Sähköpostin liitteenä tulevat doc-tiedostot eivät aukea viista koneessani.Kone ilmoittaa että:
tähän tiedostoon ei ole kytketty toiminnon suorittamiseen käytettävää ohjelmaa.Luo kytkentä ohjauspaneelin kytkentöjen määrittämiseen tarkoitetussa sovelluksessa.
Elikkäs mistähän tuo sovellus löytyy kun en millään ole löytänyt..
DOC-tiedosto ei aukea..
5
5099
Vastaukset
- Ne aukea,
Jos ei ole Wordia asennettu.
- open office
voit määrittää .docit aukeamaan sillä.
- tiia88
Siis mun koneessa on Works ohjelma paketti missä on kaikki tekstin käsittelyt ja taulukkolaskennat,voiko sen sieltä jotenkin säätää aukeneman automaattisesti kun klikkaan sitä s.postin liitetiedostoa?
doc on wordin käyttämä tallennusmuoto eli tarvitset joko wordin tai word luku ohjelman
löydätsen täältä
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=95E24C87-8732-48D5-8689-AB826E7B8FDF&displaylang=en- Tiia88
Tällä ohjelmalla aukesikin hienosti sen jälkeen kun olin tallentanut tiedoston ja sitten valitsin tämän ohjelman mutta suoraan s.postista tiedostoa kun yritän avata niin automaattisesti kone yrittää käyttää Works-ohjelmaa eikä tiedosto siis aukea.
Ongelma on siis se että en saa s.postissa tullutta tiedotoa kerta klikkauksella auki vaan ensin pitää tallentaa se ja sitten mennä kansioon avaamaan sitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642