Moi
Kuinka helppoa on päästä Riihimäelle palvelemaan (määrätty Kajaaniin, mutta muutan riihimäelle, joten ei huvittaisi Kajaaniin asti kulkea. Riihimäen viestirykmentti kiinnostaisi, tekniikan tulevien opintojen vuoksi)? Haluaisin päästä 6kk opintojen ja muidenkin syiden vuoksi, kuinka helppoa on riihimäellä päästä 6kk palveluksella ? Sijaitseeko varuskunta siinä rautatieaseman kupeessa?
pikaisia vastauksia odotellen kiitän ja kumarran.
VIESTIRYKMENTTI
3
1418
Vastaukset
- Varajehova
Joo Viestirykmentti on rautatieaseman itäpuolella. menet vain rautatien alikulusta tellustorille ja alat palvelemaan.
P.S.
Keksi parempaa keittiöläppärimies. - siinä lähellä
Noin 3 kilometriä pohjoiseen asemasta.
Sitä en tiedä kuinka helposti sinne pääsee ja kuinka pitkään pitää palvella kun -82 ei 6 kuukauden palveluksesta ollut tietoakaan enkä silloinkaan palvellut Riihimäellä. - tyyppi88
Saat 6kk:n palvelusajan jos et halua mihinkään erikoishommaan (Spolle,kuski) etkö lähde aukkiin, eli tavallinen viestimies palvelee 6kk.
Tosta siirtämisestä ei ole kokemusta.
Asemalle on mun mielestä enemmän ku 3 kilsaa, mut se matka ehkä vaantuntuu pitkältä kun ei siinä radanvarres oo paljon kateltavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529