Olen eronnut -06,ositus vielä vähän kesken.
Omistan talon siis minun nimissä,mutta velka molempien nimissä,ja velkaa lyhennetty puoliksi.
Minä otan talon ja maksan tasinkoa exälle ja ex sen hyväksyy,mutta ex väittää,että minun täytyy maksaa hälle lyhennykset ja korot takas 2 vuoden ajalta.Onko hän oikeassa?
Talossa asuu nyt meidän aikuiset lapset opiskelujen takia,ja ovat sieltä nyt lähdössä pois.Ex on maksanut sieltä melkeen kaikki kulut,lapset ei ole mitään maksaneet,eikä heiltä ole mitään pyydettykään hyvä näin,näistä kuluistakin hän jotain haluu.Tällä hetkellä asutaan uusien kumppanien kanssa eri paikkakunnilla ja minä olen muuttamassa siihen talooni uuden puolisoni kanssa.
tietämätön
8
1245
Vastaukset
- Velka
"Omistan talon siis minun nimissä,mutta velka molempien nimissä,ja velkaa lyhennetty puoliksi."
Selvitä teidän velkanne ja omistus-suhteet tarkemmin, ni voit saada neuvoja tältä palstalta paremmin.- siis...
talo on lainhuudatettu vain minun nimiini ja velka on otettu molemmille puoliksi siis molemmat vastuussa velasta.Molemmat ollaan sitä myös maksettu puoliksi eronki jälkeen 2v,aviossa oltiin 18v.
- nix nax
>>Olen eronnut -06,ositus vielä vähän kesken.
Omistan talon siis minun nimissä,mutta velka molempien nimissä,ja velkaa lyhennetty puoliksi.
Minä otan talon ja maksan tasinkoa exälle ja ex sen hyväksyy,mutta ex väittää,että minun täytyy maksaa hälle lyhennykset ja korot takas 2 vuoden ajalta.Onko hän oikeassa?- kiittää
ja kumartaa.
- vähä....
niinku samanlainen tilanne,minun tuomari sano,että vain lyhennykset pitää maksaa ja korot puoliksi,onko hän sitte väärässä?
- nix nax
vähä.... kirjoitti:
niinku samanlainen tilanne,minun tuomari sano,että vain lyhennykset pitää maksaa ja korot puoliksi,onko hän sitte väärässä?
...mahtoikaan sanoa?
"vain lyhennykset pitää maksaa ja korot puoliksi"
Mitä hän tuolla tarkoitti? Mitkä lyhennykset pitää maksaa kokonaan? Mitkä korot pitää maksaa puoliksi?
Ap:n osalta asia on, kuten sanoin.
Mutta ei olisi harvinaista sekään, että tuomarisi olisi väärässä. Se on täällä(kin) nähty monta kertaa. joudun maksamaa korotkin hänelle,koska jos talo olis myyty niin eihän silloinkaa saa korkoja takas,jos nix nax vastais tähän,ainakin minun juristi sanoi että korot kuuluu kummalleki ja se on exälle voi voi kun makso sitä velkaa ja korkoa.
- siksi
htä kirjoitti:
joudun maksamaa korotkin hänelle,koska jos talo olis myyty niin eihän silloinkaa saa korkoja takas,jos nix nax vastais tähän,ainakin minun juristi sanoi että korot kuuluu kummalleki ja se on exälle voi voi kun makso sitä velkaa ja korkoa.
kun sillon molemmat hyötyy siitä,mutta tässä tapauksessa vain sinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914204Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617220Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2016975Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä415039K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1094817Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744687Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos804395PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194371Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754132Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013931