rixu ennen

aika kuluu

Nuorempana tuli käytyä rixussa pohjankaaressa ja saluunassa sekä villikissassa ja runosen kioskilla baarin jälkeen ja vielä notkumassa karavaanissa ja jengiä oli kylällä. Mutta nytkeskustassa ei mitään kun tulin vuosien takaa tsekkaa miltä rixu näyttää. Voiko kylä tosiaan olla näin kuollut ei mitään toimintaa enään. Muistaako kukaan keski-ikäinen näitä mestoja enään?

16

2664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylillä

on menoa ja meininkiä, riippuu vaan osuuko oikeaan aikaan paikalle. Ja mitä helvettiä tarkoittaa enääN?

• Anonyymi

Eienääneloa mulla sielä

• kyllä

mestat.. tosin en vielä ite sisään päässyt.
      On kanssa ihmetelty miksi kylällä ei ole enää meininkiä, niin kun oli sillon nuorena kun käytiin kattelemassa poikia.. :)

• tutulta

kuulostaa ;) Kyllä nykyinen Rixu viikonloppuiltaisin muistuttaa lähinnä aavekaupunkia.80-luvulla tuli käytyä kapakoissa,jonne joutui monesti pitkäänkin jonottamaan.Myös liftareita oli tarjolla kyyditettäväksi.

• kylän kasvatti

Ne oli niitä hyviä aikoja.Ravintoloissa oli väkeä ja rauhallista.... totta kai silloinkin osattiin tapella. Ja Runosen snagarilla makkaraperunat ennen kotiin menoa. Yleensä lauantaisin sit viihdyttiin Karavaanilla kavereitten kanssa. Voi niitä aikoja

• nyt 50v

Se oli mukavaa aikaa se, joskus törmää sen aikaisiin tuttuihin eri kaupungissa ja juttua piisaa vaikka edellisestä tapamisesta saattaa olla 30 vuotta.

• menoa
        nyt 50v kirjoitti:

Se oli mukavaa aikaa se, joskus törmää sen aikaisiin tuttuihin eri kaupungissa ja juttua piisaa vaikka edellisestä tapamisesta saattaa olla 30 vuotta.

Saluunassa oli ikärja 19 ja Pohjankaaressa muistaaksen yli 20 ja ei tainnut ihan ikä riittää.
        Pohjankaaressa oli sisäänpääsy ja siihen sisälty oopperaleipä. Paikat olivat aivan täys että joutu jonottamaan. mukavaa oli. lopuksi runskille syömään ja siellä myyjinä oli nuoria tyttöjä ja niitä pokailtiin kun ei kukaan tarttunut mukaan. kun autolla oli liikenteesä niin liftareita oli pupparin kulmassa karavaanin menossa. No sieltä yhen pokasin ja nyt avioliitossa jo 15 v ja lasta ja kolme lastenlasta

• runotylleröinen
        menoa kirjoitti:

Saluunassa oli ikärja 19 ja Pohjankaaressa muistaaksen yli 20 ja ei tainnut ihan ikä riittää.
        Pohjankaaressa oli sisäänpääsy ja siihen sisälty oopperaleipä. Paikat olivat aivan täys että joutu jonottamaan. mukavaa oli. lopuksi runskille syömään ja siellä myyjinä oli nuoria tyttöjä ja niitä pokailtiin kun ei kukaan tarttunut mukaan. kun autolla oli liikenteesä niin liftareita oli pupparin kulmassa karavaanin menossa. No sieltä yhen pokasin ja nyt avioliitossa jo 15 v ja lasta ja kolme lastenlasta

Siihen aikaa ravintoloita oli niin vähän että niihin harvoihin ei aina kaikki mahtuneet sisälle ja jonoja syntyi. Nykyään kapakoita on joka kulmalla ja ihmiset kiertää kehään ja etsii toisiaan ja ihmettelee kun missään ei ole ihmisiä...
        Ja baariin mentiin aikoinaan jo alkuillasta kun nuorisokuppilat meni kiinni yhdeltä ja yks baari tais olla jopa kolmeen asti auki. Mutta jatkothan olivat silloin legendaarisia!

• sfdsdfsdf
        runotylleröinen kirjoitti:

Siihen aikaa ravintoloita oli niin vähän että niihin harvoihin ei aina kaikki mahtuneet sisälle ja jonoja syntyi. Nykyään kapakoita on joka kulmalla ja ihmiset kiertää kehään ja etsii toisiaan ja ihmettelee kun missään ei ole ihmisiä...
        Ja baariin mentiin aikoinaan jo alkuillasta kun nuorisokuppilat meni kiinni yhdeltä ja yks baari tais olla jopa kolmeen asti auki. Mutta jatkothan olivat silloin legendaarisia!

Etta aika kultaa muistot. Ei se meininki valttamatta ollut sen mahtavampaa kuin nykyaan riihimaella, se vaan tuntuu silta.

Ja kylla nykyaan menoa riittaa jos kattoo omaa kantakuppilaansa pidemmalle. Graniitin aukio perjantaisin taynna nuorisoa ja kannisia ihmisia, myoskin uudella abclla nuoret ja muut valvovat oita ja pitavat hauskaa. Piikkari, paloaseman kentta, aurinkokalliot, raviska, kirkon maki, graniitti, kirjaston puisto... Siella nuoret dokaavat ja juhlivat. Aageelta lihikset aamuyosta.

• se oli
        sfdsdfsdf kirjoitti:

Etta aika kultaa muistot. Ei se meininki valttamatta ollut sen mahtavampaa kuin nykyaan riihimaella, se vaan tuntuu silta.

Ja kylla nykyaan menoa riittaa jos kattoo omaa kantakuppilaansa pidemmalle. Graniitin aukio perjantaisin taynna nuorisoa ja kannisia ihmisia, myoskin uudella abclla nuoret ja muut valvovat oita ja pitavat hauskaa. Piikkari, paloaseman kentta, aurinkokalliot, raviska, kirkon maki, graniitti, kirjaston puisto... Siella nuoret dokaavat ja juhlivat. Aageelta lihikset aamuyosta.

Antsun grilli Peltsissä joka oli kaikista paras.. Sielä sitä roikuttiin teininä kun ei vielä Ressuunkaan sisälle päässy.Et terkkuja vaan Antsulle..

• kuulla
        menoa kirjoitti:

että jotain onnisti liftareitten kanssa ;)Mä olin yleensä kuskina ja muutama kaveri saikin tyttöystävän liftareista.Mulla ei ollut tuuria ja jäinkin vanhaksipojaksi ;o/ Monesti ajatukset palaa niihin aikoihin,kun oli nuori ja odotukset tulevaisuudesta suuret..

• minnis-75
        sfdsdfsdf kirjoitti:

kova meno oli aina

• elä
        kuulla kirjoitti:

että jotain onnisti liftareitten kanssa ;)Mä olin yleensä kuskina ja muutama kaveri saikin tyttöystävän liftareista.Mulla ei ollut tuuria ja jäinkin vanhaksipojaksi ;o/ Monesti ajatukset palaa niihin aikoihin,kun oli nuori ja odotukset tulevaisuudesta suuret..

menetä toivoas! Minä löysin vuonna 85 ensimmäisen poikaystäväni Lopentieltä kaverini kanssa kävellessä. Kaks poikaa pyysi kyytiin ja kummatkin ihastuttiin kuskiin, kaveri sit huijas mua kun oletti saavansa kuskin itelleen mut minäpä sainkin ja yli 2v oltiin yhes! Vieläkin lämmöllä ajattelen Jaria!

• tietää
        elä kirjoitti:

menetä toivoas! Minä löysin vuonna 85 ensimmäisen poikaystäväni Lopentieltä kaverini kanssa kävellessä. Kaks poikaa pyysi kyytiin ja kummatkin ihastuttiin kuskiin, kaveri sit huijas mua kun oletti saavansa kuskin itelleen mut minäpä sainkin ja yli 2v oltiin yhes! Vieläkin lämmöllä ajattelen Jaria!

tapauksen! Se oli hyvää aikaa!

• Anonyymi

Kauhiaa

• Anonyymi

Osaako nykyiset baarit ja ravintolat tehdä drinkin nimeltä Kuulalaakeri?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      137
      10172
    2. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2403
    3. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      90
      1245
    4. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      112
      1125
    5. Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että

hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot
      Maailman menoa
      5
      1052
    6. Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!

Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko
      Suomen Keskusta
      278
      795
    7. Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis

Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".
      Perussuomalaiset
      109
      790
    8. Tietäisinpä mitä sinä haluat

Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied
      Ikävä
      37
      788
    9. Oliko linnaan lähetetty Kakkos-Hassinen yksi Venäjän hybridivaikuttajista?

Jälkikäteen on TV-kameroiden ja Linnan turvakameroiden tallenteilta selvinnyt että nimellä 'Mikko Hassinen' esiintynyt m
      Maailman menoa
      32
      770
    10. Eikös viha ja rakkaus

Kulje käsikädessä? Ihan vain mietin asiaa kun olit tärkein ystävä minulle ja samaan aikaan en tykkää yhtään mitä sanoit
      Ikävä
      89
      768
    Aihe