Kymco Agility 50 Fat

601km

Hei, eli mulla on ollut tuo Kymcon Agility viime kuun 26. päivästä lähtien.

Oli juuri sisäänajohuollossa

Heti uutena huomasin että aamulla moottorin pitää lämemtä aika kauan.
Kävin kysymässä asiasta liikkeessä ja siellä sanottiin että kyllä se pian sitten kylmänä liikkelle lähtee kun moottori ei ole enää niin uusi. Nyt huollon jälkeen vieläkin pitää lämmittää.

Eli koska teille on käynyt niin ettei moottoria tarvitse enää lämmittää?

Vai tarvitseeko aina?
Monien kavereitten mopot lähtee liikkeelle kylmänä.
Ja joskus kun ei ole tarpeeksi lämmennyt niin sammuu risteyksiin.

Tiedättekö muuten että myykö toi turun motomarket ja asentaa niitä rajottomattomia holkkia. Olisi mukava jos menisi 60 kymppiä.

Nyt menee nokuna siitä 50 ja 55 välillä.

7

3079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mesetti

      mitä tarkoitat että pitää lämmittää, sammuuko se kun annat kaasua kylmänä?

    • kylmänä?

      Minulla on kymco 50 kesäkuussa ostettu ajettu n 1500km ja sama vika/häiriö on jatkuvasti.Nyt kun on kylmät yöt menee jo miinuksen puolelle mopo käynnistyy heti pienellä peukalon "tuikkauksella",mutta pitää antaa käydä 2_3 minuuttia ennenkuin sillä pääsee liikkeelle?Käynnistyksen jälkeen käy melko kovilla kierroksilla ,sitten kierrokset putoaa normaaliksi ja sillä voi lähteä ajamaan,saattaa kyllä nykiä vieläkin.Käyttökirjassa neuvotaan painamaam rikastinta/ryyppyä ,Mutta kun eihän tässä vehkeessä ole sellaista!!!

      • mesetti

        Siinä on automaattiryyppy. Ei voi käyttää käsin. Nyt kylmällä ilmalla kone saa enemmän happea kuin lämpöisellä, eli tarvitsee enemmän bensaa tai vähemmän ilmaa, eli pääsuutinta kasvattamalla saisi enemmän bensaa jolloin ongelma poistuu, laita joku 92 kokoinen suutin, alkaa toimia.


      • rahikaisella
        mesetti kirjoitti:

        Siinä on automaattiryyppy. Ei voi käyttää käsin. Nyt kylmällä ilmalla kone saa enemmän happea kuin lämpöisellä, eli tarvitsee enemmän bensaa tai vähemmän ilmaa, eli pääsuutinta kasvattamalla saisi enemmän bensaa jolloin ongelma poistuu, laita joku 92 kokoinen suutin, alkaa toimia.

        Taitaa olla tyyppivika. Samoin nämä kylmenneet ilmat ovat pudottaneet huippuja 65:stä 55:n. Pitää ensin ajaa vartti ja vasta sitten kulkee. Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta miten se suutin vaihdetaan??? Osaako sen tyhmä ihminen itse tehdä? Mistä suutin?

        Muuten olen ERITTÄIN tyytyväinen skodeen.

        Kuinka pitkiä reissuja Kymco-miehet/naiset ovat tehneet? Uskaltaisiko päivässä ajaa 200 km jos antaisi jäähtyä välillä? Olisi mielenkiintoista liikkua pidempiäkin välimatkoja...


      • mesetti
        rahikaisella kirjoitti:

        Taitaa olla tyyppivika. Samoin nämä kylmenneet ilmat ovat pudottaneet huippuja 65:stä 55:n. Pitää ensin ajaa vartti ja vasta sitten kulkee. Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta miten se suutin vaihdetaan??? Osaako sen tyhmä ihminen itse tehdä? Mistä suutin?

        Muuten olen ERITTÄIN tyytyväinen skodeen.

        Kuinka pitkiä reissuja Kymco-miehet/naiset ovat tehneet? Uskaltaisiko päivässä ajaa 200 km jos antaisi jäähtyä välillä? Olisi mielenkiintoista liikkua pidempiäkin välimatkoja...

        Kyllä sen itse voi vaihtaa, kaasarin kansi auki ja pohjalta näkyy suutin, ruuvarilla irti ja toinen tilalle. kaikki osat kiinni päinvastaisessa järjestyksessä. kannattaa ottaa koko kaasari käteen suosiolla eikä yrittää paikallaan turata.kun kiristää kurkun kaksi mutteria niin varovasti ettei se bakeliitti lohkea, tasainen kiristys molemmilta puolilta.


      • ()/¤UEHJ D=)=YSFH)
        mesetti kirjoitti:

        Kyllä sen itse voi vaihtaa, kaasarin kansi auki ja pohjalta näkyy suutin, ruuvarilla irti ja toinen tilalle. kaikki osat kiinni päinvastaisessa järjestyksessä. kannattaa ottaa koko kaasari käteen suosiolla eikä yrittää paikallaan turata.kun kiristää kurkun kaksi mutteria niin varovasti ettei se bakeliitti lohkea, tasainen kiristys molemmilta puolilta.

        anna kavereiden mennä moottori kylmänä, kannattaa lämmittää ensin ainakn se 1-2min enenkuin lähtee liikkeelle. varsinkin kylmällä ilmalla. =D


    • <_<

      En tiedä tuliko tää jo selville mutta KA50:ssä
      on ilmajäähdytin. Siis kylmällä ilmalla moottori
      jäähtyy hyvin nopeasti ja tehokkaasti. Yksi syy
      miksei kannata ajaa talvella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe