Tuolla toisella rotikka palstalla oli kysely minkä kokoisia rotikoita ihmiset omistaa niin heittäisin toisen samanlaisen gallupin tähän kohtaan: kertokaapa rotikoiden omistajat minkä kokosia itse olette?
Kiittää ja kumartaa vastanneille.
Lisää KYSELYJÄ
7
822
Vastaukset
- Bar
60kg rääpäle, jolla on 4 isoa koiraa. Mukaan kulluu mm. kaksi Rottweileria ;) Kahden muun nrotoisen koiran painot ovat : n.40 ja 60kg
Niin kyllä ulkoilutan yksin koiria, väilillä pyörällä kolmen kanssa mennään treeni kentälle. Kun sen osaa ;)- Bar
Lisäys: Kun koiran hallintaan ei niitä munia tarvita. Niitä tarvitaan ihan johonkin muuhun hommaan =)))
- Toppana
Voisitko enää typerämpää kyselyä laittaa ROTTWEILER-palstalle? Mitä sinä sillä tiedolla teet jos toinen rw:n omistaja painaa 60kg ja toinen 160kg? Lämpenetkö tästä tiedosta jotenkin? Huh, kaikkia niitä tännekin mukaan mahtuu.
- äläkä kysele
Itse siis hyvänkokonen (reippaat 70kg) ja kysely sen takia, että huomannu kuinka pienet ihmiset hankkii tätä rotua. Miksi? Teen siis tutkimusta kys. rodusta ja sen omistajista.
Kiitoksia siis Toppana hianosta kommentista, täällä ei onneksi tarvitse nimillä esiintyä, joten laitappa lisää niitä fiksuja kysymyksiä! ;D - Toppana
äläkä kysele kirjoitti:
Itse siis hyvänkokonen (reippaat 70kg) ja kysely sen takia, että huomannu kuinka pienet ihmiset hankkii tätä rotua. Miksi? Teen siis tutkimusta kys. rodusta ja sen omistajista.
Kiitoksia siis Toppana hianosta kommentista, täällä ei onneksi tarvitse nimillä esiintyä, joten laitappa lisää niitä fiksuja kysymyksiä! ;DHah! No etpä kovin tarkkaan ole tutkimustasi tehnyt, sillä suurin osa ks. rodun omaavista ovat hieman "paremman" kansan väkeä möhömahoineen. Joten todellakin - tarvitset vielä paljon tietoa "tutkimustasi" varten.
Minä esitin aivan selkeän ja fiksun kysymyksen epäillessäni järkesi juoksua, mutta vastasitkin kysymykseeni jo hienosti omalla kommentillasi. Nyt tiedän missä ne ravihevoset juoksee. Täh?
- ajgkl
kovastipa on ihmisiä kiinostanut sinun kyselyt!!!
- naisimmeinen
Minä painan n. 55kg ja mieheni 106kg. Meillä reilun vuoden ikäinen urosrotikka ja silti pärjään yhtä huvin lenkillä kuin miehenikin,kun koissu on opetettu ja hanskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360