NVIDIA GeForce 9500GS

BlackGuard

eli kuinka hyvä näyttis tää nyt sitte on? ja kuinka uusi?

ku uutta konetta oon kattomas ja siinä ois tää 512mb muistilla.

entäs ATI, mikä on ATI:in vastaava tai muuten hyvä näytönohjain?

5

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kuin

      suihkukone...äänekäs ja energiasyöppö...tosin tehokas ennenkuin leviää käsiin! Atilla mennään... ;)

      • toimiiko siis?


        Laitevaatimukset:
        DVD-asema
        Windows Vista käyttöjärjestelmä (HUOM. ei toimi muilla käyttöjärjestelmillä)
        2 GHz prosessori
        1 Gt RAM
        7 Gt vapaata kiintolevytilaa
        Näytönohjain: NVIDIA 6100, ATI X700 tai tehokkaampi Verkkomoninpeli 2-16 pelaajalle
        Xbox 360 -tuki Windows Vistalla


      • xyz...
        BlackGuard kirjoitti:

        toimiiko siis?


        Laitevaatimukset:
        DVD-asema
        Windows Vista käyttöjärjestelmä (HUOM. ei toimi muilla käyttöjärjestelmillä)
        2 GHz prosessori
        1 Gt RAM
        7 Gt vapaata kiintolevytilaa
        Näytönohjain: NVIDIA 6100, ATI X700 tai tehokkaampi Verkkomoninpeli 2-16 pelaajalle
        Xbox 360 -tuki Windows Vistalla

        Ja ihan S-A-A-T-A-N-A-N__H-I-T-A-A-S-T-I toimiikin. Noilla vaatimuksilla ei edes pelkkä Vista toimi käytettävästi.


      • xyz... kirjoitti:

        Ja ihan S-A-A-T-A-N-A-N__H-I-T-A-A-S-T-I toimiikin. Noilla vaatimuksilla ei edes pelkkä Vista toimi käytettävästi.

        mulla on huonompi kone ku toi.. mutta siis kuitenki vista ultimate (ladattu) toimii tosi hyvin..

        Kone mitä kattelen on:

        http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000h0BMdbrK?ProductID=fOHD4QFHwo8AAAEaoHltzLUh&CatalogCategoryID=WdjD4QFHpM0AAAEOW1g03xil&Selected=Specifications#tProductTabcontent

        ja päivittelen tarpeen mukaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe