Uudessa K-Raudan esitteessä on tarjouksessa rautakaupan lämmityspellettejä.
Hinta on alle seitsemän euroa ja pussi painaa 20 kg.
Miten nämä rautakaupan pelletit eroavat "kissapelleteistä"? Onkohan ne yhtä käyttökelpoisia?
Rautakaupassa ei varmaan saa avata näitä pusseja, joten kyselen täällä palstalla asiasta.
Ja voisiko olla hyvä idea sekoittaa rautakaupan pellettejä ja "kissapellettejä" keskenään.
Rautakaupan pelletit
9
3176
Vastaukset
- Janhenia
Itse en ole käyttänyt, mutta lukenut olen muitten noita käyttävän. Ilmeisesti ovat jonkin verran isompia kuin kissan pelletit, mutta että toimisivat kyllä. Sekoituksesta tuskin on mitään haittaa :)
- todellakaan
lämmityspelletit käy kissanlaatikkoon.
Ovat isoja ja kovia.
Jos säästötarve on noin suuri, mietippä seuraavaa vaihtoehtoa.
Meillä on monta kissaa ja olemme alusta alkaen käyttäneet kaikki kotiin tulevat sanomalehdet, mainokset, kirjekuoret ym..
Leikataan silpuiksi ( mukavaa puuhaa koko perheelle kissojen hyväksi ), käytetään kissanpissa-astioissa ja hyvin kelpaa.
Ei muuta kuin roskiin ja uudet puhtaat paperisilput tilalle.
Tosin huuhtelemme astiat aina papereiden vaihdon yhteydessä, etteivät rupea haisemaan.
Näin meillä on menty yhdeksän kissan kanssa jo kahdeksan vuotta eteenpäin.- löpön
mitä sitten vaikka ovat isompia??
toimii erinomaisesti ja ei haise ollenkaan.
itse olen käyttänyt näitä jo vuoden verran ja kun joka päivä laatikon putsaa niin varmasti tulee säästöäkin!!!
toisessa laatikossa pidän kissanhiekkaa. - Anonyymi
Kissa ja minä ovat aina hyödyntänyt Hesarin näin, mutta enää ei ole varaa . Harmittaa. Ensin
Mmäinen kissanhiekkakokeilu oli kamala. Hiekka pölyää ja leviää joka nurkkaan. En tiedä mitä kokeilisi nyt. - Anonyymi
löpön kirjoitti:
mitä sitten vaikka ovat isompia??
toimii erinomaisesti ja ei haise ollenkaan.
itse olen käyttänyt näitä jo vuoden verran ja kun joka päivä laatikon putsaa niin varmasti tulee säästöäkin!!!
toisessa laatikossa pidän kissanhiekkaa.Nimen omaan KUN JOKA PÄIVÄ LAATIKON PUTSAA! Moniko putsaa? Kerostaloissa kun yksin asuva huoneisto asukas hankii kissan seuraukseen.Unohtaa kissan ravinnon, kissan hiekan maksut.Haetaa halvinta. Vaihdetaan kissan jätöslaatikon hiekat pelletit,joskus.Kissan kusen haju tulee posti-luukusta rapuuseen.Kuin kypyhuonesta keskusilmaston kautta muihin kypyhuoneisiin.Älä Hanki kissa jos ei rahaa laadukkaisiin kissan hiekoihin tai pelleteihin.ymmKesä aika kun jätäte sen kissan kumaan asuntoon jopa mutamaksi yöksi yksin. Se vesi on limaista seistyä vesi kipossa. Joisitko itse seisonutta vettä.Et.
- Anonyymi
Kyllä paperiset mainoslehdet Hesari ymm.Toimii. Kissan hiekan sijaan. Aamuin illoin paperi silpun vaihdat. Joudut nähdä vaivaa. Mutta toimii. Kotisi ei haise silloin kissan pissalle.
Rautakaupasta ostetut puupelletit ovat hieman SIIS HIEMAN suurempia, kuin esim. Rainbowin puupelletit. Pennuille ostin ensin marketista, mutta kun ne kävivät emonsa laatikolla jossa lämmityspellettejä, siirtyivät pennutkin kokonaisuudessaan niihin. Ja ei mitään ongelmaa. Ainoa ehkä kun noita tassuja on tällä hetkellä monta, tulee sitä sahanpuruakin tassuissa paljon pois laatikosta. Koostumukseltaan noi molemmat puupelletit ovat samanlaisia.
- lämmmityspellettejä
ja toimivat aivan hyvin..paremmin kuin pienet pelletit joita myydään tähän kissan laatikko tarkoitukseen..lomalla ollessa ostin yhden tavallisen säkin, ja niitä oli joka paikassa.isommat pelletit eivät tartu niin herkästi varpaiden väliin.ok rainbown pelletit eivät paljon pienempiä, mutta silti suosin kyllä lämmitykseen tarkoitettuja.ja kyllähän siinä rahaakin säästyy!vielä lisäksi pellettilatikko niin myös pellettien kulutus pienenee..siis lyhyesti: suosittelen!
- ...
Meilläkin oli aikoinaan lämmityspelletit käytössä. Nykyään puupohjainen paakkuuntuva ökoplus. Se tulee käytössä halvemmaksi kuin pelletit, vaikka hankinta hinnassa onkin paljon eroa. Kissoillekin selvästi mielekkäämpää käyttää, kuin pelletit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912910Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021384Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4001307Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21089Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855