Meillä oli hauska kuva morsiusparista. www.arttailor.com -palvelusta teetettiin näyttävä ja AITO öljyvärimaalaus. Sitä sitten häävieraat hämmästeli koko illan että se ei ollutkaan mikään printti tai tavallinen painatus!:)
Uniikki lahja
9
2214
Vastaukset
- joo.
ei hämmästellyt vieraat mainosta...oikeesti
- -tytti-
Kyllä se säväyttää nähdä tuttu ihminen isossa esittävässä maalauksessa.. Se oli täysin kohteensa näköinen, pikkutarkkaa työtä. En ollut ennen osannut ajatella että moisen teettämiseen olisi tällaisella tavallisella ihmisellä edes varaa! Kyllähän ostopaikka pitää voida mainita, ettei kukaan luule että niitä voi anttilasta tilata.:)
- tuoltahan
ei selvinnyt edes kuka noita maalaa. Mielestäni fiksumpaa on maalauttaa kuva vaikka jollain paikallisella kuvataidemaalarilla.
- erikoista toimintaa
Mikäli oikein ymmärsin, kyseisestä paikasta voi tilata vaikka oman "Mona Lisan". Sen voi tilata joko signeerauksella tai ilman. Mitähän se sitten mahtaa tarkoittaa... Kenen signeerauksen tauluun saa? Jos ei ole kyse suorastaan monalisasta tai muusta tunnetusta teoksesta, niin väärinkäytösten mahdollisuus on aina olemassa. Jos kyseessä on taidejäljennös, jostain pitää löytyä tieto, että työ on kopio, muuten kyse on rikoksesta. Joka tapauksessa tämä syö alkuperäiset teokset tehneiden leipää, joten nuo jäljennökset ovat jokseenkin kyseenalaisia, kun niitä voi teettää kenen tahansa eli vielä elossa olevien taiteilijoiden töistä.
- -tytti-
En tarkoittanut taidejäljennöksiä, niitähän heidän taiteilijansa eivät edes signeeraa juuri epäselvyyksien välttämiseksi. Nyt oli kyse omista valokuvista, joiden pohjalta maalauksia voi teettää.
Kaikki kotoiset taidemaalarit eivät välttämättä halua tai edes osaa maalata valokuvantarkkaa jälkeä. Siksi itse en tohtinut antaa hääkuvaa kalliille nimimaalarille. Halusin vain saada hääkuvan kestävään ja näyttävään muotoon. - Nimetön
-tytti- kirjoitti:
En tarkoittanut taidejäljennöksiä, niitähän heidän taiteilijansa eivät edes signeeraa juuri epäselvyyksien välttämiseksi. Nyt oli kyse omista valokuvista, joiden pohjalta maalauksia voi teettää.
Kaikki kotoiset taidemaalarit eivät välttämättä halua tai edes osaa maalata valokuvantarkkaa jälkeä. Siksi itse en tohtinut antaa hääkuvaa kalliille nimimaalarille. Halusin vain saada hääkuvan kestävään ja näyttävään muotoon.www.phototag.fi
- Johanna18
Uniikkeja design-kelloja lahjaksi
http://www.ateljeeamnelin.fi/ - jaana20
Upeat ja uniikkieja lahjaideoita - Swarovski Kristalleilla Koritstellut Kristalli Shampanjalsit hääparille, Viinilasit, Konjakkilasit, Viskilasit, Lahjat, Esineet, Häälahjat, Kummilahja, Kastekulho ma muu. 100% Bohemian Kristallit.
www.kristallikauppa.com - jaana20
Uniiki häälahja on myös omakuva kristallimaljakkossa, tai lasissa . Kysy lisää
www.kristallikauppa.com hieno kaiverrus hääparinkuva on uniikilahja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023