mäyräkoiraa edullisesti myynnissä? saisi hyvän ja rakastavan kodin
olisiko missään
6
725
Vastaukset
- tarkoittaa
edullisesti, meillä on tyttöpentu vapaana, mutta kyllä se kuitenkin maksaa, kun on rekattu, sirutettu ja ell. tark. sen. Kerro mikä on edullinen ?
- pokerina
400 egee ja hyvä rotua tunteva koti noilla tiedoilla
- karkeakarvaiselle
mäyräkoiralle olisi siis tarjolla. Mielellään olisin uros pentua halunnut! Kyselin yhdestä pentueesta niin hintsu olisi ollut 1000 ekua. Oli tietenkin ihan hyvä sukunen ja muutenkin ok. HEI SITTEN TIEDOKSI en todellakaan vähättele kasvattajien hinta pyyntöjä kun tiedän todellakin minkälainen työ on ensin vanhempien meriittien saamisessa ja sitten pentujen hoitaminen ja kaikki muutkin jutskat siihen päälle.Itse olisin vain halukas ostamaan vähän edullisemman pennun.
- tietoa
pokerina kirjoitti:
400 egee ja hyvä rotua tunteva koti noilla tiedoilla
saisi enemmänkin, mutta tämä oli näin pintaraapaisu, mitä pennulle tehdään ennen luovutusta. Meillä on edullisempia pentuja, koska vanhemmilla ei vielä ole käyttötuloksia, mutta ihan lupaavia harrastuskoiria ne ovat. Ymmärrän toki, että pelkkään sanaan luottaminen on hieman vaikeaa nykysuomessa, ja tulokset aina puhuvat puolestaan, siksi meidän pennut myydään ensisijaisesti lemmikiksi. Ja edullisemmin on kuitenkin enemmän kun toi 400,- . Rekkaamattomia saa sillä hintaa ja nämä on kuitenkin rek. sirut. useasti madot. ja ell. tarkistaa ne.
- koirat.com´sta
karkeakarvaiselle kirjoitti:
mäyräkoiralle olisi siis tarjolla. Mielellään olisin uros pentua halunnut! Kyselin yhdestä pentueesta niin hintsu olisi ollut 1000 ekua. Oli tietenkin ihan hyvä sukunen ja muutenkin ok. HEI SITTEN TIEDOKSI en todellakaan vähättele kasvattajien hinta pyyntöjä kun tiedän todellakin minkälainen työ on ensin vanhempien meriittien saamisessa ja sitten pentujen hoitaminen ja kaikki muutkin jutskat siihen päälle.Itse olisin vain halukas ostamaan vähän edullisemman pennun.
siellä ainakin pitkäkarvaisia kääpiö-mäykkyjä yksi kasvattaja myy edullisesti kotikoiriksi kainaloon. tosin, sinähän etsit karkkaria, mutta jos karvan laadulla ei niin väliä...
- on halpojakin, MUTTA
karkeakarvaiselle kirjoitti:
... muistathan kuitenkin, että se halpa rekisteröimätön karkkari saattaa olla siskon ja sen veljen jälkeläinen... tai toinen vanhempi sen verran sairas, että ei ole viitsitty rekata. Toki halvallakin voi saada ihan mukavan ja lutusen koiran, MUTTA valitettavan usein halvan koiran lääkärikuluihin humahtaa älytön summa rahaa.
Nimim: 500 euron alennusmäyräkoira ja ell kulut tänä vuonna jo useita tonneja ja lisää tulee. (Eikä vakuutustakaan rekkaamattomalle saa...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423683Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182840Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112529- 2732254
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3061721- 911662
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461429Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163