Mielipiteitä Johannasta!

Aku

Mitäs mieltä olette pohjoisen tytöstä joka kantaa nimeä Johanna Piipponen?

8

411

Vastaukset

• Johanna Piipponen on todella mahtava laulaja ja todella mukava.

• Sillä on noussut kusi päähän...Miten se oli ylpeän näköinen tangomarkkinoilla ja lauloi aivan liioitellusti. Oli niin varma, että voittaa, mut toisin kävi...ja sit itki siellä lavalla! Mä häpesin sen puolesta...

• Hyvä laulaja ja niin hyvännäköinen että...

• Minun mielestä tämä laulajatar on ihan onneton. Liian hentonen ääni, onneksi ei tullut kuningatarta. Älyäisi nyt pysyä jo pois sieltä kisoista, pitäisihän tuonikäisen jo ymmärtää ettei hänestä ole suurenluokan laulajaksi. Esiintyköön vaan siellä pohjosessa ei ole yhtään ikävä täällä etelässä, täällä on paremmat laulajat.

• Äläpä yleistä, kyllä täälläkin pohjoisessa on hyviä laulajia. Olen kyllä kanssasi ihan samaa mieltä tästä Johannasta, mutta muuten...tiedän kyllä hyviä laulajia täällä kainuussa.

• Päivi kirjoitti:

Äläpä yleistä, kyllä täälläkin pohjoisessa on hyviä laulajia. Olen kyllä kanssasi ihan samaa mieltä tästä Johannasta, mutta muuten...tiedän kyllä hyviä laulajia täällä kainuussa.

Satun tuntemaan Johannan vähän paremmin ja voin sanoa että ei oo noussu neste päähän.
      Tosi mukava. Tosin aika ujo.

• Pidän esimerkiksi kappaleesta Pakoon, jonka hän levytti 2003.

• Johanna vetää parhaillaan menestyksekästä konserttikiertuetta tangokuningas Pekka Mikkolan kanssa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hieman säälittää suomalaisen duunarin sinisilmäisyys

Ennen vanhaan ei käynyt pienessä mielessäkään, että tehtäisiin töitä ilman liittoon kuulumista. Se oli itsestäänselvyys. Suomen taloudella meni todell
    Maailman menoa
    165
    4506
  2. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    146
    4156
  3. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    106
    3927
  4. Coronavirus-hysteria

Mihinkähän mittakaavoihin tuo hysteria pääsee? Luuletteko, että kohta vaikkapa bussilastillinen tyhjenee jonkun yskäistyä seuraavassa etapissa? Entä m
    Maailman menoa
    108
    2924
  5. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    35
    1218