Julkisesti Satanisti

Mietiskelen vaan

Tuotteko te Satanistit esille oman filosofianne millään lailla siis muuten kuin sisäisesti? Onko teille merkityksellistä pitää pentagrammia mukananne kaikkialla missä liikuttekin?
Mutta Satanismihan ei ole huomion keräämistä, vaan se on vain filosofia, elämäntapa. KUka tahansa meistä voi olla Satanisti, sitähän ei siis näe päällepäin.. vai näkeekö teistä?

Sitä hain takaa.

16

2378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black Jalapeno

      useimmat tulkitsevat mustien vaatteitteni ja pentagrammikorujeni liittyvän vain musiikkiin jota kuuntelen

    • saprotrofi

      Sinänsä ko.termin alle kätkeytyy aika monenlaista kulkijaa, mutta ateistisia muotoja omaavan satanismin edustajista en välitä pätkääkään, siksi en usko ensinnäkään että KUKA tahansa voi olla satanisti. Moni puhuu, mutta se on vain puhetta.

      Itsellä on yleensä musta vaatetus ja jokin koru, minulle se edustaa sitä että seison avoimesti tämän kaikki valtiaan jumalan edessä, joka tuntuu ajavan yhden jo toisenkin kristityn sekopäiseksi ja näytän kenen puolella minä seison.

      Monta vuotta asialle omistautuneena siihen kehittyy ylpeys, se ei kuitenkaan ole varsinaista paremmuuden tunnetta vaan pikemminkin ylpeyttä siitä, millainen yksilö olet juuri nyt ja ehkäpä siitä mihin olet menossa.
      Filosofiasta puhutaan silloin, kun siihen löytyy vastapuolelle yksilö jonka seurassa siitä voi puhua, lähtökohtaisesti kaikki on kuitenkin salatietoa ja nimensä mukaisesti salaista.
      Mitä vitun järkeä sitä olisi edes toitottaa ympäriinsä.

      Toinen on siinä että vakavasti otettavia alanmiehiä ja naisia on aika harvassa, joten ei edes halua pienimuotoista mahdollisuutta antaa siihen, että vastapuoli ottaisi sinusta vaikutteita ja omisi niitä "omiksi" mielipiteiksi,
      mihin suurin osa nykypäivän satanistien kasvusta perustuu, ei käytännön komenukseen vaan muiden ajatuksia ilmiantamalla.

      Harvalla on rohkeutta mennä tarpeeksi syvälle kuiluun ja hyvä niin.
      Ei siellä ole tilaa pelolle.

      • Lodge Fenrir

        Niin, tuossa sinun tylsämielisessä ja puisevassa jaarittelussasi oli yksi kohta, joka oikeastaan varsin tyhjentävästi tiivistää koko roskan:

        "Moni puhuu, mutta se on vain puhetta."

        Tuo lopussa mainittu kuilu viitannee viemärikuiluun? Ainakaan minä en pysty hahmottamaan, mihin muuhun se voisi sinun tapauksessasi viitata. Mutta jatka toki pullistelua - aina löytyy kanssahörhöjä, jotka ottavat sinutkin vakavasti. Onnea ja taivaallisten ja helvetillisten satuolentojen siunausta!


      • Nico-chan
        Lodge Fenrir kirjoitti:

        Niin, tuossa sinun tylsämielisessä ja puisevassa jaarittelussasi oli yksi kohta, joka oikeastaan varsin tyhjentävästi tiivistää koko roskan:

        "Moni puhuu, mutta se on vain puhetta."

        Tuo lopussa mainittu kuilu viitannee viemärikuiluun? Ainakaan minä en pysty hahmottamaan, mihin muuhun se voisi sinun tapauksessasi viitata. Mutta jatka toki pullistelua - aina löytyy kanssahörhöjä, jotka ottavat sinutkin vakavasti. Onnea ja taivaallisten ja helvetillisten satuolentojen siunausta!

        Se kuilu tarkoittaa juuri sitä "puhuu paljon mutta vain puhetta" Voin laittaa monta muutakin esimerkkiä kuten "paljon porua vähän villoja".

        Epäonneksesi se ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä vaikka meitä hörhöiksi kutsutkin. Itseasiassa se kertoo enemmän sinusta ;o

        Mutta jatka toki tällä palstalla postailua, ehkä löydät ystävän jonka kanssa voitte yhdessä naureskella meille höyrypäille :]


    • Lodge Fenrir

      ... siltä, että tältä palstalta löytyy ihmisiä, jotka voisivat vastata kysymykseesi? Siis ihan noin menemättä kyseisen filosofian periaatteisiin sen syvemmin, voisin nostaa esiin erään varsin keskeisen peruslähtökohdan: elitismin. Kun INFERNAL LORD OF DARKNESSIT suoltavat tälle laudalle älyttömyyksiään - Caps Lock tiukasti pohjassa, totta kai - voisin kuvitella, että yksi jos toinenkin pikku hiljaa ymmärtäisi tämän palstan todellisen luonteen. Rautalangasta vääntäen: ei ole erityisen elitististä hengailla jälkeenjääneiden ja selvästikin huonosti koulutettujen tyhjäpäiden kanssa - ei edes virtuaalimaailmassa. Suoraan sanottuna en oikein jaksa uskoa, että tältä palstalta löytyy kovinkaan montaa satanistia. Ehkä jonkinlaisia saatananpalvojia - tai muita kristillis-sosialistisen kulttuurin jätöksiä, mutta ei satanisteja.

      • Withor

        Egon tyydyttäminen.

        Liikaa aikaa käsissä.


      • Systerious((((36)
        Withor kirjoitti:

        Egon tyydyttäminen.

        Liikaa aikaa käsissä.

        Siinä on miten on.









        ..


      • LaVeylainen
        Systerious((((36) kirjoitti:

        Siinä on miten on.









        ..

        Katsokaa wikipediasta Satanismi.


    • LaVeyFan

      näkyy. Itse kannan kaulassani väärinpäin olevaa ristiä(tosin yleensä satanistit käyttävät enemmän pentagrammia), ja olen ompelemassa takkiini numeroa 9.
      P.S. Tiedän mitä eroa on saatananpalvojalla ja satanistilla

      • ei symboleille

        Off Topic:

        Väärinpäin oleva ristihän on itse asiassa Pietarinristi joka löytyy mm. Paavin istuimesta. Perimätiedon mukaan Pietari naulattiin ristiin väärinpäin (omasta pyynnöstään), ja koska Paavin katsotaan olevan Pietarin ruumiillistuma (tjsp), tästä rististä on tullut Paavin "tunnus".

        Suurin osa (ainakin ei katolisista-) kristityistä kuitenkin mieltää ylösalaisin olevan ristin saatanan(palvojan) merkiksi, mikä mielestäni todistaa, etteivät nämä henkilöt tiedä edes omasta uskonnostaan hölkäsen pöläystä, ollen näin vain tekopyhiä pellejä. Samaten pentagrammi on kristinuskossa terveyden symboli. Ylösalaisin käännettynä pentagrammin voi mieltää siis epäterveyden taikka sairauden symboliksi.

        Edellä mainituista syistä johtuen, en usko erilaisten symbolien suoraan kertovan niitä kantavasta ihmisestä mitään, koska eri uskonnoissa ja ajatusmaailmossa niillä on eri merkitykset. Siksi en itse kanna kyseisiä merkkejä, vaikka hienoja koristeitahan ne toki ovat. Jos joskus päätän kuitenkin mainostaa muille ideologisia suuntauksiani, niin käytän vaikka paitaa jossa lukee herra LaVeyn nimi. Toistaiseksi kuitenkin pidän ajatukseni ominani, ja annan muiden elää omien mielikuvituskavereidensa kanssa =)


    • satanistikoleman

      en pidä koruja sun muita, useimmiten mustia vaatteita kyllä, koska pidän väristä ja sopii hyvin pukeutumiseen, tai tumman sininen tai vihreä. mut kuitenkin, en tunnustaisi ihan kenelle tahansa olevani satanisti, koska tuomitsevaisuus on edelleen vahvana tätä kohtaan tulee todenäköisesti pitkään olemaan. Mutta kaveripiirissä, vanhemmat, sukulaiset jä nämä tietää että olen satanisti. Ensireaktio: "hui kamalaa" ja sitten kun selitin mistä siinä on kyse: "no tuohan sopii just minun ajatusmaailmaan." :D

      Se riippuu että haluaako ulospäin näyttää vai ei. Minä en vain tunne tarvetta siihen, koska se on minun juttuni. Ei muitten. Ei se kuulu muille joten en mene kuuluttamaan kaikille "hei olen satanisti". Mutta jos joku tulisi kysymään niin saataisin myöntääkin. Mutta eipä oo vielä ollu tarvetta myöntää, koska niin harva tietää asioitten oikean laidan niin kukapa tulisi kyselemään tai juttelemaan aiheesta (ja vielä asiallisesti sen sijaan että alkaa sanomaan: you will burn in hell you sinful satanist)

      • valoja

        Jeesus on todellinen, Jumala on todellinen, saatana on todellinen. Kaikki rakkaus tulee Jumalalta ja kaikki pelko tulee saatanalta. Koska rakkaus karkotta pelon, kannattaa tutustua Jumalaan ja raamattuun. Raamatussa on totuus, jonka saatana haluaa meiltä pimittää, koska hän taistelee meistä ihmisistä. Jeesus on tie Jumalan luo. Kun rukoilet: "Jeesus, puhdista ja vapauta mut synnistä ja tule elämääni. " ja tarkotat sitä sydämessäsi - niin hän tulee ja täyttää sut rakkaudella. Sellaista rakkautta ja hyväksyntää et voi saada mistään kuin vain Jumalalta. Koska Jumala on luonut meidät ihmiset elämään yhteydessä häneen. Niin kauan kuin yhteyttä ei ole, sisälämme on tyhjyys. Voimme yrittää sitä täyttää ihmissuhteilla, aineilla, itseriittoisuuteen pyrkimisellä...mutta tunnemme itsemme vaan tyhjemmäksi kun alkuhuuma on ohi. Anna itsellesi tilaisuus kokea Jumala ja se todellisuus, mikä ei ole sidottu tähän fyysiseen maailmaan, mutta mikä on todellista ja vaikuttaa meidän fyysiseen maailmaan. Taivas on todellista ja helvetti on todellista.Haluaisin sut kovasti nähdä taivaassa. :)


      • Tasapainoja
        valoja kirjoitti:

        Jeesus on todellinen, Jumala on todellinen, saatana on todellinen. Kaikki rakkaus tulee Jumalalta ja kaikki pelko tulee saatanalta. Koska rakkaus karkotta pelon, kannattaa tutustua Jumalaan ja raamattuun. Raamatussa on totuus, jonka saatana haluaa meiltä pimittää, koska hän taistelee meistä ihmisistä. Jeesus on tie Jumalan luo. Kun rukoilet: "Jeesus, puhdista ja vapauta mut synnistä ja tule elämääni. " ja tarkotat sitä sydämessäsi - niin hän tulee ja täyttää sut rakkaudella. Sellaista rakkautta ja hyväksyntää et voi saada mistään kuin vain Jumalalta. Koska Jumala on luonut meidät ihmiset elämään yhteydessä häneen. Niin kauan kuin yhteyttä ei ole, sisälämme on tyhjyys. Voimme yrittää sitä täyttää ihmissuhteilla, aineilla, itseriittoisuuteen pyrkimisellä...mutta tunnemme itsemme vaan tyhjemmäksi kun alkuhuuma on ohi. Anna itsellesi tilaisuus kokea Jumala ja se todellisuus, mikä ei ole sidottu tähän fyysiseen maailmaan, mutta mikä on todellista ja vaikuttaa meidän fyysiseen maailmaan. Taivas on todellista ja helvetti on todellista.Haluaisin sut kovasti nähdä taivaassa. :)

        Historiallinen taikuri Jeesus oli joskus, ehkä. Jumalaa ei ole. Saatanoita ei ole. Kaikki rakkaus tulee ihmisestä ja kaikki pelko tulee ihmisestä. Rakkaus ei karkoita pelkoa, eikä sillä ole mitään tekemistä satukirjan nimeltä Raamattu kanssa. Raamatussa on väkivaltaisia tarinoita, raiskauksia, suvaitsemattomuutta ja insestiä. Jeesus ei ole tie mihinkään vaan jo mädäntynyt ruumis. Elämä on tässä ja nyt. Oletko valmis ottamaan vastuun?


    • Azazel Lavey

      Tuon kyllä joskus esille että tunnustan omaavani satanistisen filosofian katsomusta, ja olen toki ylpeä siitä. Mutta esim. työpaikallani en mene siitä kerskailemaan, koska ihmiset on valitettavasti edelleen niin ennakkoluuloisia. Mutta aiheesta seuraavaan, on myös niitäkin wannabee satanisteja jotka hakevat huomiota. Itse pariin sellaiseen törmännyt, säälittävää porukkaa kylläkin. Mutta kyllä minusta jotenkin näkee päällepäin, itse omistan pabhomet (kirjotinkohan nyt oikein -.-) patsaan, koska keräilen kaikkea sellaista krääsää. Ja pidän ylläni pentagrammi korua, sellaista jossa on kaksi pentagrammia päällekkäin, toinen pienempi joka on "oikeinpäin" ja toinen "nurinpäin" joka on isompi ja hopeinen. Pienempi on kultainen. Itse suuntaudun enemmän ehkä Azazelin Tähden tyyliseen satanismiin. Mutta kunniotan toki myös Anton Lavey satanismia, olihan se mistä aloitin satanistisen matkani.

      • satanismi.fi

        Kyllä ainakin Baphomet patsas löytyy hyllystä joten turha miettiä kauaa mikä
        tyyppi on kyseessä. Kodin ulkopuolella olen ehkä yhdelle kertonut
        olevani ateisti. Satanistit joilla on pentagrammeja ja krääsää ovat yleensä teinejä.
        Filosofiaa voi tuoda esille keskusteltaessa muiden ihmisten kanssa.

        Ei satanismia pidä kuitenkaan tulkita mustavalkoisesti tai keltaisen median
        kirjoitusten kautta.

        Laveyan Satanismi on hieman semmonen vasta alkajan polku, josta voi lähteä kulkemaan.


    • Noora

      Itelläni on takissa pentagrammi, käytän mustia vaatteita ja omistan kirkkaanpunaiset hiukset, kuuntelen raskasta musiikkia.Siksi kuulen useasti kun pikku tytöt tai pojathuutelet saatananpalvojaksi :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe