PUHELUERITTELY

PASI-1967

Seuraava juttu on aivan mahdoton mutta tosi.
Siis Saunalahden asiakas. Tilasin saunalahdelta oman liittymäni puheluerittelyn 7.7.2008. Halusin erittelyn ajalta 1-30.6.2008 koska minusta laskun suuruus hämmästytti. No kotiin tuli lappu joka piti allekirjoittaa ja lähettää sinne. Tein niin ja palautin heidän omassa palautuskuoressa sen sitten heti takaisin.
Meni 3 viikkoa ja otin yhteyttä netin kautta heihin ja kyselin missä vaiheessa se on.
Sanoivat ettei ole tullut heille takaisin. No sitten tuli uusi lappu seuraavana päivänä jonka taas täytin ja lähetin.Soitin ja kysyin 2 viikon päästä tilannetta ja ei ollut tullut takaisin taaskaan sitä lappua.Olen nyt tähän päivään mennessä lähettänyt heille 4 hakemusta samasta asiasta enkä vieläkään ole saanut sitä puheluerittelyäni.
Yritin saada sitä puhelimitse mutta sanoivat että tarvitsevat allekirjhoituksella varustetun lapun ja selitin että olen jo lähettänyt 4 lappua.
VITTU MÄ SANON.
on saatana ihmeellistä toimintaa.kyllä saatana laskut tulee ajallaan.ketä vittu siellä on töissä vai onko ketään.
mulla 0n vielä se liittymä mutta otin toisen ja käytän sitä.En anna periksi koska haluan sen puheluerittelyn jotta voin tarkistaa sen laskun oikeellisuuden.Ne ei vaan lähetä sitä mulle.
Onko jotain oikeudellista keinoa saada se vai pitääkö marssia poliisille ja haastaa syyte siitä että ovat laskuttaneet liikaa ja salaavat todisteita kun eivät lähetä sitä mulle.
Vittu kun sen saan niin saa saunalahti jäädä ja puhun kaikki mun 2000 kaveria jättämään kanssa.

20

3628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkölködkfså

      lähetä se lappu seur. kerran kirjattuna tai postipaketissa, saat seurattua sitä netissä ja näet kuka on vastaanottanut sen.

      Noi taitaa olla kallita nuo jälkikäteen tehdyt erittelyt, siksi ne haluavat allekirjoitetun pyynnön, ettei tule laskusta sanomista.

      Mulla on Soneran liittymä, verkkolasku ja saan maksutta automaattisesti puhelukohtaisen erittelyn. ehkä sullakin onnistuis toi?

      • PASI-1967

        NO JOHAN MÄ KIRJOITIN ETTÄ OLEN 4 KERTAA JO LÄHETTÄNYT LAPUT SINNE.OLEN KYLLÄ TIETOINEN ETTÄ SE MAKSAAKIN.


      • ja sulle jää todiste
        PASI-1967 kirjoitti:

        NO JOHAN MÄ KIRJOITIN ETTÄ OLEN 4 KERTAA JO LÄHETTÄNYT LAPUT SINNE.OLEN KYLLÄ TIETOINEN ETTÄ SE MAKSAAKIN.

        tuossa vastaaja varmaankin tarkoitti, että jos lähetät kirjeen KIRJATTUNA, siitä jää aina sulle lähtttäjänä todiste. ja ei voi kukaan jälkikäteen väittää tyyliin "ei ole tullut tänne tai posti hukkasi".
        Mutta tuota minäkin ihmettelen, miksi et näe tietojasi ja puhelinerittelyäsi omilta nettisivuilta?


    • et katso

      oma.saunalahdesta? Siellä saa katsottua monen kuukauden puhuluerittelyt sekä myös laskut. Ja kaipa ne saa tulostettuakin. Ainakin laskun. Jouduin itse tulostamaan laskun, kun varsinaista paperilaskua ei vain kuulunut tulevaksi. Tuli se tosin sitten pari päivää ennen eräpäivää.

    • adfghadfgagdfg

      kannattaa kuule hannkia prepaid ni ei tartte tollast murehtii.. dna arvoa suosittelen koska se on ylivoimasesti halvin ja oman numeronki saa siirtää.. ihme tollast päänsärkyä sulleki ihan turhaan.. prepaid, ni tietää ainakin kuin pal sitä tulee puhuttua..

