Tuolla toisella rotikka palstalla oli kysely minkä kokoisia rotikoita ihmiset omistaa niin heittäisin toisen samanlaisen gallupin tähän kohtaan: kertokaapa rotikoiden omistajat minkä kokosia itse olette?
Kiittää ja kumartaa vastanneille.
Lisää KYSELYJÄ
7
785
Vastaukset
- Bar
60kg rääpäle, jolla on 4 isoa koiraa. Mukaan kulluu mm. kaksi Rottweileria ;) Kahden muun nrotoisen koiran painot ovat : n.40 ja 60kg
Niin kyllä ulkoilutan yksin koiria, väilillä pyörällä kolmen kanssa mennään treeni kentälle. Kun sen osaa ;)- Bar
Lisäys: Kun koiran hallintaan ei niitä munia tarvita. Niitä tarvitaan ihan johonkin muuhun hommaan =)))
- Toppana
Voisitko enää typerämpää kyselyä laittaa ROTTWEILER-palstalle? Mitä sinä sillä tiedolla teet jos toinen rw:n omistaja painaa 60kg ja toinen 160kg? Lämpenetkö tästä tiedosta jotenkin? Huh, kaikkia niitä tännekin mukaan mahtuu.
- äläkä kysele
Itse siis hyvänkokonen (reippaat 70kg) ja kysely sen takia, että huomannu kuinka pienet ihmiset hankkii tätä rotua. Miksi? Teen siis tutkimusta kys. rodusta ja sen omistajista.
Kiitoksia siis Toppana hianosta kommentista, täällä ei onneksi tarvitse nimillä esiintyä, joten laitappa lisää niitä fiksuja kysymyksiä! ;D - Toppana
äläkä kysele kirjoitti:
Itse siis hyvänkokonen (reippaat 70kg) ja kysely sen takia, että huomannu kuinka pienet ihmiset hankkii tätä rotua. Miksi? Teen siis tutkimusta kys. rodusta ja sen omistajista.
Kiitoksia siis Toppana hianosta kommentista, täällä ei onneksi tarvitse nimillä esiintyä, joten laitappa lisää niitä fiksuja kysymyksiä! ;DHah! No etpä kovin tarkkaan ole tutkimustasi tehnyt, sillä suurin osa ks. rodun omaavista ovat hieman "paremman" kansan väkeä möhömahoineen. Joten todellakin - tarvitset vielä paljon tietoa "tutkimustasi" varten.
Minä esitin aivan selkeän ja fiksun kysymyksen epäillessäni järkesi juoksua, mutta vastasitkin kysymykseeni jo hienosti omalla kommentillasi. Nyt tiedän missä ne ravihevoset juoksee. Täh?
- ajgkl
kovastipa on ihmisiä kiinostanut sinun kyselyt!!!
- naisimmeinen
Minä painan n. 55kg ja mieheni 106kg. Meillä reilun vuoden ikäinen urosrotikka ja silti pärjään yhtä huvin lenkillä kuin miehenikin,kun koissu on opetettu ja hanskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.695952- 1295249
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4433173Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991586Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661209- 291029
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859