eli kuinka hyvä näyttis tää nyt sitte on? ja kuinka uusi?
ku uutta konetta oon kattomas ja siinä ois tää 512mb muistilla.
entäs ATI, mikä on ATI:in vastaava tai muuten hyvä näytönohjain?
NVIDIA GeForce 9500GS
5
1022
Vastaukset
- on kuin
suihkukone...äänekäs ja energiasyöppö...tosin tehokas ennenkuin leviää käsiin! Atilla mennään... ;)
toimiiko siis?
Laitevaatimukset:
DVD-asema
Windows Vista käyttöjärjestelmä (HUOM. ei toimi muilla käyttöjärjestelmillä)
2 GHz prosessori
1 Gt RAM
7 Gt vapaata kiintolevytilaa
Näytönohjain: NVIDIA 6100, ATI X700 tai tehokkaampi Verkkomoninpeli 2-16 pelaajalle
Xbox 360 -tuki Windows Vistalla- xyz...
BlackGuard kirjoitti:
toimiiko siis?
Laitevaatimukset:
DVD-asema
Windows Vista käyttöjärjestelmä (HUOM. ei toimi muilla käyttöjärjestelmillä)
2 GHz prosessori
1 Gt RAM
7 Gt vapaata kiintolevytilaa
Näytönohjain: NVIDIA 6100, ATI X700 tai tehokkaampi Verkkomoninpeli 2-16 pelaajalle
Xbox 360 -tuki Windows VistallaJa ihan S-A-A-T-A-N-A-N__H-I-T-A-A-S-T-I toimiikin. Noilla vaatimuksilla ei edes pelkkä Vista toimi käytettävästi.
xyz... kirjoitti:
Ja ihan S-A-A-T-A-N-A-N__H-I-T-A-A-S-T-I toimiikin. Noilla vaatimuksilla ei edes pelkkä Vista toimi käytettävästi.
mulla on huonompi kone ku toi.. mutta siis kuitenki vista ultimate (ladattu) toimii tosi hyvin..
Kone mitä kattelen on:
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000h0BMdbrK?ProductID=fOHD4QFHwo8AAAEaoHltzLUh&CatalogCategoryID=WdjD4QFHpM0AAAEOW1g03xil&Selected=Specifications#tProductTabcontent
ja päivittelen tarpeen mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
