NISKAN APTEEKKI

ex-asiakas

Jo on aikoihin eletty. Kävin tänään niskan apteekissa. Saatuani ostokseni kysyttiin haluanko pussin. Sanoin haluavani. Minulle ilmoitettiin että se maksaisi 10senttiä,haluttin kuulemma vähentää muovipussien käyttä maailmassa.

Kyllä muissa apteekeissa on lääkkeensä saanut pussiin ilman velotusta. Onhan se jo yksityisen suojaakin.(kuka haluaisi kantaa käsissään mieliala tai erektio lääkkeitä?)Uteliaille ja piikittelijöille,en ostanut kumpaakaan lääkeryhmään kuuluvaan tuotetta,joten älkää vaivautuko kommentoimaan.

No se siitä,niskan apteekkiin en enää astu. Minulla kun on se hyvä mahdollisuus ostaa lääkkeeni muualta. Mutta täytyy ihmetellä käytäntöä.

28

2766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niskan apteekki

      saa jäädä. Ei niinkään pussimaksujen,kuin yksityisyydensuojan takia.

      On todella ala-arvoista että jotkut farmaseurit,kuin tahallaan. "Neuvovat" kovaäänisesti asiakkaita hyvin henkilökohtisten lääkitysten suhteen.

      Olen ollut paikalla itsekkin kun asiakas on poistumut apteekista naama punaisena,kun farmaseutti on neuvonut lääkkeen käytöstä äänekkäästi.

      Ei siis ihme jos on laskutettava jo pusseistakin. Itse en enää moiseen apteekiin astu. Tainionkoskelta saa asiallista palvelua,yksityisesti. Tosin nykyisen tilanteen takia joutuu jonottamaan. Mutta säilyyhän sentään yksityisyys. Jota arvostan enemmän kuin nopeutta ja sitä että aina lääkkeet on tilattava. eikö edes tuiki tavallisille lääkeille ole mitään varastoa. Toiminta tuntuu lähinnä internet palvelulta. Toimitamme tuotteen välittömästi sen saatuamme!!!! Ei enää minun apteekkini.!!!!!

      • Minkäs teet

        Tainionkosken apteekki taitaa tosiaan olla paras. Itselläni kokemusta Niskan apteekin tiskillä kovaäänisestä diagnoosin teosta. Imatrankoskella proviisori ei vaivautunut vastaamaan edes tervehdykseeni, tyrmistyksekseni hän ei sanonut koko aikana yhtikäs mitään.


    • turhasta!

      Olisit ottanut oman laukun/kassin/pussin mukaasi.

      • sinä käyttänyt

        älyäsi.mutta miten käyttä sellaista mitä ei ole. Kirjoituksesi sen selkeästi osoitti. No kaikki eivät voi ymmärtää,näköjään ei läheskään kaikki.

        Mutta miten ymärtää,jos ei ole välineitä millä ymmärtää. Joita sinulle ei luoja ole antanut.


      • kyllä
        sinä käyttänyt kirjoitti:

        älyäsi.mutta miten käyttä sellaista mitä ei ole. Kirjoituksesi sen selkeästi osoitti. No kaikki eivät voi ymmärtää,näköjään ei läheskään kaikki.

        Mutta miten ymärtää,jos ei ole välineitä millä ymmärtää. Joita sinulle ei luoja ole antanut.

        pitänyt olla enemmän hereillä äidinkielentunneilla. Vai jäikö aivosi jo laitokselle? Opettele kirjoittamaan ensin ja tule vasta sen jälkeen päättelemään kenellä on järkeä ja kenellä taas ei ole. Omat kapasiteettisi eivät taida siihen ihan riittää pelkän keskenjääneen peruskoulun perusteella.


    • apteekki

      no pienestäpä sinäkin vaihdat apoteekkia.
      Käy kuule lappeen prisman apteekissa ostamassa potenssilääkkeesi, niin saat kestokassin kaupan päälle, ILMAISEKSI!

      • ex-asiakas

        naiset ovat alkaneet käyttää potenssilääkkeitä? Mutta sinulla ei näytä olevan seisonta ongelmia,sinulla näyttä seisovan ainakin järki. Ja kun se seisoo ei muulla seisonnalla lie väliäkään.


      • valivalivali
        ex-asiakas kirjoitti:

        naiset ovat alkaneet käyttää potenssilääkkeitä? Mutta sinulla ei näytä olevan seisonta ongelmia,sinulla näyttä seisovan ainakin järki. Ja kun se seisoo ei muulla seisonnalla lie väliäkään.

        olisihan se jo kirjoituksestasikin pitänyt selvitä että naisen kirjoittamahan se on, anteeksi.
        Niin, akathan ne on pahimpia narisijoita...


    • suhteellista****

      tämä elämä....on on --voi voi


      Lohtua nyt kuitenkin ja ihan pikku vinkkinä osta iso peili !

