Bilsan ope(ttajatar)

Antti36

Oli perjantai-iltapäivä ja vika tunti. Bilsaa. Kukaan ei viittiny kuunnella opee, paitsi ehkä ne hiket edessä. Melkein nukahdin.

En kuitenkaan nukahtanu samasta syystä mistä tulinki bilsan tunneille. Meiän bilsan ope oli ihan sikahyvän näköne, vaikka muut ei ollu samaa mieltä. Kukaan muu ei pitäny siit et se oli vähän tukevampi, mut mä olin aina runkatessani ajatellu sen paksui reisiä ja sen meloneja.

Vaikka se siis oli vähän tukevampi, sil oli hyvät suhteet. Sen rinnat ei mitenkään ollu ylisuuria, ja jos ne reidet olis ollu ohuemmat ois voinu näyttää tosi oudolta.

Vihdoinkin tunti loppu ja kaikki lähti rynnii ovelle. Kaikki paitsi minä, kun mä en jaksanu. Mä lähin laahaa jalkaani ja mateleen ovelle.

"Antti," se yhtäkkii sano, "odota hetki". "Ei vitsi", mä ajattelin. Ei kai se aikonu pitää mua viel ekstraa?

"Antti, et kai sä vaan nukkunu mun tunnilla?"
"No en, mä kuulin kaiken mitä sä sanoit."
Jengii käveli oven ohi. Bilsan ope laitto oudon ilmeen naamallensa. Se vähän niinku hymyili.
"Jaa." se sano, "Että sä et tarvii mitään erityisopetusta?"
"No en", mä sanoin, enkä tajunnu mitä se tarkotti. Se käveli hitaasti ovelle ja sulki sen. Huoneeseen ei kuulunu minkäänlaisia ääniä. Sitten se käveli ihan hitaasti mun lähelle ja katto ylöspäin, mua silmiin.

"Ootsä nyt ihan varma miten ihmiset lisääntyy?"

Mä rupesin punastuu. Olikse tosissaan? Se katto mua koko ajan silmiin kun se polvistu ja veti mun farkut alas. Mun muna pullahti esiin ja jäi siihen, terska paljaana.

"Tiedät kai että ei ikinä pidä harrastaa turvatonta seksiä?", se nauro. Se kaivo taskustaan kortsun ja laitto sen mun munan päälle suullaan. Mä olin sikakuumana.
>>
Se rupes imemään hitain vedoin. Sen huulet oli pehmeet ja tuntu et mä laukeen heti. Kirosin mielessäni, kun rupesin ähkimään. En mahtanut mitään.

"Nyt jo?", se kysy. Se äkkiä veti kortsun pois ja rupes runkkaa mua. Mä laukesin sen suuhun ja se nieli kaiken. Se oikein nautti siitä. Mäki olin vähän pettyny, et tässäkö tää oli.

Yhtäkkii se veti kortsun taas mun munan päälle ja rupes imemään. Yleensä kun oon lauennu en oo pystyny lähtee tokalle kerralle. Ajattelin sanoo et lopeta, mut se vaan imi hitain vedoin koko mun munan pituudelta. Sitte se nopeutti ja mua rupes haluttaa taas ihan sairaasti. Sil oli just oikeet liikkeet.

Kun olin jo melkein ehtiny tottuuki imemiseen, niin se nous ja veti housunsa alas. Sen alla sillä oli stringit.

"Ota nää multa", se sano.

Mä vähän arastelin mutta vedin ne kuitenkin alas, ja niitten alla oli, mikäs muukaan, kuin sileäksi ajettu tussu. Mä en ollu ikinä nähny sellasta elävässä elämässä. Se käänty ja kumartu pöydän päälle, pyllisti mulle. Oli selvää mitä mun pitäis tehdä, eikä se ollu yhtään huono idis. Mä tungin munani sen perseeseen ja se ähähti. Kai mä olin aika iso. Mä lähin ensin hitaasti kokeileen, milt tää tuntuu. No miltäköhän, ajattelin. Mä nopeesti nostin nopeutta ja mun pallit rupes hakkaa sen pakaroita. Ne oli kiinteitä mut ei kivikovia, just hyviä. Mä otin sen lantiosta kiinni kaksin käsin ja vedin sitä koko ajan nopeuttaen. Rupes tulee hiki, ja se ähisi pitäen pöydästä kiinni.

Just ku olin pääsemäs vauhtiin niin se yllätti mut taas ja nous. Se käänty ympäri ja sen rinnat osu muhun. Sitte se otti paitansa pois ja esitti ne täysin paljaana. Sil ei edes ollu rintsikoita.

"Kokeile niitä," se sano, "kokeile mua."

Mä tartuin molempiin ja kokeilin niitten rakennetta. Ne oli pehmeet mut hyväryhtiset. Nännit oli ihan kovina, ja se näytti tykkäävän kun mä vähän hieroin niitä.

Sitte se astu taaksepäin ja istui pöydälle. Se levitti haaransa ja esitteli tussuaan. Se vähän hiero sitä.

"Nonni. Ota se kortsu pois.", se sano. Mä tein niin. Se hymyili.

Se ähkäs taas ku mä menin sen sisään. Sen karvat kohtas mun karvat, ja se kutitti vähän. Mä rupesin vetää sitä eikä mua yhtään haitannu, että mul ei ollu kortsuu. Se rupes ähkii aika kovaäänisesti, mut ajattelin et kukaan ei kuule kuitenkaan. Ei olis haitannu vaikka oliski. Nyt mun oli pakko laueta.

Nopeammin ja nopeammin, ja sen rinnat hylly ja mä rupesin laukeemaan. Mä huusin sairaan kovaa samaan aikaan kuin sekin, ja mä laukesin sen sisään.

7

8033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rolle

      itseasiassa toi oli ihan perseestä!!sä olet sairas!!!

    • täh!

      miten sen karvat kutittivat sua, sähän sanoit et se oli ajeltu!!!!!!!?

    • HannaH

      nii miten sua voi kutittaa ku sen tussuhan oli ajeltu?????

      • Antti36

        Siis se oli jättäny sellasen irokeesin, niin että karvat on mutta juuri sen verran etteivät ne tule stringeistä esiin.

        Tää oli muuten mun eka juttu.


    • Antti36

      Sanokaa ny ihmees jotaki.

    • Solidah

      Muistuttaa Pikku Geitä ......

    • mormooni

      aluksi sanoit että sillä oli paljaaksi ajettu tussu mutta sitten taas sanoit että karvanne kohtasivat.aika nopesti kasvoi pillukarvat takaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe