Voiko mielestänne hunnun laittaa toista kertaa avioituva?
Vastaukset 3
- Kolme kertaa
Itse en olisi käyttänyt, tosin en käyttänyt huntua ensimmäiselläkään kerralla. Minusta huntu ei sovi "aikuisena" (elämää nähneenä) avioituvalle.
Olen ollut vieraana häissä, joissa 50 morsian (eronnut, toinen liitto alkamassa) oli pukeutunut upeaan röyhelöiseen unelma-morsiuspukuun huntuineen ja pussukoineen. Näytti ensin oudolta, mutta ko morsian oli luonteeltaan muutenkin hyvin romanttinen, joten hänen tyylilleen se sopi.
Tee sinäkin ihan miten sinusta parhaalta tuntuu, ei muiden mielipiteillä ole oikeasti väliä. - dooowop
Vaikkei enää huntu olisikaan neitsyyden merkki (aika harva morsmaikku on neitsyt), niin KUITENKIN...
- tykkään..
Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että valkoinen pukukin näyttää kornilta aikuisen morsiamen yllä vaikka olisi menossa ensimmäistäkin kertaa vihille.
Mutta, kukin morsian tekee juuri niinkuin itsestä ja puolisosta hyvälle tuntuu - ja sillä sipuli. Muilla ei ole asiaan nokan koputtamista.
Tee siis sinäkin niin. Miltä hyvältä tuntuu.
Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671018
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12899En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o53852- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 50549
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439