    • HAAMULASKUTUS SAUNALAHDELTA

      TÄMÄ ON KYSELY ONKO KELLÄÄN MUILLA ONGELMIA LASKUN KANSSA KUN MEILLE TULI TURKIN REISSULTA 01-06.08 AIKANA JÄRJETTÖMÄT PUHELIN LASKUT 390€ WEBIN KÄYTÖSSTÄ JA IHAN OMITUISIIN AIKOIHIN JA ETTÄ OLISIN EDES KÄYTTÄNYT KOKO WEBBIÄ SAMOIN EMÄNÄLLE TULI MYÖS IHMEMULTIMEDIA LASKUA GPRS ROMAINKIA NIINKUIN MINULLEKKIN JA IHAN OMITUISEEN AIKAAN JA SAUNALAHTI VAAN SÖSÖTTÄÄ ET KYLLÄ LASKU ON IHAN OIKEIN.NYT OLEN MYÖS TILAAMASSA TARKEMPAA ERITTELYÄ ETTÄ NÄKISIMME ETTÄ MIHIN PUHELIMET OVAT LÄHETTÄNEET VIESTIÄ KUN ME EMME TUNNE NUMEROA JOKA ALKAA 0451100 JA EMÄNÄLLÄ SE ON LÄTELLYT SAMAAN NUMEROON AAMUIN ILLOIN TÄYTYY VISSIIN PISTÄÄ KIRJATTUNA KIRJEENÄ ET EI AINAKAAN VOI SYYTTÄÄ ET EI OLLA LÄHETETTY.ETTÄ JOS JOLLAKIN ON SAMANLAISA KOKEMUKSIA LIITTYMÄSTÄ NIIN TIETOON VAAN KAIKILLE
      ET SAADAAN SAUNALAHTI VASTUUSEEN HAAMU LASKUTUKSESTA

      • PUHELIN ÄLYKKÄÄMPI

        KUIN KÄYTTÄJÄ! TUO 045100-ALKUINEN NUMERO KERTOO SEN ETTÄ VIESTIKESKUKSEN KAUTTA OLLAAN JOTAIN LÄHETELTY.

        Siis haloo! Siinä on taas älypuhelin itse käynyt tarkistamassa sähköpostit säännöllisin ajoin ja veloitus on sen mukainen. Joudut laskun takuuvarmasti maksamaan!


      • gsddgsf

        Ei anna kovin fiksua kuvaa kun hakkaat tekstiä Caps Lock päällä.


      • liittyy tähän
        gsddgsf kirjoitti:

        Ei anna kovin fiksua kuvaa kun hakkaat tekstiä Caps Lock päällä.

        viestiketjuun? Ei mitenkään. Antaa fiksumman kuvan, jos kirjoittaa asiaa eikä puuta heinää. Sorry, niin se vain on.


      • 333

        Olin venäjällä kaksi kuukautta ja minullekin on tullut 30e edestä laskua tekstiviesteistä joita on laskun erittelyn mukaan lähetetty 1sek-3h välein numeroon 0451100XXX, jopa pitkin yötä!

        Mistä tässä on kyse?
        en todellakaan ole lähettänyt pitkin yötä tekstiviestejä, tai yleensäkään kellon ympäri enkä varsinkaan minuutinkaan välein, en edes osaa kirjoittaa niin nopeasti, että viestit menisivät alle 5min perille! Ja puhelimessani ei ole ainuttakaan yhteystietoa, joka vastaisi tätä numeroa!

        asiakaspalveluun on turha soittaa kun aikaisemmin olen törmännyt siihen, että puheluun ei vastata tai se katkaistaan kesken jonotuksen, joskus saanut jonottaa 2h putkeen ja vähintään 3krt päivässä!
        sähköposteihinikin on vastaus tullut viikon, kahden päästä.

        jos joku on saanut vastauksen tähän 0451100XXX -pulmaan, jaa toki tietoa minullekin!


      • hp
        333 kirjoitti:

        Olin venäjällä kaksi kuukautta ja minullekin on tullut 30e edestä laskua tekstiviesteistä joita on laskun erittelyn mukaan lähetetty 1sek-3h välein numeroon 0451100XXX, jopa pitkin yötä!

        Mistä tässä on kyse?
        en todellakaan ole lähettänyt pitkin yötä tekstiviestejä, tai yleensäkään kellon ympäri enkä varsinkaan minuutinkaan välein, en edes osaa kirjoittaa niin nopeasti, että viestit menisivät alle 5min perille! Ja puhelimessani ei ole ainuttakaan yhteystietoa, joka vastaisi tätä numeroa!

        asiakaspalveluun on turha soittaa kun aikaisemmin olen törmännyt siihen, että puheluun ei vastata tai se katkaistaan kesken jonotuksen, joskus saanut jonottaa 2h putkeen ja vähintään 3krt päivässä!
        sähköposteihinikin on vastaus tullut viikon, kahden päästä.

        jos joku on saanut vastauksen tähän 0451100XXX -pulmaan, jaa toki tietoa minullekin!

        mulle kävi samalla tavalla. numeroon 0451100xxx on laiteltu viestejä muutaman minuutin välein ja kyseisenä aikana en juuri viestejä ole kirjoitellut joten ihmettelen suuresti mistä lasku koostuu. ja mitään älypuhelinta en omista..


      • kuuluuko kummituksia
        hp kirjoitti:

        mulle kävi samalla tavalla. numeroon 0451100xxx on laiteltu viestejä muutaman minuutin välein ja kyseisenä aikana en juuri viestejä ole kirjoitellut joten ihmettelen suuresti mistä lasku koostuu. ja mitään älypuhelinta en omista..

        viikon sisällä 19kpl tekstiviestiä numeroon 0451100xxx, eri aikaan kuin muihin numeroihin lähetetyt.
        Eilen viimeksi, tänään on 13.9.2009.


      • kuuluuko kummituksia
        kuuluuko kummituksia kirjoitti:

        viikon sisällä 19kpl tekstiviestiä numeroon 0451100xxx, eri aikaan kuin muihin numeroihin lähetetyt.
        Eilen viimeksi, tänään on 13.9.2009.

        Niin, ja oma.saunalahti.fi pystyy tarkistamaan oman puhelinerittelyn ilmaiseksi, joku sitä jossain ketjussa kyseli...


      • mc
        kuuluuko kummituksia kirjoitti:

        viikon sisällä 19kpl tekstiviestiä numeroon 0451100xxx, eri aikaan kuin muihin numeroihin lähetetyt.
        Eilen viimeksi, tänään on 13.9.2009.

        Olin kaksi viikkoa Venäjällä offaamassa Äänisen ympäri, siitä kertyi 12 kpl tekstiviestejä ko numeroon. Kun katson aikoja, ne sopii, olin hereillä. Olen lähettänyt muutaman sekunnin sisällä saman viestin ryhmällemme, eli useammalle vast.ottajalle, kun LA ei enää kantanut. Kaikki ok ja aiheellisia.

        Mitään harhaa ei puhelinlaskuun ole Saunalahdelta kertynyt.

        t.mc


      • taas pettynyt
        mc kirjoitti:

        Olin kaksi viikkoa Venäjällä offaamassa Äänisen ympäri, siitä kertyi 12 kpl tekstiviestejä ko numeroon. Kun katson aikoja, ne sopii, olin hereillä. Olen lähettänyt muutaman sekunnin sisällä saman viestin ryhmällemme, eli useammalle vast.ottajalle, kun LA ei enää kantanut. Kaikki ok ja aiheellisia.

        Mitään harhaa ei puhelinlaskuun ole Saunalahdelta kertynyt.

        t.mc

        ole avautunut kuin pari kertaa heti liittymän otettuani. Laskuissa on omia puheluita vain murto-osa siitä mitä laskut ovat palvelutekstiviesteistä ja muista Valtakunnallisista palvelunumeroista.
        Soitin saunalahdelle ja sieltä vakuutettiin laskujen olevan oikein.
        Lähetettiin kännykkään uusi salasana, mutta se ei toiminut.

        Turhauttavaa!


    • Nokian peruspuhelin

      Homma jatkuu 5/ 2011, edelleen 0451100 laskuttaa vaikka en ole ko. aikoina/paikoissa viestejä lähettänyt. Näyttäisi olevan Baltian ja Venäjän alueen ongelma.

    • Jjkfirjdkfjek

      meillä sama jutti. Vaimon Geneven keikalla 45 kpl viestejä aivan antiikkisesta karvalakkipuhelimesta.

      045-1100xxx numeroon erittelun mukaan.

      pitää kysyä Saunalahdelta.

      Jussi

      • oooookmjwsds

        persk****le!

        mun firman toiseenkin numeroon on tullut mun toiselta Ranskan reissulta aiheettomia laskutuksia juurikin samaan numeroon.

        Kyse alle 3 eurosta mut ärsyttää todella. Mitäs jos oliskin ollut 300 euroa ja olisin joutunut jonkin typerän asian takia maksumieheksi?

        Pitääkö vaihtaa liittymät pois Saunalahdelta????


        Jussi


    • ent.DNA:n asiakas

      Ulkomaiset operaattorit laskuttaa ja ainakin DNA:lla on just toi sama ongelma. DNA:lla on kyllä paljon muitakin ongelmia, eivät saa edes laskupostia kulkemaan. Siihen ei mun mielestä ainakaan kannata vaihtaa.

      Sonera-Tele Finland OK, paitsi niiden nettitikut ei toimi. Elisa tai Saunalahti on paras

    • fibahäly

      Hei,

      Puheluerittelyssäsi näkyy Saunalahden viestikeskuksen numero, joka kokonaisuudessaan on 0451100100. Ulkomailla lähetetyistä tekstiviesteistä veloitetaan paikallisen operaattorin roaming-hinnaston mukainen maksu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe