porsaan hinta

röhkö

Mitä teurastamot maksavat possusta 25kg tai 30 kg
onks firmoilla mimmoset erot

39

21524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin

      kun koirille tarkoitettu savustettu siansaparo
      maksaa yli 100 vanhaa mummön markkaa kilo.

      On sikamaisuus mallissaan.

    • ---

      atria maksaa meille ainaki 50,2€ lisät ja kyseessä on 27 kg possu

      • millä hinnalla

        myyt minulle ensi keväänä porsaan?
        Olen kyllästynyt kaupan lihaan koska ne pumpataan kaikki suolavedellä. Haluan syöttää oman porsaan ja saada kunnon lihaa?
        Onko myytävänä?

        Maalla asuva eukko


      • ---
        millä hinnalla kirjoitti:

        myyt minulle ensi keväänä porsaan?
        Olen kyllästynyt kaupan lihaan koska ne pumpataan kaikki suolavedellä. Haluan syöttää oman porsaan ja saada kunnon lihaa?
        Onko myytävänä?

        Maalla asuva eukko

        Kyllä possu voidaan myydä,hintaa en tiiä ku se on kyllä isännän asia millä possun myy.Nii ja tämä sikala sijaitsee keski pohjanmaalla


      • Kesäsian
        --- kirjoitti:

        Kyllä possu voidaan myydä,hintaa en tiiä ku se on kyllä isännän asia millä possun myy.Nii ja tämä sikala sijaitsee keski pohjanmaalla

        Pidosta saa,mut harrastuksena menettelee.Lypsykarjatilalla kun maidolla ja ohralla kasvattaa 4-5kuukautta 120-150kg lihapainoon.Joulunalla sitten teurastaa,niin voin sanoa ettei parempaa lihaa saa mistään.Meilläkin näin tehtiin kymmeniä vuosia,mutta nykyään ei enää kehtaa,se laiskuus ja vanhuus.


      • saavani rahapalkkaa
        Kesäsian kirjoitti:

        Pidosta saa,mut harrastuksena menettelee.Lypsykarjatilalla kun maidolla ja ohralla kasvattaa 4-5kuukautta 120-150kg lihapainoon.Joulunalla sitten teurastaa,niin voin sanoa ettei parempaa lihaa saa mistään.Meilläkin näin tehtiin kymmeniä vuosia,mutta nykyään ei enää kehtaa,se laiskuus ja vanhuus.

        mutta kuten sanoit niin parempaa lihaa ei saa mistään.
        Olisi vaan kiva tietää mitä porsaat maksavat?


      • lue siitä
        saavani rahapalkkaa kirjoitti:

        mutta kuten sanoit niin parempaa lihaa ei saa mistään.
        Olisi vaan kiva tietää mitä porsaat maksavat?

        Siihen pitää lisätä sitten alv.

        Ja osta possunmyyjältä säkki tiivistettä, siinä on vitamiinit ja valkuaiset. Perunaa ja ohraa maidon lisäksi. Sitten maun mukaan loppukasvatuksessa pullo olutta/päivä tai desi konjakkia, niin tulee maukasta lihaa.


      • luinko oikein
        lue siitä kirjoitti:

        Siihen pitää lisätä sitten alv.

        Ja osta possunmyyjältä säkki tiivistettä, siinä on vitamiinit ja valkuaiset. Perunaa ja ohraa maidon lisäksi. Sitten maun mukaan loppukasvatuksessa pullo olutta/päivä tai desi konjakkia, niin tulee maukasta lihaa.

        loppukasvatuksessa pullo olutta tai desi konjakkia päivä?
        Tarkoittako sitä että ei tule stressilihaa?
        Mikäs siinä, possu pikku pöllykässä lopun elämää ennen lihoiksi menoa.
        Apropoo, voiko sen maksaa käyttää enää sitten?


      • ---
        --- kirjoitti:

        Kyllä possu voidaan myydä,hintaa en tiiä ku se on kyllä isännän asia millä possun myy.Nii ja tämä sikala sijaitsee keski pohjanmaalla

        nyt oli atria korottannu hintaa.Hinta nyt 51.7€ kyseessä siis 27kg possu ja snellmannin perushinta on 58€ 30 kg possu


      • .---
        --- kirjoitti:

        nyt oli atria korottannu hintaa.Hinta nyt 51.7€ kyseessä siis 27kg possu ja snellmannin perushinta on 58€ 30 kg possu

        sa 29kg ja hinta lisineen siinä 61 eukkoo


      • Mietiskelijä Möttönen
        luinko oikein kirjoitti:

        loppukasvatuksessa pullo olutta tai desi konjakkia päivä?
        Tarkoittako sitä että ei tule stressilihaa?
        Mikäs siinä, possu pikku pöllykässä lopun elämää ennen lihoiksi menoa.
        Apropoo, voiko sen maksaa käyttää enää sitten?

        Eiköhän se ollut vitsi, se oluen juottaminen tai peräti konjakin ...


      • Herkkumaksa
        luinko oikein kirjoitti:

        loppukasvatuksessa pullo olutta tai desi konjakkia päivä?
        Tarkoittako sitä että ei tule stressilihaa?
        Mikäs siinä, possu pikku pöllykässä lopun elämää ennen lihoiksi menoa.
        Apropoo, voiko sen maksaa käyttää enää sitten?

        Lisäksi voi kokeilla myös kossua. Maksa maksaruokiin!


      • on kai tarjolla
        Herkkumaksa kirjoitti:

        Lisäksi voi kokeilla myös kossua. Maksa maksaruokiin!

        lounaaksi maksa-kirroosia :)


      • lukea Veikko Huovisen
        on kai tarjolla kirjoitti:

        lounaaksi maksa-kirroosia :)

        kirja 'Rasvamaksa'. Hyvää huumoria ja kätevä juttu marinoinnista ;)


      • oma possu kiinnostaa
        --- kirjoitti:

        Kyllä possu voidaan myydä,hintaa en tiiä ku se on kyllä isännän asia millä possun myy.Nii ja tämä sikala sijaitsee keski pohjanmaalla

        Kuka hoitaa karjun kuohimisen? Hoitaako sen yleensä porsitussikala, vai lihasikala?
        Ja suorittaako kuohinnan eläinlääkäri vai voiko sen tehdä itse jonkinlaisella eläinlääkärin luvalla?


      • lopeee
        --- kirjoitti:

        Kyllä possu voidaan myydä,hintaa en tiiä ku se on kyllä isännän asia millä possun myy.Nii ja tämä sikala sijaitsee keski pohjanmaalla

        Etsitään possua ensikesäksi mutta en löydä mistään myynnissä olevia. Auttakaa! Ilmoittakaa toki jos itse olette myymässä! (Vauvasta asti mieluiten otettaisiin. EI poikaa!)

        pistä säpöä: [email protected]


      • Anonyymi

        Voisitteko myydä minulle muutaman possun? Minulla on luvat ja tilanumeo


    • Andeline

      Possut on tosi kalliita.. Mulla makso yks possu 50 e mun tuttavan suurpossutilalla!!! Possut relaa!

      • pirkanmaa

        Myös minua kiinnostaa oman possun kasvatus.
        Muutaman possun ostaisin. Minkä ikäisinä sikalat porsaita myyvät? Haluaisin mahdollsimman nuoria.

        Missä hinnoissa possut ovat, jos sikalasta nuorena ostaa?

        Vinkkejä, mistä voisi kysellä. Itse Pirkanmaalta.


      • ---
        pirkanmaa kirjoitti:

        Myös minua kiinnostaa oman possun kasvatus.
        Muutaman possun ostaisin. Minkä ikäisinä sikalat porsaita myyvät? Haluaisin mahdollsimman nuoria.

        Missä hinnoissa possut ovat, jos sikalasta nuorena ostaa?

        Vinkkejä, mistä voisi kysellä. Itse Pirkanmaalta.

        Me ainakin kun on sikala niin myydään possut 27 kg, mutta toiset myy possut 25-30 kg. Kannattaa kysellä niitä possuja suoraan joltain sikatilalliselta ja sitten sen kans sopia hinta.
        Mutta perushinta minkä teurastamot maksaa porsaantuottajille on jotain 50-58 € väliltä


      • Kröh

        Miten tuo porsaan hinta on sinusta kallis? sehän on elävä eläin ja voit kasvattaa sen vaikka minkälaiseksi mötkäleeksi, jos vaan rahkeet riittää.

        Onko porsaan liha kaupassa sitten muka edullista? Ottaen huomioon asianhaarat niin tuo 50:ä on kyllä sopuhinta.

        Pidätpä sitten siitä siasta parempaa huolta kun se on kerran (mielestäsi) niin kallis. Ilmainenko sen possun pitäis olla!


      • kotiläinpiha Pässipää
        pirkanmaa kirjoitti:

        Myös minua kiinnostaa oman possun kasvatus.
        Muutaman possun ostaisin. Minkä ikäisinä sikalat porsaita myyvät? Haluaisin mahdollsimman nuoria.

        Missä hinnoissa possut ovat, jos sikalasta nuorena ostaa?

        Vinkkejä, mistä voisi kysellä. Itse Pirkanmaalta.

        Meillä on kaksi neljäkuukautista possua ollu kesän kotieläinpihalla ja ovat kipeästi vailla kotia.
        Hilkka ja Helinä ovat erittäin sympaattisia otuksia ja tottuneet ihmisiin.
        Emme haluaisi että he joutuvat joulukinkuksi vaan saisivat rakastavan kodin.

        Jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä sähköpostitse niin annamme mielellämme lisätietoa !
        [email protected]


      • Sika Niska
        kotiläinpiha Pässipää kirjoitti:

        Meillä on kaksi neljäkuukautista possua ollu kesän kotieläinpihalla ja ovat kipeästi vailla kotia.
        Hilkka ja Helinä ovat erittäin sympaattisia otuksia ja tottuneet ihmisiin.
        Emme haluaisi että he joutuvat joulukinkuksi vaan saisivat rakastavan kodin.

        Jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä sähköpostitse niin annamme mielellämme lisätietoa !
        [email protected]

        >Emme haluaisi että he joutuvat joulukinkuksi vaan saisivat rakastavan kodin.

        Sitä ollaan sitten niinku vieraannuttu jonkun verran elämän ja luonnon normaalikulusta.


      • pikasika
        Sika Niska kirjoitti:

        >Emme haluaisi että he joutuvat joulukinkuksi vaan saisivat rakastavan kodin.

        Sitä ollaan sitten niinku vieraannuttu jonkun verran elämän ja luonnon normaalikulusta.

        Jep, olis miettinyt ennenkuin otti sikoja, tulee se lopetushomma sieltä vastaan vaikka kuin sitä yrittää karttaa, helpommalla pääsee kun tunkee vastuun ja eläimet toisten riesaksi.

        Kun se on niin hellunen pienenä, vittu nämä kesäkissan ottajat on siirtyneet isompiin eläimiin, jotain tarttis tehdä.


      • Mut hei...
        Kröh kirjoitti:

        Miten tuo porsaan hinta on sinusta kallis? sehän on elävä eläin ja voit kasvattaa sen vaikka minkälaiseksi mötkäleeksi, jos vaan rahkeet riittää.

        Onko porsaan liha kaupassa sitten muka edullista? Ottaen huomioon asianhaarat niin tuo 50:ä on kyllä sopuhinta.

        Pidätpä sitten siitä siasta parempaa huolta kun se on kerran (mielestäsi) niin kallis. Ilmainenko sen possun pitäis olla!

        Voisi ostaa kaikki Suomen possut ja kasvattaa niitä pellavissa vanhoiksi karjuiksi asti omaan tyyliinsä !


      • tahoke
        Mut hei... kirjoitti:

        Voisi ostaa kaikki Suomen possut ja kasvattaa niitä pellavissa vanhoiksi karjuiksi asti omaan tyyliinsä !

        kyseiseen hommaan olisi nämä"suojelijat"jotka niin innokkaasti muiden eläimiä vahtii tosin aika paljon noiden jäljiltä on tullut kuolleita eläimiä.
        kerran sitä jo täällä ehdotin mutta ei kuulema ala "suojelijat"muiden eläimiä ostella eikä hoitaa.
        vakavasti epäilen josko nuo sitä osaisivatkaan...itsestä kovin tuntuu siltä että näkisivät kaikki ihmisten omistuksessa olevat eläimet pikemminkin kuolleina kuin mitä omistajan hoidossa...


      • Anonyymi

        Voisitko antaa numeron jos minä kans voisin ostaa muutaman possun. T. Keijo Grönfors


    • kesäpossun

      kasvatuksella.
      Paljon paremman kinkun ja halvemmalla saat kun ostat
      joulun alla Tanskalaisen kinkun. On hyvää ja halpaa.

      • mv211

        Saa siitä paljon muutakin kuin kaksi kinkkua.
        Kyljykset,fileet yms. Tai ihan helvetisti jauhelihaa.


      • niin ukkini
        mv211 kirjoitti:

        Saa siitä paljon muutakin kuin kaksi kinkkua.
        Kyljykset,fileet yms. Tai ihan helvetisti jauhelihaa.

        kasvatti muutamaa sikaa vuosittai ne painoivat teurastettun noin 120kg ,ukki sanoikin ettei se mikään sika ole ellei puukopisto ole läskiä


    • MiniAtyyriPossu

      Jaa elävä possuko? Tyhmänä voitte mua pitää, mutta todellista luonnetta ette tiijjä. Sori.. possut......

    • minäkö

      Minkä verran elävä sika maksaa?

    • olimai

      mulla on kysymyksiä paljonks possut painaa kuinka korkeita isot possut ovat (elävinä)
      ja paljonko possut maksaa no tää on vähän outo kysymys joka on jo mietityttäny kauan voiks possulla ratsastaa en tarkota että alkaisin ratsastaan

    • Anonyymi

      Mistä voin ostaa porsaita? Itse en tiedä

    • Anonyymi

      sikarit ovat kivoja

    • Anonyymi

      Suomessa on jälleen koko EU:n alhaisin sian hinta, 155 euroa sadalta kilolta. EU-maiden keskihinta on 177 euroa. Saksassa hinta oli kesäkuun lopussa lähes 186 euroa sadalta kilolta ja Ruotsissa yli 175 euroa. Virossakin hinta on yli 160 euroa

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mistä elävän sian voisi ostaa?


    • Anonyymi

      Kuinka paljon sika maksaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe