Suihinotto ; )

tyttöh..92.....

Eli mun poikaystävä haluais et ottasin silt suihin ja lupauduin ottaa... Miltä se maistuu ?? Kannattaako niellä ?

21

5788

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvaa vielä

      Kaikkea ei tarvi tehdä vielä tuossa iässä, siitä seuraa vain harmia myöhempään elämään. Kasva ja kehity vain rauhassa ja nauti seksistä ja sen eri muodoista sitten kun ITSE tunnet olevasi kypsä siihen. Sitte ei ehkä enää tarvikaan kysellä täältä neuvoja vaan "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa".
      nimim. kokemuksesta tiedän (itse riittävän monesti ja varhain mokanneena koitan toisia auttaa joutumasta samoihin kuoppiin)

    • tyttö -94

      kannattaa niellä. ei maistu yhtään pahalta mutta tietty eka kerta jännittää.

      • aksu**

        ihan uteliaisuudesta kysyisin? Kuinka pitkä aika sitten olet oikeesti ottanut suihin? Siis ensimmäistä kertaa? ja mitä ajattelit siitä etukäteen ja jälkeenpäin?


    • yujnbvg

      ja tunnetko sä sen jätkän sitten hyvin?
      Voisitko kuvitella viettäväs loppuelämän sen jätkän kaa?

      Ootko tavannut sen vanhemmat?
      Miten läheisiä siis ootte?

    • mayura

      Jos toista miellytääksesi vaan lupauduit, niin älä tee sitä. Sperma maistuu hieman suolaiselta. Useimmat varmaan sylkevät pois, itse nielen. On siistimpää ja muutenkin ihan hyvän makuista.

      • ....

        14v kakruuuuuuuu....

        (ps. nyt joku tulee selittämään, että suihinotossa ei ole ikäräjaaa yms,yms


      • qwertyuiopåsadasdf
        .... kirjoitti:

        14v kakruuuuuuuu....

        (ps. nyt joku tulee selittämään, että suihinotossa ei ole ikäräjaaa yms,yms

        Saathan pyytää vastapalveluksena nuolemaan omaa alapäätäsi


      • lkjhgfdsaaaasdfghjklö

        hahahha! vittu vähänkö saan iltaviihdettä näistä tän huoran kirjottamista kommenteista...

        "Useimmat varmaan sylkevät pois, itse nielen. On siistimpää ja muutenkin ihan hyvän makuista. "

        muija on 93 ja on jo kaikessa niin asiantuntija...
        aika lutka...


      • hah
        lkjhgfdsaaaasdfghjklö kirjoitti:

        hahahha! vittu vähänkö saan iltaviihdettä näistä tän huoran kirjottamista kommenteista...

        "Useimmat varmaan sylkevät pois, itse nielen. On siistimpää ja muutenkin ihan hyvän makuista. "

        muija on 93 ja on jo kaikessa niin asiantuntija...
        aika lutka...

        en voi muuta ku sanoo et repesin. . .hahahah :´DD


    • mikä on oikein

      Hyviä neuvoja olet saanut. Kannattaa itse miettiä mitä olet valmis tekemään ja mitä et ja missä iässä ja kuinka pitkäikäisessä suhteessa.
      Muista ettei mihinkään pidä ryhtyä pakosta tai velvollisuudesta, silloin et itse nauti ja saatat katua myöhemmin.

      Suihinotto itsessään ei satu sinua, oksennusrefleksi voi tulla jos toinen työntää liian syvälle, aluksi peniksen voi ottaa kokonaan suuhunsa, mutta pian kyllä huomaat että turvotessaan se ei enää sinne pituudeltaan kokonaan mahdu. Jos mies ei ole käynyt pesulla hiljan maku saattaa olla hetken aikaa epämiellyttävä, mutta laimenee kyllä. Niellä voit jos haluat. Ehkä siistimpää ja ehkä nautinnollisempaa miehelle, riippuu henkilöstä. Sperma maistuu suolaiselta tms. ei pahalta.

      Sukupuolitaudit voivat tarttua myös súihinotossa.

    • pojalle

      että imet siltä mehut vasta kun se on tehnyt saman sulle! Muuten se vaan käyttää sua hyväkseen. Jos se vänkää niin kokeilkaa 69 asentoa. :-)

    • Anonyymi

      tykkään ottaa suihin ja sperma on hieman suolaista mutta ihan hyvää

    • Anonyymi

      kyllä siinä oksennusrefleksi herää kun kundi työntää kusista munaansa suuhun aivan kauhea maku jos sitte sattu ruikkiin mälliä sinne niin sekin on aian kauhean makusta että siinä vaiheessa yrjö lentää viimeistään
      sano sille että imee sun viivapillua ensin ja hei älä pese sitä ainakaan pariin päivän niin katotaan vieläköö homma jatkuu

      • Anonyymi

        Hei halloo! Aloittaja on nyt 27-vuotias ja varmaan jo naimisissa:D Ja toivottavasti on oppinut ottamaan suuhun ja saanut myös nuolettaa pilluaan kylliksi:D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei halloo! Aloittaja on nyt 27-vuotias ja varmaan jo naimisissa:D Ja toivottavasti on oppinut ottamaan suuhun ja saanut myös nuolettaa pilluaan kylliksi:D:D

        Varmasti on joo mutta onkohan lisääntyneet?
        Suun kautta aika vaikiaa heh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on joo mutta onkohan lisääntyneet?
        Suun kautta aika vaikiaa heh!

        Sen kun ottaa vaan suihin ja nielee jos tahtoo,ei se mitään vaarallista ole jostahtoo pitää kokeilla jos ei miellytä voi lopettaa kukaan ei pakota mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on joo mutta onkohan lisääntyneet?
        Suun kautta aika vaikiaa heh!

        Sen kun ottaa vaan suihin ja nielee jos tahtoo,ei se mitään vaarallista ole jostahtoo pitää kokeilla jos ei miellytä voi lopettaa kukaan eisaa pakottaa mihinkään


    • Anonyymi

      Maistuu aika metkalta, oman poikaystävän sperma on ainakin vähän suolaistakin. Ja limaista nyt tietenkin.
      Mutta ei kuvota ainakaan ja tuntuu kyllä aika kivaltakin, kun hänen muna nytkähtelee suussa ja ruikkii spermaa sinne. Masturboin kyllä useimmiten itsekin samalla.
      Joskus myös vain runkkaan häntä, sekin on kivaa ja tykkään katsella hänen orkkua. Kuinka muna nytkyy ja sperma roiskahtelee ulos sen päästä.
      Voi sen nielläkin, jos haluaa ja pystyy.
      Jotkut sanoo, että se nieleminen on ällöä, mutta en tiedä sitten.. Mua ei ainakaan ällötä ja voin sen ihan hyvin nielläkin. Muutenkin ja kun ei sitten tarvitse rynnätä vessaan tai muuallekaan räkimään sitä pois, vaan voi olla poikakaverin kanssa lähekkäin vielä temppujen jälkeen.

    • Anonyymi

      Laittakaa kortusu sit jos ette taho tautei!! Ja jos et haluu kotai voit missä vaan kohassa sanoa ei vakka aijemmin oisit öuvannu ja jos se ei sitä pysty hyväksyy etten halluu nii ota ero. Joka tapaukses haskoi hetkii

    • Anonyymi

      Jos teillä synkkaa hyvin ja arvostatte toisianne niin kannattaa ottaa häneltä suihin. Se tuo suhteeseenne uutta yhteenkuuluvaisuuden tunnetta.
      Muista katsoa häntä välillä silmiin ottaessasi suihin. Sperman maku voi olla hyvin monenlaista riippuen paljon mitä hän syö, joten siitäkin voi tulla teille yhteinen harrastus/ tutkimusmatka. Ainakin minä pidän siitä että partnerini nielee spermani ja pitää sykkivää penistäni suussaan ihan loppuun saakka. Toinen mistä pidän on spermani lennättämisen hänen kasvoilleen tai rinnoille.

    • Anonyymi

      Olin 18-19 vuotias ja elin kolme vuotta nuoremman tyttöystäväni kanssa, me harrastimme suuseksiä ennen oikeaa yhdyntä.
      Olimme kerran aitassa kun hän teki sitä minulle, hän ei ollut ikinä tehnyt sitä loppuun asti. Hän sanoi "ei se varmaan pahalle maistu" ja tulin suuhun, hän sylki kaiken minun päälle.
      Olin sen peitossa ja kun menimme ulos tätini oli tullu kotipaikalle kylään ja minun piti kätellä häntä ja hänen miestään kun haisin sille ja paita oli kosteana siitä.

      Meillä oli upea parisuhde ja seksielämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe