pissitulehduksen oireet

ei tulehdusta?

Moikka.. Muutaman päivän on ollut virtsatietulehduksen oireet, eli jatkuva pissaamisen tarve, ja pissaamisen aikana sellainen ikävä paineen tuntu (ei varsinaisesti kirvely). Kävin antamassa näytteen mutta hoitaja sanoi että ei näyttäisi olevan tulehdusta, ja huomenna vien uudet näytteet (3 putkiloa) aamupissistä labraan. Niin, siis ei tulehdusta? Mikä se voi olla, vai voiko olla niin, että se onkin tulehdus mutta tuossa näytteessä sitä vain ei näkynyt (alle tunti edellisestä pissistä ja tuli vain vähän..) Klamydia minulla on ollut joskus vuosia sitten joka hoidettiin pois ja kieltämättä samantapaiset tuntemukset oli silloin, mutta nyt ei klamydian mahdollisuutta ole. Toivon melkein että sieltä nyt löytyisi se tulehdus ja se saataisiin hoidettua pois...

Onko jollain kokemusta tai tietoa näistä asioista? Kiitos.

6

2686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirvelee...

      No mulla on joskus ollut, ja sen kyllä tietää siitä, että pissatessa kirvelee. Varmin merkki tulehduksesta.

      Enpä osaa sanoa mitä tuo vois sitten olla.

      • -Jonttu-

        Voihan se olla, ettei vielä näytteessä näy pöpöjä, mutta tulehduksen oireet tuntuvat. Itsellä meinasi olla jatkuva kierre virtsatietulehduksissa. Söin pari kuuria antibiootteja, jotka kyllä auttoivat vaivaan.

        Lopulta itse tutkimalla löysin parhaan keinon ehkäistä tulehduksia: C-vitamiini. Eipä ole enää puoleen vuoteen ollut yhtäkään virtsatietulehdusta. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan! C-vitamiini hapattaa virtsaa niin, ettei bakteerit viihdy virtsassa.


    • ketjun aloittaja

      Tulin vain kertomaan jos joku lukee joskus, että tulehdushan sieltä tokasta näytteestä löytyi, ja samana päivänä tuli jo verta pissin mukana, kuume nousi ja alaselkä oli ihan pirun kipee ja vähän turvonnut. Tulehdus siis oli levinnyt jo munuaisiin. No, antibiootit onneksi sain ja oireet alkaa häipyä, mut säikähdin kovasti varsinkin tuota selkäkipua.

      Kannattaa siis painua sinne lääkärille heti kun tuntuu että kaikki ei oo kunnossa, ettei pääse noin pahaksi!

      • ihminnen

        Hyvä, että sait lääkkeet ja ne auttavat.
        Ja samaa mieltä, että lääkäriin heti vaan jos tuntuu, että kaikki ei ole ok. Näytteen otto on niin helppo ja nopea juttu, että heti vaan jos siltä tuntuu!
        Kaikki pissatulehdukset eivät kirvele. Oireet voivat periaatteessa olla "mitä vaan".


    • Anonyymi

      minulla kirvelee ihan sikana kun käypi pissalla ja pyyhkii niin sattuu ihan sikan.Onko tapauksessa pahempi kun pissatulehdus vai onko ihan perus pissatulehdus?.Mitä kannattaisi tehdä??

      • Anonyymi

        Perus tai pahempi. Täältä et lääkereseptiä saa, joten mene lääkäriin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe