Olen eronnut -06,ositus vielä vähän kesken.
Omistan talon siis minun nimissä,mutta velka molempien nimissä,ja velkaa lyhennetty puoliksi.
Minä otan talon ja maksan tasinkoa exälle ja ex sen hyväksyy,mutta ex väittää,että minun täytyy maksaa hälle lyhennykset ja korot takas 2 vuoden ajalta.Onko hän oikeassa?
Talossa asuu nyt meidän aikuiset lapset opiskelujen takia,ja ovat sieltä nyt lähdössä pois.Ex on maksanut sieltä melkeen kaikki kulut,lapset ei ole mitään maksaneet,eikä heiltä ole mitään pyydettykään hyvä näin,näistä kuluistakin hän jotain haluu.Tällä hetkellä asutaan uusien kumppanien kanssa eri paikkakunnilla ja minä olen muuttamassa siihen talooni uuden puolisoni kanssa.
tietämätön
8
1213
Vastaukset
- Velka
"Omistan talon siis minun nimissä,mutta velka molempien nimissä,ja velkaa lyhennetty puoliksi."
Selvitä teidän velkanne ja omistus-suhteet tarkemmin, ni voit saada neuvoja tältä palstalta paremmin.- siis...
talo on lainhuudatettu vain minun nimiini ja velka on otettu molemmille puoliksi siis molemmat vastuussa velasta.Molemmat ollaan sitä myös maksettu puoliksi eronki jälkeen 2v,aviossa oltiin 18v.
- nix nax
>>Olen eronnut -06,ositus vielä vähän kesken.
Omistan talon siis minun nimissä,mutta velka molempien nimissä,ja velkaa lyhennetty puoliksi.
Minä otan talon ja maksan tasinkoa exälle ja ex sen hyväksyy,mutta ex väittää,että minun täytyy maksaa hälle lyhennykset ja korot takas 2 vuoden ajalta.Onko hän oikeassa?- kiittää
ja kumartaa.
- vähä....
niinku samanlainen tilanne,minun tuomari sano,että vain lyhennykset pitää maksaa ja korot puoliksi,onko hän sitte väärässä?
- nix nax
vähä.... kirjoitti:
niinku samanlainen tilanne,minun tuomari sano,että vain lyhennykset pitää maksaa ja korot puoliksi,onko hän sitte väärässä?
...mahtoikaan sanoa?
"vain lyhennykset pitää maksaa ja korot puoliksi"
Mitä hän tuolla tarkoitti? Mitkä lyhennykset pitää maksaa kokonaan? Mitkä korot pitää maksaa puoliksi?
Ap:n osalta asia on, kuten sanoin.
Mutta ei olisi harvinaista sekään, että tuomarisi olisi väärässä. Se on täällä(kin) nähty monta kertaa. joudun maksamaa korotkin hänelle,koska jos talo olis myyty niin eihän silloinkaa saa korkoja takas,jos nix nax vastais tähän,ainakin minun juristi sanoi että korot kuuluu kummalleki ja se on exälle voi voi kun makso sitä velkaa ja korkoa.
- siksi
htä kirjoitti:
joudun maksamaa korotkin hänelle,koska jos talo olis myyty niin eihän silloinkaa saa korkoja takas,jos nix nax vastais tähän,ainakin minun juristi sanoi että korot kuuluu kummalleki ja se on exälle voi voi kun makso sitä velkaa ja korkoa.
kun sillon molemmat hyötyy siitä,mutta tässä tapauksessa vain sinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973