Kultaperho
aito tunteiden puhtaus
lapsen luonnollisuus
pienen sydämen salpaus
itse olemisen onnellisuus
mennyt on tuo nuoruus
varjoton rakkaus
saapunut uus
hämärä sen taus
ilon päivät
rakkaat ystävät
ajat sitten taakseni jäivät
kun tyhjenivät mun sieluni käytävät
nyt yksin vain
aamuisin herään
yksinäisyys huolenain
päivä toisensa perään
kuilun suulla
hiljaiset varjot kutsuvat
elämäni ristipuulla
jo korpit raakkuvat
oli laaksossa laiho
nuoruuden keväinä
nyt vain kärsimys ja kaiho
loppumatkan eväinä
elon laitumella
kuolemaa odotan
musta kuu taivahalla
sua kohti ma kurkotan
nostata vuoksein
pimeyden verho
ja lennätä luoksein
yön kultaperho
Kultaperho
Mystico
3
228
Vastaukset
- vvekspoks
onks vaikee keksii ku laitat paljo runoi usein itelle on jo jos pari viikos ei keksi miten sais rimmaa
- Mystico
runoja tältä vuodelta - eli siis jo kirjoitettuja joita julkaisen täällä huvikseni.
- kuutosvaihde
Kultaperho on Turun.Anna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957