Kuinka hyvin soveltuu pelaamiseen?
NVIDIA GeForce 9500GS
1
683
Vastaukset
- Nimetön
Erittäin huonosti. Suosittelen vaikka Ati Radeon HD4850 tai HD4870 tai nVIDIA GeForce 8800gt:tä tai GTX260:tä tai GTX280:tä :).
Kannattaa ottaa selvää vaikkapa MuroBBS-foorumilta mikä ois sulle sopivin: www.muropaketti.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3752780En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail751726- 1651583
Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi851527No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi221347Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51176Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2091173Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko1311084Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e281084- 711039