      • .................

        Pitäisköhän nyt ottaa ne lääkkeet kuiteskin ekana :))


    • ne haluaa

      Jos ne haluaisi vähentää muovipussien määrää niin miksi ne edes kysyy haluatko pussin, voi vittu. Jos ne haluisi vähentää pussien määrää niin ne ei edes tilaisi yhtään pussia koko apteekkiin myytäväksi eikä jaettavaksi.

      • joskus....

        pienestä kiinni. Itse vältän Imatrankosken Marimekkoa.Viimeinen pisara oli huonon asiakaspalvelun lisäksi se,että ostin lahjaksi yöpaidan, jonka luonnollisesti halusin paketoitavan. Olin menossa vielä muille asioille,joten tahdoin myös muovipussin ostokselleni,sillä minkäänlaista laukkua ei ollut.
        Olisin toki sen saanut,maksua vastaan.Ihmetellessäni myyjälle että näin kallis ostos enkä edes muovipussia saa,johon vastaus kuului : saithan sinä jo paketin ! Periaatteesta pussi jäi kauppaan.


      • lukenut vietiketjua
        joskus.... kirjoitti:

        pienestä kiinni. Itse vältän Imatrankosken Marimekkoa.Viimeinen pisara oli huonon asiakaspalvelun lisäksi se,että ostin lahjaksi yöpaidan, jonka luonnollisesti halusin paketoitavan. Olin menossa vielä muille asioille,joten tahdoin myös muovipussin ostokselleni,sillä minkäänlaista laukkua ei ollut.
        Olisin toki sen saanut,maksua vastaan.Ihmetellessäni myyjälle että näin kallis ostos enkä edes muovipussia saa,johon vastaus kuului : saithan sinä jo paketin ! Periaatteesta pussi jäi kauppaan.

        tuntuu että ihmiset eivät todellakaan tajua mistä on kysymys. Vai ovatko Imatralaiset todellakin näin tyhmiä. "naristaan pienistä".

        Siwastakin saa ilmaiseksi pussin pienille tavaroille. Mutta mielettömiä katteita tekevä apteekki laskuttaa pussista.

        Eikö niskan apteekkarilla ole tarpeeksi komeaa taloa,kun haluaa laskutta lisää eläkeläisiltä ja sairailta. Missä moraali!!!!!


      • ....................
        lukenut vietiketjua kirjoitti:

        tuntuu että ihmiset eivät todellakaan tajua mistä on kysymys. Vai ovatko Imatralaiset todellakin näin tyhmiä. "naristaan pienistä".

        Siwastakin saa ilmaiseksi pussin pienille tavaroille. Mutta mielettömiä katteita tekevä apteekki laskuttaa pussista.

        Eikö niskan apteekkarilla ole tarpeeksi komeaa taloa,kun haluaa laskutta lisää eläkeläisiltä ja sairailta. Missä moraali!!!!!

        Jos et itse haluaisi pussia,niin olisitko valmis maksamaan toisen pussista osan.


      • marisija
        joskus.... kirjoitti:

        pienestä kiinni. Itse vältän Imatrankosken Marimekkoa.Viimeinen pisara oli huonon asiakaspalvelun lisäksi se,että ostin lahjaksi yöpaidan, jonka luonnollisesti halusin paketoitavan. Olin menossa vielä muille asioille,joten tahdoin myös muovipussin ostokselleni,sillä minkäänlaista laukkua ei ollut.
        Olisin toki sen saanut,maksua vastaan.Ihmetellessäni myyjälle että näin kallis ostos enkä edes muovipussia saa,johon vastaus kuului : saithan sinä jo paketin ! Periaatteesta pussi jäi kauppaan.

        Ostin Imatrankosken Marimekosta maripussin,en saanut kuittia ollenkaan.No en sillä kuitilla mitään olisi tehnytkään..jäi vain ajatteluttamaan,että mitenhän monta tavaraa vaihtaa omistajaa ilman kuittia...


    • kultaa, mikä kiiltää

      Jos he haluavat vähentää muovipussien määrää, niin hieman uskottavampi ympäristöteko olisi pakata lääkkeet esim. kierrätyspaperipusseihin ja jakaa niitä ilmaiseksi. Tämähän on vain nerokas kikka, jolla naamoidaan maksullisuus näyttämään muulta, kuin kylmältä bisnekseltä.

      • tai sitten

        (edellistä lainaten) "....hieman uskottavampi ympäristöteko olisi pakata lääkkeet esim. kierrätyspaperipusseihin ja....." ..pyytää siitä se hinta mikä muovipussista pyydetään!

        kyl mie mieluummin maksaisin paperisesta kuin muovisesta jos on jostain maksettava. eikös niin?


      • ....................
        tai sitten kirjoitti:

        (edellistä lainaten) "....hieman uskottavampi ympäristöteko olisi pakata lääkkeet esim. kierrätyspaperipusseihin ja....." ..pyytää siitä se hinta mikä muovipussista pyydetään!

        kyl mie mieluummin maksaisin paperisesta kuin muovisesta jos on jostain maksettava. eikös niin?

        Nii jos niitä "ilmaisia" pusseja on jossain jaossa niin voisin ottaa vaikka 1000 kpl, ihan vaan roskapusseiksi. Mikään oo ilmaista.


      • Katti
        .................... kirjoitti:

        Nii jos niitä "ilmaisia" pusseja on jossain jaossa niin voisin ottaa vaikka 1000 kpl, ihan vaan roskapusseiksi. Mikään oo ilmaista.

        Pointti ei ollut siinä, onko tuote ilmainen vai ei, vaan materiaalissa ja markkinointikeinossa.


    • tuohon paikkaan

      Nuorempana tyttönä olin siellä vähän ruuhkaisampana aikana jonottamassa, jotta saisin kipeänä astmalääkkeeni. Jonotin, jonotin, jonotin... En tiedä onko siellä tuon muutaman vuoden takaisen tapahtuman jälkeen rymsteerattu, mutta silloin siellä seisottiin omilla alueilla, ja minun pikku sopukassani sattui olemaan myös kassan paikka.
      Joka kerran kun se keski-ikäinen nainen otti maksun asiakkaalta, hän tuli minun kohdalleni, yritti vältellä katsettani ja lähti siitä palvelemaan seuraavaa asiakasta. Ja ei, kysymys ei todellakaan ollut siitä, että siellä olisi joku ollut minua ennen, silloinhan se nyt olisikin ollut oikein palvella häntä ensin. Odotin siellä ainakin puoli tuntia ! Ihmiset, jotka olivat jääneet jonottamaan taakseni, siirtyivät pikku hiljaa muihin jonoihin, kun huomasivat, ettei minun jononi liiku ollenkaan.
      Olisi kai pitäny käydä huutamaan ja räyhäämään, että saisikos sitä palvelua joskus... Olin ilmeisesti liian kiltin näköinen, ehkä apteekkari mietti, että kyllä tuollainen teinityttö jaksaa odottaa, kun muita mummoja ja vihaisia keski-ikäisiä palvellaan edelläni.
      Viimein autossa minua kuljettamassa ollut isäni tuli katsomaan, mihin olin jäänyt, kun hän tosiaan odotteli minua autossa. Kun kerroin mikä oli tilanne, niin seuraavaa maksua ottaessaan isäni sanoi tuolla apteekkarinaikkoselle ei-niin-mukavaan-äänensävyyn, että voiskos VIIMEIN palvella tätä minun tytärtäni, niin eikös heti oltu niin jeesnaista että. Sain palvelua heti seuraavana....

      • pannaan se lahftka

        BOIKOTTIIN

        apteekkarit ( ANTEEKSI MUUT KARIT )on kautta aikojen kusettaneet sairasta ja avun tarvitsevaa kansaa !

        Niskan apteekki on sieltä pahemmasta päästä !


        Boikottiin vaa elis karenssi päälle

        SANO !


    • ja asiallisesta palvelusta..

      Olen saanut hyvää ja asiallista palvelua ja aion jatkossakin olla asiakkaana.

    • Anonyymi

      Vielä pahempaa on Prisman apteekissa imatralla siellä ulkomaalais syntyinen kassa akka JUORUAA MITÄ IHMISET OSTAVAT ympäri imatraa, kulkee idioottimaiset punaiset verkkarit päällään vapaa aikananaan. Erotettava työstään HETI.

      • Anonyymi

        Trump on näköjään vaihtanut twitterin pakonsanelemana Suomi24: ään isoista kirjaimista ja erotusuhkailuista päätellen.


    • Anonyymi

      Prisman apteekista erotettava heti ulkomaalainen kassa duunari en käy siellä enää niinkuin en niskan apteekissakaan

      • Anonyymi

        Miksi hänet pitäisi erottaa? Noh, kumpikaan apteekki ei kaadu siihen ettet sinä niissä käy ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vielä pahempaa on Prisman apteekissa imatralla siellä ulkomaalais syntyinen kassa akka JUORUAA MITÄ IHMISET OSTAVAT ympäri imatraa, kulkee idioottimaiset punaiset verkkarit päällään vapaa aikananaan. Erotettava työstään HETI.

      Vielä pahempaa on Prisman apteekissa imatralla siellä ulkomaalais syntyinen kassa akka JUORUAA MITÄ IHMISET OSTAVAT ympäri imatraa, kulkee idioottimaiset punaiset verkkarit päällään vapaa aikananaan. Erotettava työstään HETI.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe