Nahkarotsit katukuvaan

Nahkarotsiboy

Nahkarotsit katukuvaan takaisin. Tänäpäivänä näkee turhan harvoin kundeja nahkarotseissa... Missä te kaikki olette???

Terkuin itse kylmillä aina nahkarotsi päällä oleva jäbä!

16

2443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso ja tylsä

Pimeänä märkänä syksy iltana näet miehen kaukaa hän lähestyy sinua hänellä on nahkatakki mies on pitkä ja erittäin harteikas.
      Hänellä on nahkatakin alla mustahuppari ja mustat housut hupun alta et näe miehen silmiä vaan pelkästään hänen suunsa eloton ilme näkyy hupun varjon alta.
      Olet yksin tämä mies kävelee sinua päin kuin kukatahansa...mutta miksi hän kävelee minua ääk.
      Onko hän joku murhaaja tai ryöstäjä ihan sellasen näkönen mitäköhän se tekee kun vaihdan suuntaa...eih emmä voi vaihtaa suuntaa se ois naurettavaa...mutta ei koskaan voi olla liian varma ehkäpä vaihdankin suuntaa.

Mulle käy noin useasti aikuiset miehet joiden takana kävelen pysähtyy ja odottaa että menen ohi ihmiset jo luulevat minun tekevän ryöstöä heille jos tule pankkiautomaatilla heidän taakseen.
      No vittu olkoon itseppähän kärsivät.

• mmmmm....

tuu sie käymhään pohjosessa ni voit yllättyä ko suurinpiirtein joka toisella jätkällä on nahkatakki..useimmille se jopa sopii..:) nahkarotsit on jees,jos ne vaan on suht.hyvännäkösiä..siis ne takit...;P ..tai no voihan ne miehetki tietennii olla........:D

• rockababy!!

Mie oon kyl muija,mut käyttelen nahkarotsii tunnista tuntiin=) I like It...
      säällä kuin säällä,se on päällä ja pysyy! ;)
      Rock'n Roll beibies

• Teddygirl

Miul kans nahkarotsi oikeestaan aina päällä..!=)

• tytteli

noniih! nyt tuli ihan asiatekstiä! tosiaankin nahkarotseja käyttäviä jätkiä on AIVAN LIIAN VÄHÄN =( kunnon fifties rotsit kunniaan..!! *nam nam*
      ja tottakai tulee itekki nahkarotsii käytettyä ;)

• Nahkarotsiboy

:) Mulla on just sellanen fiftari rock'n'roll rotsi ja se on paras...

• biker leather jacket

Prätkärotsi on paras takki.

Myös pitkät nahkatakit ihania.

Suosittelen tytöille, pojille, miehille ja naisille aitoa nahkaa =)

• Nahkarotsiboy
        biker leather jacket kirjoitti:

Prätkärotsi on paras takki.

Myös pitkät nahkatakit ihania.

Suosittelen tytöille, pojille, miehille ja naisille aitoa nahkaa =)

Fiftarirotsi on paras kaikista... ei prätkärotsi vedä vertoja aidolle fiftari rock'n'roll -rotsille.

• leatherboy
        Nahkarotsiboy kirjoitti:

Fiftarirotsi on paras kaikista... ei prätkärotsi vedä vertoja aidolle fiftari rock'n'roll -rotsille.

Fiftarirotsit on jees mutta selvästi tylsempiä/kesympiä kuin rankat ja niin näyttävät prätkärotsit.

Toki arvostan kaikkia nahkatakkeja =)

• RustyMetal

Itsekkin käytän pitkää mustaa nahkatakkia, muija kuitenkin olen. :P
      HeavyMetal!!

Heh heh... :P

• Jane

Mmm..pitkä nahkatakki...mmm...
        *nauraa*
        Mä itse olen niin ulkona tästä muotimaailmasta että huh huh... Ei vois vähempää kiinnostaa mikä on in ja out. Mutta nahkarotsit, ne ei koskaan lähde muodista pois.
        Minä itse kuljen flanellipaidoissa.. Siitä jotkut viisaat voivat ehkä arvata mihin "liigaan" mä kuulun.. :DD

• city girl

paras prätkärotsi on semmone vanha rode mikä miul on =)
      paljon solkii ja vetskareita!! *Yeah*

• leatherboy

Nahkatakki on aina in. Nahka on aitoa laatua.

Nahkatakki on hienoin, kestävin ja paras takki.

Nahkatakki kestää helposti 5 vuotta, monasti 10-50 vuotta ja enemmänkin.
      Nahkatakki on maailman kierrätetyin vaate, menee aina kaupaksi. Varsinkin prätkärotseista on aina kysyntää =)

Suosittelen nahkatakkia naisille, miehille, tytöille ja pojille =)

Leather rules.

• city girl

Mun prätkärotsi on nyt 24 vuotta vanha,ja aina vaan yhtä hyväs kunnos,ja sitä on käytetty ahkerasti nää kaikki vuodet :)
      (Ei kyll oo ollu 24 vuotta miul se on yhen tutun vanha rotsi!)

• Leatherboy

Ite oon mies ja pidän nahkahousuja lähes jatkuvasti. Kokemusperäisesti voin sanoa, että nahkatakit hyväksytään yhteiskunnassa, mutta housuja ei. Lähes jokainen vastaantulija jonka kanssa rupean juttusille huomauttaa ensimmäisenä "homoilusta" yms. vastaavasta.

Että silleen.
      Takkia ajattelin ruveta etsimään kunhan rahatilanne antaa myötä.

-juho-

• leatherboy

Näin se hieman on.

Suomalaiset ovat ahdasmielisiä ja vanhanaikaisia eivätkä ymmärrä pukeutumisesta paljoakaan.

Tosin harvoin olen kuullut pahaa sanomista nahkahousuistani, mutta kertakin on liikaa. Ainahan voi antaa palautetta takaisinpäin!

"Kiva" kun "varastit" nimimerkkini.

No, hyvää syksyä kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe