Etelä-Suomen Autiotalot

DarkSilence

Onko kellään tietoa etelä-Suomen autiotaloista, joita ei ole vielä purettu?

- Esim. hylätyt ja palaneet talot; (maatalot, kartanot, huvilat, ok-talot jne.)
hylätyt "julkiset" rakennukset (sairaalat/parantolat, koulut, kirkot, tehtaat, varastorakennukset ym.) -

Entä paikoista/rakennuksista, joissa on tapahtunut jotain erikoista/uskotaan kummittelevan ym.?

Löysin netistä sivun, jolta löytyi tietoa, mutta suurinosa rakennuksista on jo purettu/uudistettu, koska sivun päivityksestä on aikaa...

Paikoista tarkempaa tietoa, sijainteja etc. voi lähettää minulle sähköpostiin;
[email protected]
Tai kirjoittakaa tähän topiciin.

3

2119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmily Strange

Myöhässä, myöhässä MYÖÖHÄSSSSSÄ tuleva vastaus:

Inkeroisissa, Kouvolassa on parikin. Vuoritien varrella on tietääkseni kaksi. Kiinnostavampi on aika Vuoritien alkupäässä kun lähdetään Lidliltä päin kulkemaan. Se on tien vasemmalla puolella, keltainen puinen omakotitalo. Numeroa en muista, mutta se on helppo tunnistaa: maali on hilseillyt ja tienpuoleiset ikkunat on naulattu umpeen niin että ikkunoiden ääriviivat erottuvat. Pihatie on kasvanut umpeen ties mitä heinää ja rikkaruohoa.
      Tapasin itse käydä pienenä kaverini kanssa kurkkimassa ikkuoista sisään, mutta emme koskaan uskaltaneet mennä itse taloon. Joskus, kun tulin koulusta talon ohi, näytti kuin yläkerran ikkunassa olisi ollut kasvot.

Toinen talo on puolessavälissä Vuoritietä. Se on tien vasemmalla puolella, jos lähtee ykköstalolta kulkemaan eteenpäin. Pihalla roikkuu pyykkinarussa vaatteitta, mutta ne ovat olleet siinä joitakin viikkoja hämäämässä. Talon omistaja ei vain tahdo, että taloa käydään tutkimassa, vaikkei siellä asu ketään. Tämän talon olen nähnyt vain tieltä käsin, en koskaan lähempää.

Haluaisin itsekin tietoa Etelä- Suomen autiotaloista, mielellään Kouvolan alueelta, joten voisitteko kirjoittaa tähän topiciin sijainteja. Kiitos.

• fcvt
      • Anonyymi

Ok. Imatran Topinkujalla on pinkki kolmikerroksinen köynnösten peitossa oleva autiotalo. Sisäänkäynti autotallin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      394
      2182
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2080
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1802
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      443
      1742
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1434
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      112
      1310
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      217
      1001
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      906
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      850
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      832
    Aihe