Kuka korjaisi kuolleen kissarukan pois moottoritieltä

kissarakas autoilija

Surullinen näky moottoritiellä Pernajan ja Vanhankylän välisellä osuudella länteenpäin ajaessa. Jonkun mustavalkoinen kissa joutunut tiensä päähän. Kissa maannut jo viime viikosta asti.

11

1253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun en muuta voinut

      mutta surullista, surullista oli.. kenelle pois vieminen kuuluu.. vaikea olisi pysähtyä moottoritiellä.. etsiikö omistajat ja osaavatko etsiä, jos vaikka kulkenut pitkänkin matkan??

      • Ajomies ammatiltaan

        Päivä päivältä se pienenee ja lopuksi varikset hoitaa loput. Kissa on se vihoviimeinen elukka mitä otetaan kotilemmikiksi, petoeläin, lintujen ja oravien tappaja. Hyvä että moottoritielle eksyy ja tulee yliajettua.


      • eläimiä rakastava autoilija
        Ajomies ammatiltaan kirjoitti:

        Päivä päivältä se pienenee ja lopuksi varikset hoitaa loput. Kissa on se vihoviimeinen elukka mitä otetaan kotilemmikiksi, petoeläin, lintujen ja oravien tappaja. Hyvä että moottoritielle eksyy ja tulee yliajettua.

        Myös puolustamasi elukka nimeltä orava syö linnunpoikasia kuten kissa. Sitä sanotaan luonnon ravintoketjuksi, johon ihmisellä ei ole mitään asiaa. Toisaalta tietysti ilkeämielisiä ihmisiäkin täytyy maailmassa olla, että hyvät ihmiset heistä erottuisi. Hyvää päivänjatkoa sinulle ajomies.


      • LUONTOA rakastava autoilija
        eläimiä rakastava autoilija kirjoitti:

        Myös puolustamasi elukka nimeltä orava syö linnunpoikasia kuten kissa. Sitä sanotaan luonnon ravintoketjuksi, johon ihmisellä ei ole mitään asiaa. Toisaalta tietysti ilkeämielisiä ihmisiäkin täytyy maailmassa olla, että hyvät ihmiset heistä erottuisi. Hyvää päivänjatkoa sinulle ajomies.

        Mutta tiesitkö, eläimiä rakastava autoilija, että orava kuuluu Suomen luontoon ja siksi sen kohdalla linnun munien syöminen on täysin luonnollinen tapahtuma, luonnon laki. Kissa vastaavasti kuuluu kaikkea muuta kuin Suomen luontoon ollen pahimman laatuinen sinne kuulumaton haittapeto minkin ohella. Minulla ei ole mitään kissoja vastaan kunhan ne pidetään KIINNI ja poissa tappamasta luonnon eläimiä.

        Terveisin LUONTOA rakastava autoilija.


      • SaatSelkääs
        LUONTOA rakastava autoilija kirjoitti:

        Mutta tiesitkö, eläimiä rakastava autoilija, että orava kuuluu Suomen luontoon ja siksi sen kohdalla linnun munien syöminen on täysin luonnollinen tapahtuma, luonnon laki. Kissa vastaavasti kuuluu kaikkea muuta kuin Suomen luontoon ollen pahimman laatuinen sinne kuulumaton haittapeto minkin ohella. Minulla ei ole mitään kissoja vastaan kunhan ne pidetään KIINNI ja poissa tappamasta luonnon eläimiä.

        Terveisin LUONTOA rakastava autoilija.

        Kissat saa tulla muka yliajetuiksi ? Haista sinä kuule V****.


      • JOAOOSDFKJAF
        SaatSelkääs kirjoitti:

        Kissat saa tulla muka yliajetuiksi ? Haista sinä kuule V****.

        Mä toivon että sä saatanan kusipää kissanvihaaja jäät ite auton alle motarilla!
        Katotaan sitten vierestä kun varikset ja kissat syö sua. Mikäli edes maistuu...


      • SaRika
        JOAOOSDFKJAF kirjoitti:

        Mä toivon että sä saatanan kusipää kissanvihaaja jäät ite auton alle motarilla!
        Katotaan sitten vierestä kun varikset ja kissat syö sua. Mikäli edes maistuu...

        Tiesittekö,että kissat ovat kotieläimiä ja näin ollen "lainsuojattomia" kun ne lähtevät omistajansa pihapiiristä liikkeelle irrallaan. Tyhmiä ovat omistajat jotka päästävät kissansa irti ulos juoksentelemaan. Vaikka asunkin maalla, ja kaikki tietysti ovat sitä mieltä että ainahan kissat ovat irrallaan olleet ja hiiriä pyydystäneet, niin itse en todellakaan ole sitä mieltä. Naapurin kissa on muutamia kertoja erehtynyt tulemaan väärälle tontille, mutta on saanut melko äkkilähön samantien kun se on havaittu...jospa se pikkuhiljaa alkais oppimaan missä tonttiraja menee. Sehän olis ihan sama asia,jos päästäisin koirat irti ja ne menisivät kusemaan ja paskomaan naapurin pihalle, mutta siitähän vasta älämölö tulisinkin sitten!


      • Kultakalat lammikossa
        SaRika kirjoitti:

        Tiesittekö,että kissat ovat kotieläimiä ja näin ollen "lainsuojattomia" kun ne lähtevät omistajansa pihapiiristä liikkeelle irrallaan. Tyhmiä ovat omistajat jotka päästävät kissansa irti ulos juoksentelemaan. Vaikka asunkin maalla, ja kaikki tietysti ovat sitä mieltä että ainahan kissat ovat irrallaan olleet ja hiiriä pyydystäneet, niin itse en todellakaan ole sitä mieltä. Naapurin kissa on muutamia kertoja erehtynyt tulemaan väärälle tontille, mutta on saanut melko äkkilähön samantien kun se on havaittu...jospa se pikkuhiljaa alkais oppimaan missä tonttiraja menee. Sehän olis ihan sama asia,jos päästäisin koirat irti ja ne menisivät kusemaan ja paskomaan naapurin pihalle, mutta siitähän vasta älämölö tulisinkin sitten!

        Naapurin täti luulee että kun pistää kilikoli kellon kissan kaulaan, niin se saa mennä minne vaan.
        Olen kerännyt munankokoisia kiviä rappusten alle, ja aina kun näen kissan viskasen.
        Silloin kun kunnolla osuu, tulee äkkilähtö kissalle. Tyhmä elukka ei opi vaan tulee uudestaan.
        Olen funtsinut tehdä häkin millä pyydystää niitä, ja sitten otan mukaan kun heitän keikan esm. Kuopioon, ja päästän irti siellä.
        Taidan seuraavaksi väsätä vanhanajan kunnon ritsan ja ammun.
        Eikö kissanomistajaa sakoteta jos elukka on irrallaan?


      • raukka oot
        Ajomies ammatiltaan kirjoitti:

        Päivä päivältä se pienenee ja lopuksi varikset hoitaa loput. Kissa on se vihoviimeinen elukka mitä otetaan kotilemmikiksi, petoeläin, lintujen ja oravien tappaja. Hyvä että moottoritielle eksyy ja tulee yliajettua.

        Toivon sulle saman kohtalon! Toivottavasti varikset löytää sut pian!


      • mee hoitoon!
        Kultakalat lammikossa kirjoitti:

        Naapurin täti luulee että kun pistää kilikoli kellon kissan kaulaan, niin se saa mennä minne vaan.
        Olen kerännyt munankokoisia kiviä rappusten alle, ja aina kun näen kissan viskasen.
        Silloin kun kunnolla osuu, tulee äkkilähtö kissalle. Tyhmä elukka ei opi vaan tulee uudestaan.
        Olen funtsinut tehdä häkin millä pyydystää niitä, ja sitten otan mukaan kun heitän keikan esm. Kuopioon, ja päästän irti siellä.
        Taidan seuraavaksi väsätä vanhanajan kunnon ritsan ja ammun.
        Eikö kissanomistajaa sakoteta jos elukka on irrallaan?

        Ei saatana näitä ihmisiä!!! Kaikki pitäis hävittää!!!!!!!!!!!!!!!


      • niin ammun
        SaRika kirjoitti:

        Tiesittekö,että kissat ovat kotieläimiä ja näin ollen "lainsuojattomia" kun ne lähtevät omistajansa pihapiiristä liikkeelle irrallaan. Tyhmiä ovat omistajat jotka päästävät kissansa irti ulos juoksentelemaan. Vaikka asunkin maalla, ja kaikki tietysti ovat sitä mieltä että ainahan kissat ovat irrallaan olleet ja hiiriä pyydystäneet, niin itse en todellakaan ole sitä mieltä. Naapurin kissa on muutamia kertoja erehtynyt tulemaan väärälle tontille, mutta on saanut melko äkkilähön samantien kun se on havaittu...jospa se pikkuhiljaa alkais oppimaan missä tonttiraja menee. Sehän olis ihan sama asia,jos päästäisin koirat irti ja ne menisivät kusemaan ja paskomaan naapurin pihalle, mutta siitähän vasta älämölö tulisinkin sitten!

        Mikäs luulet olevas tällä pallolla? Kuningas vai Hitler? Tuu käymään niin kerron sulle totuuksia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe