jaksanko vieläkään luopua

surusilmä

Minulla vielä emmukan uurna, hän meni koirien taivaaseen maaliskuussa. Nyt ajattelin viedä uurnan lemmikkienhautasmaalle, ennenkuin pakkaset tulevat.. sinne ajattelin laittaa kolmen aikaisemmin koirien taivaaseen päässeen ns. hautakivet, mitkä piti ottaa pois tai maksaa hautapaikasta 10 vuodeksi eteenpäin maksu. Ihmetellä pitää tätäkin...

4

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä juttu

Meillä on vielä uurna kotona, vaikka on jo monta vuotta siitä kun,,,
      Luovumme uurnasta vasta sitten, kun itsestä siltä tuntuu.
      Voimia sinulle.

• mallu...

Miten tuollanen koiran tuhkaus tapahtuu ja missä? Maksaako se paljonkin? Meillä kun aina koirat on haudattu maan uumeniin kotona isäni luona. Keväällä kuollut suomenpystykorva makaa pellon reunalla. Paras koira mitä olen ikinä tuntenut. Olisi vaikka uhrannut henkensä meidän perheen vuoksi ja varsinkin metsästyskumppaninsa eli minun isäni. Kumma kun rupes itkettään vaikka siit on jo monta kuukautta ja uusi suomenpystykorvanpentu on jo kotona. Voimia kaikille koiran menettäneille.

• surusilmä

Mun emmukan tuhkattu uurna on vielä kodissani...
        Kysyit paljon tuhkaus yms. maksaa. Tuhkaus ja uurna minulle maksoi n. 150 euroa. Rahalla ei voi korvata sitä vilpitöntä rakkauttta ja läsnäoloa, mikä puuttuu nyt...Vieläkin kaipaan sitä hyvän huomenen toivotusta aamulla, kun emmukka tulee ja pöyhii, että herää nyt...

• surusilmä
        surusilmä kirjoitti:

Mun emmukan tuhkattu uurna on vielä kodissani...
        Kysyit paljon tuhkaus yms. maksaa. Tuhkaus ja uurna minulle maksoi n. 150 euroa. Rahalla ei voi korvata sitä vilpitöntä rakkauttta ja läsnäoloa, mikä puuttuu nyt...Vieläkin kaipaan sitä hyvän huomenen toivotusta aamulla, kun emmukka tulee ja pöyhii, että herää nyt...

Perhettämme kohtasi puolen vuoden sisällä uusi suru.
        Kolmivuotias kissamme kuoli tapaturmaisesti tänään.
        Tätä ei voi oikein vielä käsittääkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe