Ihana kotiintulo

Jonna#

Olin tulossa kotiin jumpasta. Hikisenä juoksin viimeiset 100 metriä kotiovelle ja heitin lenkkarit eteisen lattialle.

Poikaystäväni Jussi makoili sohvalla pyyhkeessään tv:ta katsellen.
"Moi! Laitoin saunan päälle, se on pian valmis", kuulin olohuoneesta.

Otin repun selästä ja riisuin juoksuvaatteet sängylle. Olin riisumassa sukkiani kun tunsin Jussin kädet lanteillani. Ihanat huulet suutelivat niskaa ja kaulaani. Kädet nousivat jumppatopilleni ja alkoivat nostaa sitä pois.

Kädet puristelivat paljaita kiinteitä tissejäni huulten liikkuessa niskassani. Jussi asetti mut vatsalleni sängylle ja alkoi vetämään jumppahousujani pois.

Makasin siinä pikkarit ja toinen sukka jalassani rauhattomana. Sukka lähti ja mies suukotteli pohkeitani siirtyen sisäreisiin.

"Kulta...mä oon ihan hikinen..."

Mies kuitenkin jatkoi ylemmäs. Kieli tunnusteli pikkareiden läpi pilluani ja aloin todella kiihottua kosketuksista.

Jussi veti pikkareitani hitaasti alaspäin ja palasi sen jälkeen vaolleni.
Kuuma suu löysi klitorikseni ja voihkaisin kosketuksesta. Levitin jalkojani ja nostin hieman pyllyä. Ahnas kieli seikkaili pillullani ja peppuvaossani.

Peukalo kiusasi samalla klittaani. Tunsin peukalon työntyvän sisääni...toinen peukalo seikkaili liukkaana häpyhuulilla ja anuksen ympärillä.

Pyllistin ja nostin hieman peppuani ylös hyväksynnän merkiksi. Toinen peukalo pyöri nyt tiiviimminanukseni reunoilla. Kieli seikkaili ihanasti alapäässäni.

"Kulta...pane mua...tuu mun sisään..."

Mies kuitenkin jatkoi nuolemistani kiihkeästi. Jussi tuli alleni ja istuin hänen kasvojensa päällä. Kädet puristelivat pakaroitani kielen työskennellessä pillussani. Aloin jo tulla lähemmäs orgasmia.

"Ihana....jatka vielä...mä saan..."

Työnsin pilluani miehen naamaa vasten tuntiessani sormen anuksessani.
"Voi luoja...älä vain lopetaaaaahhhhh!!"

Tärisin miehen päällä värähdellen kauttaaltani.

Toivuttuani Jussi vei mut suihkuun ja pesi mut huolellisesti. Aloin jo kiihottua uudelleen.
Käännyin miestä kohti ja suutelin himokkaasti. Maistoin itseni miehen huulista.

Otin jäykän, ison kullin käteeni ja aloin hitaasti runkata sitä.
"Mee kulta istumaan lauteille".

Tulin miehen perässä ja kyykyin jalkoväliin.
"Ihana kulli, saanko mä maistaa sitä...", katselin miestä silmiin ottaessani kalun huulieni väliin.

Mies haroi hiuksiani terskan painuessa kurkkuuni.
Jussi alkoi jo työntelemään kalua suuhuni pitäen hiuksistani kiinni.
"Mmm...ihana iso kulli...tuu mun suuhun..."

Päätin kuitenkin antaa miehelle vielä kunnon ratsastuksen. Lopetin imemisen ja istuin miehen syliin selin.

Kalu upposi sentti sentiltä sisääni.
"Voihhh....mä halkeen...sä oot niin isohhh"

Jussi alkoi panemaan mua kunnolla ja kourimaan tissejäni.
Nojasin eteenpäin ja nain miehen kullia kunnolla peppuani nostellen. Voimakkaat kädet puristelivat pakaroitani.

Mies siirsi mut kontalleni lauteille ja tunkeutui rajusti sisääni.
"Aaaahhhh....nai mua...kovempaa...."!

"Jonna...mä tuun...sulla on mahtava perse..."

Otin seinästä tukea, etten liiaskautuisi seinää vasten. Tissini heiluivat työntöjen rytmissä.

Jussi parahti ja laukesi ja työnsi viimeiset kovat työnnöt sisääni. Tärisin orgasmin kourissa terskan vielä liikkuessa hitaasti uumenissani.

2

21717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli aika

      Hyvä... oisko ollut ihan oikeasti naisen käsialaa. Pakko myöntää että käsi kävi niin että olin tulla tuossa lopussa. Huh huh.. milloinhan tuo mun avokki tulis jo kotiin... =)

    • NakkiPerse

      Hyvä tarina^^ Aloin itsekin kiihottumaan aika lailla ku luin tätä ja jos pitäis antaa arvosana nii 10 tulis :>

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe