Yksinhuoltaja entisessä elämässä????

missbroken

Elikkä nään usein lapsen unessani, joka on omani.
huomaan kuitenkin joka unen lopussa olevani yksin huoltaja.
Välillä saan dejavu-ilmiöitä kun olen veljen lapsen kanssa, varsinkin ku mulla on joku vauva sylissä. aivan kuin olisin elännyt sellaista hetkeä moneen kertaan mutten kuitenkaan tässä elämässä...
voisiko joku auttaa minua ja kertomaan onko se vain harhaluuloani vai voiko kyseessä olla todellakin jälleensynymä...itse asiassa tarvitsisin tosta jälleensynymisestä tarkempaa tietoa, kun en kauheasti ole siitä tietoinen.ja mistä saisin unentarkoituksen,siis onko netissä semmoisia sivuja...vain asialliset viestit kiitos!

4

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molempi parempi. Vain sinä tiedät vastauksen.
      Anan tässä vinkin. Ne unet mitkä olet nähnyt ennen kuoluikää ja jotka toistuu. Ovat mulkovarmasti muistikuvia ed.e. Oli ne painajaisia tai ei.
      Maa jonne haluaisit ja kaipaat, siellä sinulla on ollut hyvä elämä.
      Minne et menisi suurin surminkaan, siellä huonosti kohdeltu.
      Kaikista tärkeintä on katsoa elämää eteenpäin. Olet vielä nuori ja kaikki tälläinen kiinnostaa. Muista kuitenkin, ettei menneessä voi elää.
      Aikanaan silloin kun olet kypsä sinulle aukeaa elämäsi tarkoitus uudella tavalla

• missbroken

jep...olen tuota miettinyt todella pitkään...
        ne unet alkoivat joskus murrosiässä,ja ovat jatkuneet tähän ikään(20v).
        välillä tunnen kaipuuta, hassua mutta jopa välillä tunnen niin sanotut `äidin-aistit`..
        ja olen luonteeltani todella lapsirakas,ja monet läheiset ovat sanoneet että minussa on aina ollut äidin-luonnetta...pitäisikö minun vain olla `huomaamatta` ja miettimättä koko asiaa vai kannattaisiko minun edes yrittää saada tästä jotain tietoa.olen vailla tietoa kuka olen,varmaan olen koko elämäni ajan etsinyt itseäni, vailla tulosta :(
        mutta kiitos paljon viestistäsi!!!

• Bubastis.tm

tuo oli todella harhaista...

Sinun biologinen kello tikittää ei muuta. Ja pelkäät yksinhuoltajuutta, mikä ei ole harvinaista nykyaikana. Nämä toiveet ja pelot ajatuksissasi, myllertävät alitajunnassasi ja prossessoit niitä unissasi.

Mieli on ihmeellinen mitä kaikkea paskaa se saa aikaan...edellisessä elämässä yksinhuoltaja...sääliksi käy...

• miiah32

miten niin sääliksi käy?
        en ymmärrä tällaisia ihmisiä joilla ei ole muuta kuin toisten halveksuntamista ja moittimista!!!!!!!!!!!!
        sinuahan tässä oikeen sääliksi käy kun tulet tuommoista kirjoittelemaan, voisit olla vähän asiallisempi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2115
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1303
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1235
    4. 157
      1158
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      961
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      889
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      838
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      789
    Aihe