on siitä ja kari Tapiosta saatu jo ihan tarpeeksi lukea mitäänsanomattomia juttuja.
Pitäisiköhän jo laulajilla itsellään hiukan jarruja olla,joka lehdessä ei tarvitse revitellä jos ei ole mitään sanottavaakaan.
Itse odotan kuitenkin,että Paula vaihtaisi edes ilmettä kuviin ja kari Tapio lakkaisi muistelemasta vanhoja aikoja,jotka on luettu jo sataan kertaan.Kiitos!
Ei enää Paulaa
joka hiton lehteen
2
523
Vastaukset
- Ei Paula-fani
Olen täsmälleen samaa mieltä!! Kyllästyttää jo HITOSTI koko eukko...
- hyvä laulaja...
mutta olen täysin samaa mieltä kanssasi, että hän saisi jo keksiä noihin lööppikuviin toisen ilmeen. Aina se sama "suu - auki - ilme" ottaa kyllä jo pannuun, kuten noiden juttujen mitäänsanomaton sisältö.
Mutta kai se valitettavasti on niin, että lujaa vauhtia vanhenevan artistin on yritettävä väkisin pysyä julkisuudessa ja saamme joka vuodenvaihteen jälkeen lukea kuinka "Paulalla on jälleen uusi vaihe elämässä", tai ainakin uusi nuori rakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764