dna prepaid latausongelmia

jhkjklh

Sampopankin kautta ei onnistu lataaminen tällä hetkellä. Mahtaako olla vika pankissa vai operaattorissa? Jotain virheilmoa pukkaa. Mites muiden pankkien asiakkaat?

11

4327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voit ladata vaihtoehtoisell...

      Uskon, että latausongelma johtuu pankista.
      Jos et onnistu lataamaan saldoa internetissä,
      voit mennä koettamaan suorittaa latausta Otto-automaatilla.
      Tämä varmistaa vian olevan pankissa, jos lataus ei onnistu automaatillakaan.
      Tällöin suosittelen sinulle lataamista R-kioskilla, jos olet ainoastaan ko. pankin asiakas.

    • jearight

      omistan nykyään dna arvon ja mul meni 20€ saldo umpeen vast 1.5kk ajalta !!! xD et siinä repikää miten halvalla voi ihminen päästä ! =)

      • hjkhjkjhk

        Eipä näytä toimivan vieläkään puheajan lataus Sampopankista. Soittelin dna;n asiakaspalveluun ja sieltäkään ei osattu kertoa kummassa päässä vika mahtaa olla. Aika hankala juttu.


      • qweqwwqeq
        hjkhjkjhk kirjoitti:

        Eipä näytä toimivan vieläkään puheajan lataus Sampopankista. Soittelin dna;n asiakaspalveluun ja sieltäkään ei osattu kertoa kummassa päässä vika mahtaa olla. Aika hankala juttu.

        sampopankki nyt ei ihan oo sielt parhaimmast pääst ! :D et jollet oo tietonen niin sielt kannattaa hiukan äkkiä lähteä.. tai sit sun rahatkin katoo tililtä.. suosittelen lämpimästi nordeaa =)


    • .......

      Onko tuo liittymä muuten ollut sinulla hyvä,vaikka noita latausongelmia onkin nyt?Kun tuumin tässä,että vaihtaisinko dna helmen tuohon prepaidiin siksi kysyn.

      • tässä muuta kokemusta

        En ole se, jolta kysyt, mutta vastaan kuitenkin. Itselläni on ollut DNA Arvo kesäkuusta lähtien. On toiminut hyvin koko ajan. Arvo on edullisin prepaid-liittymä Suomessa. On ainoa prepaid-liittymä, joka toimii myös ulkomailla. DNA:n liittymästä on asiakaspalveluun ilmaiset puhelut, mikä on nykyään muilla operaattoreilla harvinaista. Asiakaspalvelukin vastaa nopeasti.

        Puheaikaahan voi ladata R-kioskeissa. Lisäksi voi puheaikaa ladata netin kautta tai OTTO-automaatilla, jos on tiettyjen pankkien tunnukset tai kortti:

        https://www.dnaprepaid.fi/wrc/

        Jos on esimerkiksi Tapiolan tai S-Pankin asiakas, ei puheajan lataus onnistu kuin R-kioskilla. Ei ollut aspissa tietoa, että laajentaisivat pankkivalikoimaa.


      • .....
        tässä muuta kokemusta kirjoitti:

        En ole se, jolta kysyt, mutta vastaan kuitenkin. Itselläni on ollut DNA Arvo kesäkuusta lähtien. On toiminut hyvin koko ajan. Arvo on edullisin prepaid-liittymä Suomessa. On ainoa prepaid-liittymä, joka toimii myös ulkomailla. DNA:n liittymästä on asiakaspalveluun ilmaiset puhelut, mikä on nykyään muilla operaattoreilla harvinaista. Asiakaspalvelukin vastaa nopeasti.

        Puheaikaahan voi ladata R-kioskeissa. Lisäksi voi puheaikaa ladata netin kautta tai OTTO-automaatilla, jos on tiettyjen pankkien tunnukset tai kortti:

        https://www.dnaprepaid.fi/wrc/

        Jos on esimerkiksi Tapiolan tai S-Pankin asiakas, ei puheajan lataus onnistu kuin R-kioskilla. Ei ollut aspissa tietoa, että laajentaisivat pankkivalikoimaa.

        lainaus:
        "Jos on esimerkiksi Tapiolan tai S-Pankin asiakas, ei puheajan lataus onnistu kuin R-kioskilla"

        Siis tarkoitatko nyt Sampo Pankkia vai?
        Tää liittymänvalinta juttu menee vaikeaksi,sillä toisaalta tuossa dna helmessä ei ole mitään vikaa ihan hyvin se on toiminut,mutta olisiko sitten edullisempaa ladata puheaikaa kuin maksaa laskuja?sehän se tossa arvossa niin viehättävää onkin,kun laskuja ei tule.

        Mä olen aina luullut,että noihin liittymiin saa ladattua vaan 10€ edestä puheaikaa,mutta näköjään satasellakin saa sitä.Miten sitten jos tulisi asiaa hätäkeskukseen ja puheaika on täynnä?Voiko sinne hätäkeskukseen soittaa, vaikka saldo olisi loppu?


      • hätäpuhelut
        ..... kirjoitti:

        lainaus:
        "Jos on esimerkiksi Tapiolan tai S-Pankin asiakas, ei puheajan lataus onnistu kuin R-kioskilla"

        Siis tarkoitatko nyt Sampo Pankkia vai?
        Tää liittymänvalinta juttu menee vaikeaksi,sillä toisaalta tuossa dna helmessä ei ole mitään vikaa ihan hyvin se on toiminut,mutta olisiko sitten edullisempaa ladata puheaikaa kuin maksaa laskuja?sehän se tossa arvossa niin viehättävää onkin,kun laskuja ei tule.

        Mä olen aina luullut,että noihin liittymiin saa ladattua vaan 10€ edestä puheaikaa,mutta näköjään satasellakin saa sitä.Miten sitten jos tulisi asiaa hätäkeskukseen ja puheaika on täynnä?Voiko sinne hätäkeskukseen soittaa, vaikka saldo olisi loppu?

        ei maksa mitään ja toimii ilman simkorttiakin.
        Mutta pitää olla virtaa ja ehjä puhelin...


      • kullakin liittymätyypillä
        ..... kirjoitti:

        lainaus:
        "Jos on esimerkiksi Tapiolan tai S-Pankin asiakas, ei puheajan lataus onnistu kuin R-kioskilla"

        Siis tarkoitatko nyt Sampo Pankkia vai?
        Tää liittymänvalinta juttu menee vaikeaksi,sillä toisaalta tuossa dna helmessä ei ole mitään vikaa ihan hyvin se on toiminut,mutta olisiko sitten edullisempaa ladata puheaikaa kuin maksaa laskuja?sehän se tossa arvossa niin viehättävää onkin,kun laskuja ei tule.

        Mä olen aina luullut,että noihin liittymiin saa ladattua vaan 10€ edestä puheaikaa,mutta näköjään satasellakin saa sitä.Miten sitten jos tulisi asiaa hätäkeskukseen ja puheaika on täynnä?Voiko sinne hätäkeskukseen soittaa, vaikka saldo olisi loppu?

        Sampopankki ja S-Pankki ovat eri pankkeja. S-Pankkihan on uusi S-ryhmän perustama pankki. S-Pankin kortilla eikä verkkopankissa voi ladata puheaikaa. Sampopankilla onnistuu, vaikka tuolla edellä on ollut ilmoituksia joistakin satunnaisista häiriöistä.

        Prepaidilla on tietysti vahvin etu se, että ei tule laskuja, mutta toisaalta on itse katsottava, että puheaikaa on ladattuna. Puheluita voi muuten ottaa vastaan, vaikka puheaika on loppunut.

        Vaikea sanoa, mikä vaihtoehto kullekin on edullisin. Jokaisen pitää itse tutkia puhelutilastojaan ja tehdä sillä perusteella sopivimmasta liittymästä päättelynsä. Prepaidit ovat sellaisille henkilöille, joilla on luottohäiriömerkintöjä, hyvä vaihtoehto, koska ei tarvitse antaa muuten vaadittavaa rahapanttia operaattorille vuodeksi tms.

        DNA:lla on kaksi prepaid-liittymätyyppiä: Prepaid ja Arvo. Arvo on edullisempi.


    • Kismittää

      Ei tunnu onnistuvan, katosiko rahani nyt taivaan tuuliin. Latasin paketti 29,90 e

    • Anonyymi

      Nordean kanssakin ei onnistunut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2361
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe