Mikä on tärkeää

Mietteet, äänet ja ajatukset

Meille sanotaan että olemme merkityksettömiä, tilastojen virhemarginaalia, säännön vahvistava poikkeus ostovalmiudessa.

Meidän käsketään olla kiinnostuneita uuden sukupolven keittiövälineistä, ministerin tekstiviesteistä ja naisten keihäänheitosta.

Entä sinun tunteesi, sinun ajatuksesi, sinun orgasmisi, sinun taiteesi - mietitkö niitä?

1

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saprotrofi

      Meille tuodaan eri medioitten kautta valmiita paketteja, tosi tv;tä ja ties mitä kertakäyttöistä tavaraa eteen ihmeteltäväksi.
      Monet näistä "tuotteista" tuntuvat sisältävän salaisen viestin, tai viestittävän millaisiksi meidän tulisi pyrkiä, sinällään äänestetäänhän Big Brotherissakin ulos tylsät ihmiset ja jätetään paikalle ihmiset joista irtoaa eniten viihdettä, oli se sitten aikuismainen tuleva isä jonka ilmeiseen huvitukseen kuuluu laulaa putte possua jne, mutta se on sivuseikka.
      Kaikella näkyy olevan tarkoitus pyyhkiä viimeisimmätkin ajatukset individualismista ja saada meidät toimimaan yhtenäisenä ruumiinosana joka tahtoo kuluttaa tässä valtiossa, eli kehossa.

      Tarjontaa on kaikille ja kaikille tarjotaan kaikkea, riippumatta siitä mitä edustat ja miten ajattelet, medioilla on aina vastaus sinulle.
      Jos vaivaudut hakemaan kaljat kaupasta ( tai tilaat kaupasta kotiin ) voit istahtaa sohvalle, nojata huonokuntoisen kehosi selkänojaan ja täyttää raukkaudenkaipuusi lataamalla aikuisviihdettä, olla "sosiaalinen" puhumalla näkemättä toisten yksilöiden kanssa, ilman että sinun tarvitsisi pelätä että joku näkisi sinun luotaantyöntävän olemuksesi ja opiskella vaikka filosofiaa omatoimisesti, jotta voisit tulevissa keskusteluissa vaikuttaa edes jokseenkin fiksulta.
      Ihmisyyshän on kirous, joka tulee sumeilla linsseillä silmillesi.

      Olen miettinyt jo hyvin pitkään mitä itse tahdon, tietystihän tähän huutaa joku itsekeskeiseksi, mutta eikö yllämainittu elämäntapa ole yhtä itsekeskeistä?
      SINÄ haluat jotakin, toimit sen eteen saavuttaaksesi sen jotain omaksesi, kokeaksesi tyytyväisyyttä, sillä erolla että minun tavoitteet ovat henkisiä, eivät niinkään materialistisia.
      Ei ole mitään järkeä hankkia tilapäistä onnea jatkuvalla syötöllä, koska esineet eivät takaa pitkälle pysyvää nautintoa.
      Haluan kehittää itseäni ja niinkauan kuin kehitys jatkuu olen onnellinen, se on minun tavoitteeni; olla kykeneväinen vaan ei vajavainen.
      Poistaa turhat asiat elämästä ja keskittyä olennaiseen, tarkoitti se sitten minimalistista suuntausta muutamilla työkaluilla joista nautintonsa saa.

      Minä olen itsekeskeinen siinä mielessä, mitä sitten?
      Mutten niin itsekeskeinen etten eteeni näkisi, vaan minulla on aina tarvittavasti energiaa pienenlle ja suppealle ystäväpiirille, sukulaisille jne.
      Minulla on tarpeeksi energiaa punnitakseni hyviä ratkaisuja, vaikka osunkin usein harhaan.

      Ihmisen merkityksettömyys piilee kyvyssä olla päättämättä itse itsensä puolesta.
      Ihmisen virhemarginaali perustuu tällaisten yksilöiden syntyyn.
      Ihmiset ovat ostettavia kuluttajia, jotka menettävät otettaan kontrolloida itseään yhä nopenevassa syklissä juostessaan karkuun kuolemaa.
      Idiootit!
      Kaikessa typeryydessämme ihmiset ovat unohtaneet kuoleman luonnollisuuden ja väistämättömyyden, eivätkä ole kykeneväisiä ymmärtämään ettei paljolti hankittu materia aja kuolemaa kauemmas, vaan tilapäisesti pois mielestä.

      Kuolema on aina läsnä, jokaisessa valinnassa.

      Tärkeintä on elämänlaatu ja sen ylläpitäminen ja
      se on jokaisen oma valinta miten sen tekee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe