En viitsisi soitella Suomen Air Franceen (Helsinki-Vantaan lentoasemalle?)- ja mistään ei löydy sen Suomen email-osoitetta tai www-palautelaatikkoa sinne - löytäisiköhän joku ne!
kuka löytäisi
6
436
Vastaukset
- nuo ei aina lähetä mitään
Aika usein aukeaa joku Outlook tai Netscape, joka ei sitten lähetä yhtään mitään.
Vaikuttaa silti lupaavalta; en ole koettanut vielä.
Toisinaan alapalkissa voi silti nähdä osoitteen, mihin olisi pitänyt lähettää jotain.
Mistä tietää, että tuo on jokin aito sivu, eikä mikään huijaussivu, joka kerää jotain tietoja. - epäilyttävä
Minkä maalainen sivusto tuo on?
- täältä pesee; Air Francen y...
Päiväkausia meni tämän etsimiseen, ettei sitten voisi olla yhtään helpompaa:
http://www.airfrance.fi/US/en/common/transverse/footer/contact_saphir.htm?BV_SessionID=@@@@0640232710.1221728503@@@@&BV_EngineID=ccccadefejjlmficefecekedgfndgij.0#a4 - se on vammaispalvelua
täältä pesee; Air Francen y... kirjoitti:
Päiväkausia meni tämän etsimiseen, ettei sitten voisi olla yhtään helpompaa:
http://www.airfrance.fi/US/en/common/transverse/footer/contact_saphir.htm?BV_SessionID=@@@@0640232710.1221728503@@@@&BV_EngineID=ccccadefejjlmficefecekedgfndgij.0#a4The Air France SAPHIR email is specifically dedicated to passengers with reduced mobility or passengers with disability.
- ei saa palvelua
Miten on mahdollista, että on olemassa lentoyhtiö, josta kerta kaikkiaan ei saa palvelua - puhelinsoittoa en ole yrittänyt - aina ei olisi edesmahdollista soittaamaan, työaikana, etenkin kun Helsinki-Vantaan toimipisteen aukioloajoistakin on erilaista tietoa www:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566