Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lisää KYSELYJÄ

Joppana

Tuolla toisella rotikka palstalla oli kysely minkä kokoisia rotikoita ihmiset omistaa niin heittäisin toisen samanlaisen gallupin tähän kohtaan: kertokaapa rotikoiden omistajat minkä kokosia itse olette?

Kiittää ja kumartaa vastanneille.

7

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bar

      60kg rääpäle, jolla on 4 isoa koiraa. Mukaan kulluu mm. kaksi Rottweileria ;) Kahden muun nrotoisen koiran painot ovat : n.40 ja 60kg

      Niin kyllä ulkoilutan yksin koiria, väilillä pyörällä kolmen kanssa mennään treeni kentälle. Kun sen osaa ;)

      • Bar

        Lisäys: Kun koiran hallintaan ei niitä munia tarvita. Niitä tarvitaan ihan johonkin muuhun hommaan =)))


    • Toppana

      Voisitko enää typerämpää kyselyä laittaa ROTTWEILER-palstalle? Mitä sinä sillä tiedolla teet jos toinen rw:n omistaja painaa 60kg ja toinen 160kg? Lämpenetkö tästä tiedosta jotenkin? Huh, kaikkia niitä tännekin mukaan mahtuu.

      • äläkä kysele

        Itse siis hyvänkokonen (reippaat 70kg) ja kysely sen takia, että huomannu kuinka pienet ihmiset hankkii tätä rotua. Miksi? Teen siis tutkimusta kys. rodusta ja sen omistajista.

        Kiitoksia siis Toppana hianosta kommentista, täällä ei onneksi tarvitse nimillä esiintyä, joten laitappa lisää niitä fiksuja kysymyksiä! ;D


      • Toppana
        äläkä kysele kirjoitti:

        Itse siis hyvänkokonen (reippaat 70kg) ja kysely sen takia, että huomannu kuinka pienet ihmiset hankkii tätä rotua. Miksi? Teen siis tutkimusta kys. rodusta ja sen omistajista.

        Kiitoksia siis Toppana hianosta kommentista, täällä ei onneksi tarvitse nimillä esiintyä, joten laitappa lisää niitä fiksuja kysymyksiä! ;D

        Hah! No etpä kovin tarkkaan ole tutkimustasi tehnyt, sillä suurin osa ks. rodun omaavista ovat hieman "paremman" kansan väkeä möhömahoineen. Joten todellakin - tarvitset vielä paljon tietoa "tutkimustasi" varten.

        Minä esitin aivan selkeän ja fiksun kysymyksen epäillessäni järkesi juoksua, mutta vastasitkin kysymykseeni jo hienosti omalla kommentillasi. Nyt tiedän missä ne ravihevoset juoksee. Täh?


    • ajgkl

      kovastipa on ihmisiä kiinostanut sinun kyselyt!!!

    • naisimmeinen

      Minä painan n. 55kg ja mieheni 106kg. Meillä reilun vuoden ikäinen urosrotikka ja silti pärjään yhtä huvin lenkillä kuin miehenikin,kun koissu on opetettu ja hanskassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe