auttaisko joku saamaan

hieman vastauksia

Elikkäs mulla on heti muutama kysymys.. mulla on ollut eläin allergiaa nuorena mut nyt ei ole enää ollenkaan joten pitäisi päästä testaamaan nuo allergiat nyt että onko mahdollista mennä parturi alalle niin missä voin käydä testaamassa näitä allergia testejä.?? toinen kysymykseni on että mistä löydän näitä parturikouluja (ei niitä kalliita parturikouluja 11kk kestäviä) mielellään länsisuomenläänistä..?? tiedän että vaasassa on.. mutta missä muualla? kaikki perustutkinto, aikuistutkinto nämä käyvät..?

3

1223

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä niitä testata

noin vaan! Paitsi jos kukkaro kestää...yksityisellä!

• Miiuli3

Terveyskeskuksen kautta pääsee allergiatesteihin.Minulla oli jo nuorempana allergioita.Lähinnä eläinpöly.Jätin kampaaja haaveet.Siskoni kävi koulua 2v ja joutui jättämän kesken allergian takia.Hän ei ole niin allerginen,kun minä.

• lisää allergioista
        Miiuli3 kirjoitti:

Terveyskeskuksen kautta pääsee allergiatesteihin.Minulla oli jo nuorempana allergioita.Lähinnä eläinpöly.Jätin kampaaja haaveet.Siskoni kävi koulua 2v ja joutui jättämän kesken allergian takia.Hän ei ole niin allerginen,kun minä.

Minä olin lapsena allerginen kissalle, koiralle, hevoselle ja oikeastaan aika lailla kaikille eläimille. Riitti, että parin metrin päässä koirasta seisoin vähän aikaa, vaikken olisi koskenut, niin saattoi ihan hyvin tulla sairaalareissu. Samoin olin allerginen siitepölylle, mansikalle, suklaalla jne.

Tällä hetkellä en ole enää allerginen yhtään millekään. Tosin, minä kyllä lapsena rukoilin Jeesusta parantamaan, ja olen kyllä siitä ihan Hänellekin kiitollinen, ettei enää allergioita ole. Olen kuitenkin kuullut, että jos ennen murrosikää on allergioita, niin useimmiten ne parantuisivat. (Muutamalle lääkeaineelle olin lapsena, niistä en tiedä, olenko parantunut, kun niitä lääkkeitä ei anneta mun kohdalla)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1414
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      97
      901
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe