Mistä löytyisi vanha puuliiteri? Onko kukaan koskaan siirtänyt sellaista kokonaisena?
Vanha puuliiteri
4
794
Vastaukset
- rakentaisi itse?
laitoin itelle 2x3m varaston/liiterin pystyyn kesällä ja hintaa tuli n. 200-300 EUR... jos pelkkää liiteriä kaipaat niin pienempikin riittänee eli kustannus ei ole kummoinen. Puutavaran kun hankkii joltain paikalliselta maajussilta.
- pa_ulus
osta vanhaa käytettyä lautaa ja rakenna siitä se liiteri. Luultavasti ei tarvitse edes ostaa kun sitä aika ajoin jotkut tarjoilevat ilmaiseksi kun haluavat lahoista laudoista eroon. En keksi itse ainakaan mitään syytä miksi pitäisi jotain lautarakennelmaa yrittää kuskata paikasta toiseen. Hirrestä tehdyn vielä ymmärrän koska materiaali on jo jonkun arvoista ja mitä vanhempi hirsi sen arvokkaampi (jos on vielä kovaa). Silloinhan ei kannata hintaa kuljetukselle laskea, hyvää hirttähän ei enää tahdo saada kun on kaikki apulannalla kasvatettua ellei ole rajan takaa tuotua
- Tarkoitinkin eli
Etsin vanhaa hirsistä sellaista. Anteeksi kun en heti kertonut.
- Digiootti
Tarkoitinkin eli kirjoitti:
Etsin vanhaa hirsistä sellaista. Anteeksi kun en heti kertonut.
Tontillasi on varmaan puustoa, jota voi harventaa, tee omista puista puuliiteri.
Itse tein vasaavanlaisen.
http://www.nettimarkkina.com/viewItem.php?id_item=537939&PN[0]=cat_linf_2&PL[0]=listCategory.php?id=15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793