Open office writerissa yritän asettaa pikänäppäimiä makroille, mutta ohjeessa viitataan Näppäimet-välilehteen jota minulla ei ole. Siis makrojen hallinnassa -> Sido ja sieltä pitäisi löytyä Näppäimet. Missä vika?
pikanäppäinten asettaminen
4
428
Vastaukset
- ...
Työkalut-Mukauta-Näppäimistö?
- saara
sen piti olla kohdassa Työkalut - Makrot - Makrojen hallinta ja siellä vielä Sido-painikkeen takana. Mutta Näppäimistö-välilehteä en tosiaan sieltä löydä.
saara kirjoitti:
sen piti olla kohdassa Työkalut - Makrot - Makrojen hallinta ja siellä vielä Sido-painikkeen takana. Mutta Näppäimistö-välilehteä en tosiaan sieltä löydä.
Mikäs vika tuossa aiemmassa ohjeessa (Työkalut-Mukauta-Näppäimistö) sitten on?
Kokeilin, ja se toimii.
Kenen ohjeita käytät?
En nimittäin löydä tuollaista ohjetta ainakaan 3.0 ohjeista.
On aina tietenkin mahdollista, että käyttämäsi ohje on jonkun vanhemman version toimiva ohje, muttei enää käyttämässäsi versiossa toimiva. Muitakin mahdollisuuksia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683