auttaisko joku saamaan

hieman vastauksia

Elikkäs mulla on heti muutama kysymys.. mulla on ollut eläin allergiaa nuorena mut nyt ei ole enää ollenkaan joten pitäisi päästä testaamaan nuo allergiat nyt että onko mahdollista mennä parturi alalle niin missä voin käydä testaamassa näitä allergia testejä.?? toinen kysymykseni on että mistä löydän näitä parturikouluja (ei niitä kalliita parturikouluja 11kk kestäviä) mielellään länsisuomenläänistä..?? tiedän että vaasassa on.. mutta missä muualla? kaikki perustutkinto, aikuistutkinto nämä käyvät..?

3

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä niitä testata

noin vaan! Paitsi jos kukkaro kestää...yksityisellä!

• Miiuli3

Terveyskeskuksen kautta pääsee allergiatesteihin.Minulla oli jo nuorempana allergioita.Lähinnä eläinpöly.Jätin kampaaja haaveet.Siskoni kävi koulua 2v ja joutui jättämän kesken allergian takia.Hän ei ole niin allerginen,kun minä.

• lisää allergioista
        Miiuli3 kirjoitti:

Terveyskeskuksen kautta pääsee allergiatesteihin.Minulla oli jo nuorempana allergioita.Lähinnä eläinpöly.Jätin kampaaja haaveet.Siskoni kävi koulua 2v ja joutui jättämän kesken allergian takia.Hän ei ole niin allerginen,kun minä.

Minä olin lapsena allerginen kissalle, koiralle, hevoselle ja oikeastaan aika lailla kaikille eläimille. Riitti, että parin metrin päässä koirasta seisoin vähän aikaa, vaikken olisi koskenut, niin saattoi ihan hyvin tulla sairaalareissu. Samoin olin allerginen siitepölylle, mansikalle, suklaalla jne.

Tällä hetkellä en ole enää allerginen yhtään millekään. Tosin, minä kyllä lapsena rukoilin Jeesusta parantamaan, ja olen kyllä siitä ihan Hänellekin kiitollinen, ettei enää allergioita ole. Olen kuitenkin kuullut, että jos ennen murrosikää on allergioita, niin useimmiten ne parantuisivat. (Muutamalle lääkeaineelle olin lapsena, niistä en tiedä, olenko parantunut, kun niitä lääkkeitä ei anneta mun kohdalla)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      39
      2949
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1331
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe