Kymco Agility 50 Fat

601km

Hei, eli mulla on ollut tuo Kymcon Agility viime kuun 26. päivästä lähtien.

Oli juuri sisäänajohuollossa

Heti uutena huomasin että aamulla moottorin pitää lämemtä aika kauan.
Kävin kysymässä asiasta liikkeessä ja siellä sanottiin että kyllä se pian sitten kylmänä liikkelle lähtee kun moottori ei ole enää niin uusi. Nyt huollon jälkeen vieläkin pitää lämmittää.

Eli koska teille on käynyt niin ettei moottoria tarvitse enää lämmittää?

Vai tarvitseeko aina?
Monien kavereitten mopot lähtee liikkeelle kylmänä.
Ja joskus kun ei ole tarpeeksi lämmennyt niin sammuu risteyksiin.

Tiedättekö muuten että myykö toi turun motomarket ja asentaa niitä rajottomattomia holkkia. Olisi mukava jos menisi 60 kymppiä.

Nyt menee nokuna siitä 50 ja 55 välillä.

7

3224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mesetti

      mitä tarkoitat että pitää lämmittää, sammuuko se kun annat kaasua kylmänä?

    • kylmänä?

      Minulla on kymco 50 kesäkuussa ostettu ajettu n 1500km ja sama vika/häiriö on jatkuvasti.Nyt kun on kylmät yöt menee jo miinuksen puolelle mopo käynnistyy heti pienellä peukalon "tuikkauksella",mutta pitää antaa käydä 2_3 minuuttia ennenkuin sillä pääsee liikkeelle?Käynnistyksen jälkeen käy melko kovilla kierroksilla ,sitten kierrokset putoaa normaaliksi ja sillä voi lähteä ajamaan,saattaa kyllä nykiä vieläkin.Käyttökirjassa neuvotaan painamaam rikastinta/ryyppyä ,Mutta kun eihän tässä vehkeessä ole sellaista!!!

      • mesetti

        Siinä on automaattiryyppy. Ei voi käyttää käsin. Nyt kylmällä ilmalla kone saa enemmän happea kuin lämpöisellä, eli tarvitsee enemmän bensaa tai vähemmän ilmaa, eli pääsuutinta kasvattamalla saisi enemmän bensaa jolloin ongelma poistuu, laita joku 92 kokoinen suutin, alkaa toimia.


      • rahikaisella
        mesetti kirjoitti:

        Siinä on automaattiryyppy. Ei voi käyttää käsin. Nyt kylmällä ilmalla kone saa enemmän happea kuin lämpöisellä, eli tarvitsee enemmän bensaa tai vähemmän ilmaa, eli pääsuutinta kasvattamalla saisi enemmän bensaa jolloin ongelma poistuu, laita joku 92 kokoinen suutin, alkaa toimia.

        Taitaa olla tyyppivika. Samoin nämä kylmenneet ilmat ovat pudottaneet huippuja 65:stä 55:n. Pitää ensin ajaa vartti ja vasta sitten kulkee. Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta miten se suutin vaihdetaan??? Osaako sen tyhmä ihminen itse tehdä? Mistä suutin?

        Muuten olen ERITTÄIN tyytyväinen skodeen.

        Kuinka pitkiä reissuja Kymco-miehet/naiset ovat tehneet? Uskaltaisiko päivässä ajaa 200 km jos antaisi jäähtyä välillä? Olisi mielenkiintoista liikkua pidempiäkin välimatkoja...


      • mesetti
        rahikaisella kirjoitti:

        Taitaa olla tyyppivika. Samoin nämä kylmenneet ilmat ovat pudottaneet huippuja 65:stä 55:n. Pitää ensin ajaa vartti ja vasta sitten kulkee. Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta miten se suutin vaihdetaan??? Osaako sen tyhmä ihminen itse tehdä? Mistä suutin?

        Muuten olen ERITTÄIN tyytyväinen skodeen.

        Kuinka pitkiä reissuja Kymco-miehet/naiset ovat tehneet? Uskaltaisiko päivässä ajaa 200 km jos antaisi jäähtyä välillä? Olisi mielenkiintoista liikkua pidempiäkin välimatkoja...

        Kyllä sen itse voi vaihtaa, kaasarin kansi auki ja pohjalta näkyy suutin, ruuvarilla irti ja toinen tilalle. kaikki osat kiinni päinvastaisessa järjestyksessä. kannattaa ottaa koko kaasari käteen suosiolla eikä yrittää paikallaan turata.kun kiristää kurkun kaksi mutteria niin varovasti ettei se bakeliitti lohkea, tasainen kiristys molemmilta puolilta.


      • ()/¤UEHJ D=)=YSFH)
        mesetti kirjoitti:

        Kyllä sen itse voi vaihtaa, kaasarin kansi auki ja pohjalta näkyy suutin, ruuvarilla irti ja toinen tilalle. kaikki osat kiinni päinvastaisessa järjestyksessä. kannattaa ottaa koko kaasari käteen suosiolla eikä yrittää paikallaan turata.kun kiristää kurkun kaksi mutteria niin varovasti ettei se bakeliitti lohkea, tasainen kiristys molemmilta puolilta.

        anna kavereiden mennä moottori kylmänä, kannattaa lämmittää ensin ainakn se 1-2min enenkuin lähtee liikkeelle. varsinkin kylmällä ilmalla. =D


    • <_<

      En tiedä tuliko tää jo selville mutta KA50:ssä
      on ilmajäähdytin. Siis kylmällä ilmalla moottori
      jäähtyy hyvin nopeasti ja tehokkaasti. Yksi syy
      miksei kannata ajaa talvella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko varattu minulle?

      Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      289
      11327
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

      Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7020
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

      Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      99
      5741
    4. Vanhempi mies

      Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5108
    5. Noloa että kaipasin sinua

      Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4291
    6. Minne sä aina välillä joudut

      Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3989
    7. On niin paha olla

      Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3534
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

      En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3511
    9. Nyt peukut pystyyn

      Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3045
    10. Pehmeää laskua

      Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3010
    Aihe