Nähtävyydet?

seikkailunhaluinen

Mielipiteitä siihen mitkä nähtävyydet on pakko nähä kun jenkkeihin lähtee?

13

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkoilija

      Minusta seuraavat:

      Vapauden patsas, HoverDamin pato, Golden Gate, Niagara.
      Mieluiten vielä samalla kahdenviikon lomalla, ja tietysti välimatkat autolla.

      • matkailija-x

        ...ja mikä kiinnostaa (esim. rakennukset ja muut ihmisten rakentamat kuten sillat, patsaat, padot vai luonnonihmeet). Yhdellä matkalla tuskin ehdit nähdä kaikkia kiinostavimpia kohteita, niin hajallaan ovat eri puolilla maata.


      • haluaa nähä kaiken!

        ..oliki jo mielessä...reitti on kutakuinkin Miami-L.A-San Francisco-Vegas-New York ja kaikkee siihen välille...ja kaikki hienoudet kiinnostaa, luonnonpuistoista rakennuksiin....oisko mitään kuuluisia kuvauspaikkoja joistain elokuvista...esim. muualla kun Hollywoodissa tai Nykissä?


      • 3. käynnyt

        kyllä Niagara on Kanadassa ja jos noissa meinaa kaikissa käydä niin ei ihan 2 viikkoa riitä ja ei ainakaan autolla voi tuota reittiä kukaan ajaa.Esim. Vapauden patsaan ja Golden Gaten välimatka on n. 7000 km.


      • seikk..
        3. käynnyt kirjoitti:

        kyllä Niagara on Kanadassa ja jos noissa meinaa kaikissa käydä niin ei ihan 2 viikkoa riitä ja ei ainakaan autolla voi tuota reittiä kukaan ajaa.Esim. Vapauden patsaan ja Golden Gaten välimatka on n. 7000 km.

        2kk ois kyl tarkotus meikäläisellä..


      • Kee Uh

        Central Park, Las Vegasin Strip pimeällä, Chicagon blues-festivaali, French Quarter, Key West, Kalliovuorten ylitys, näkymä Griffith Observatorylta, Grand Canyon, iltauinti jollakin Tyynen Valtameren paremmista hiekkarannoista, San Franciscon Chinatown lauantaipäivänä...


      • Osavaltioittain...
        Kee Uh kirjoitti:

        Central Park, Las Vegasin Strip pimeällä, Chicagon blues-festivaali, French Quarter, Key West, Kalliovuorten ylitys, näkymä Griffith Observatorylta, Grand Canyon, iltauinti jollakin Tyynen Valtameren paremmista hiekkarannoista, San Franciscon Chinatown lauantaipäivänä...

        Tätä voisi jotenkin kehittää. Jotenkin osavaltioittain. Olen käynyt californiassa ja nevadassa. Pikkasen pisti harmittaan yksi nähtävyys mikä jäi kokematta(50km päästä mentiin).


      • mikä???
        Osavaltioittain... kirjoitti:

        Tätä voisi jotenkin kehittää. Jotenkin osavaltioittain. Olen käynyt californiassa ja nevadassa. Pikkasen pisti harmittaan yksi nähtävyys mikä jäi kokematta(50km päästä mentiin).

        mikä oli kyseinen nähtävyys mikä jäi näkemättä?


      • 419
        3. käynnyt kirjoitti:

        kyllä Niagara on Kanadassa ja jos noissa meinaa kaikissa käydä niin ei ihan 2 viikkoa riitä ja ei ainakaan autolla voi tuota reittiä kukaan ajaa.Esim. Vapauden patsaan ja Golden Gaten välimatka on n. 7000 km.

        Tuosta Niagarasta voitaisi vahan vaitella ;).


      • HuolestunutMiesViihd
        mikä??? kirjoitti:

        mikä oli kyseinen nähtävyys mikä jäi näkemättä?

        minun mielestäni tuo ei ole sopivaa kaltaisille sivuille kuin tämä nuoret lapset saattavat lukea näitä oma lapseni tuli kysymää minulta mikä on penis?
        sen takia että hän luki moisia sopittamuuksia tälläisellä sivulla joten voitko mennä ja tappaa itsesi kaappiin koska, sinne kuulut. 8-----D

        ntyvät lähes kaikki ilmastotyypit. Manneralueellakin koetaan ajoittain olosuhteita, jotka ovat yhtä kuumia kuin tropiikin aavikot tai yhtä kylmiä kuin napa-alueet. Sää voi myös muuttua nopeasti ja rajusti kaikkina vuodenaikoina.[16]

        Suurin osa Yhdysvalloista sijaitsee keskileveysasteiden liikkuvien


    • iju3

      pökäle

      • äxdeehymiöäxdee

        tuo on hyvin asiaton kommentti nyt kopsaan pitkän tekstin sinun kiusaksesi
        Amerikan yhdysvallat (engl. United States of America, lyh. USA[1]) eli Yhdysvallat on pääosin Pohjois-Amerikan keskiosassa sijaitseva perustuslaillinen liittovaltio, joka koostuu 50 osavaltiosta ja yhdestä liittovaltion hallinnollisesta piirikunnasta sekä useista erillisalueista. Se on sekä asukasluvultaan että pinta-alaltaan maailman kolmanneksi suurin valtio, ja sen bruttokansantuote on maailman maista suurin. Yhdysvaltain väestö on etnisesti ja sosiaalisesti varsin monimuotoinen maahan suuntautuneen laajan maahanmuuton vuoksi.

        Yhdysvallat on tasavalta ja liittovaltio. Kolmetoista Britannian siirtokuntaa perustivat liittovaltion 1700-luvun lopussa. Itsenäisyysjulistus annettiin 4. heinäkuuta 1776 ja maa tunnustettiin vapaussodan jälkeen vuonna 1783. Yhdysvaltain perustuslaki otettiin käyttöön 1787. Seuraavan vuosisadan aikana maa laajeni, mutta osavaltioiden erimielisyydet ajoivat maan sisällissotaan, joka käytiin vuosina 1861–65. Toisen maailmansodan voittajavaltiona Yhdysvalloista tuli sotilaallisesti johtava länsimaa. 1990-luvulla Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen Yhdysvalloista tuli maailman ainoa supervalta.[


      • PANEMUTSIIS

        minun mielestäni tuo ei ole sopivaa kaltaisille sivuille kuin tämä nuoret lapset saattavat lukea näitä oma lapseni tuli kysymää minulta mikä on penis?
        sen takia että hän luki moisia sopittamuuksia tälläisellä sivulla joten voitko mennä ja tappaa itsesi kaappiin koska, sinne kuulut. 8-----D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2349
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      398
      1998
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      32
      1863
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe