Mahtaako nuori vai jo hieman varttuneempi hieroja olla paras? En ole käynyt hierojalla kuin pari kertaa ja yritän nyt löytää uuden, hyvän hierojan.
Mahtaako hierojan iällä olla merkitystä? Onko nuori hieroja parempi vai huonompi kuin vanhempi? Onko vanhemmalla hierojalla paremmat otteet kokemuksen vuoksi vai kenties jo urautuneet otteet?
Entä onko merkitystä, onko hieroja mies vai nainen? Olen käynyt kahdella mieshierojalla, eikä ole kokemusta naishierojista, joten kuulisin mielelläni, onko tässä asiassa mitään eroa?
Jos pitäisi valita nelikymppinen mieshieroja vai alle vuoden alalla työskennellyt naishieroja, kumpi olisi parempi valinta?
Itse olen mies.
Mies vai nainen, nuori vai vanha hieroja paras?
12
4133
Vastaukset
- Hieroja 04 M
Kokeile eri hierojia. Vain sillälailla löydät itsellesi sopivan Hierojan. Mielestäni ei ole merkitystä iällä ja sukupuolella, jos osaa hieroa niin sitten osaa.
- Hierottava
Mist päi hieroja oot ja ikäs
- Tietämätön Tollo
Entä voinko tilata kokovartalohieronnan vastakkaista sukupuolta olevalta hierojalta vai tehdäänkö niitä vain samalle sukupuolelle? Koko kroppa on aikas jumissa ja kokohieronta olis kaikista paras, mutta kehtaako sellaiseen mennä naishierojalle? Niissä kai ollaan alastikin, eikö?
- Hmmmm...
Hierojalla EI olla alasti vaan miehillä on alushousut jalassa ja naisilla on alushousut sekä rintaliivit. Hieroja tarpeen mukaan laskee housuja vyötäröltä ja samoin myös aukaisee/sulkee naisen rintaliivit.
Hieronnan aikana ollaan pyyhkeen/lakanan/viltin/huovan yms. alla lämpimässä että hierottava pystyy myös rentoutumaan eikä vapise plintillä vilusta!
Jos hierottavalla sitä huolimatta on kylmä pyydä lisää peitettä, jokaiselta työnsä hyvin tekevältä löytyy hierojalta semmoinen täytyy löytyä!
Kysele tuttaviltasi kenen luona käyvät hierottamassa se on kaikista paras tapa saada jonkunlainen tuntuma lähiseudun hierojiin.
Muuten ei ole väliä onko mies vai nainen, nuori tai vanha.
Rentouttavia hieronta hetkiä sinulle! - Hieroja 04 M
Hmmmm... kirjoitti:
Hierojalla EI olla alasti vaan miehillä on alushousut jalassa ja naisilla on alushousut sekä rintaliivit. Hieroja tarpeen mukaan laskee housuja vyötäröltä ja samoin myös aukaisee/sulkee naisen rintaliivit.
Hieronnan aikana ollaan pyyhkeen/lakanan/viltin/huovan yms. alla lämpimässä että hierottava pystyy myös rentoutumaan eikä vapise plintillä vilusta!
Jos hierottavalla sitä huolimatta on kylmä pyydä lisää peitettä, jokaiselta työnsä hyvin tekevältä löytyy hierojalta semmoinen täytyy löytyä!
Kysele tuttaviltasi kenen luona käyvät hierottamassa se on kaikista paras tapa saada jonkunlainen tuntuma lähiseudun hierojiin.
Rentouttavia hieronta hetkiä sinulle!Älä hauku tulevia asiakkaita tolloksi.
- mielipide tähän
Hieroja 04 M kirjoitti:
Älä hauku tulevia asiakkaita tolloksi.
Kyllä minua ainakin alkaa v***ttamaan tällaset nakupellet -ihan suoraan sanottuna. Pakkoko on esitellä itteään täh, kun ei kerran sieltä hierota -Haloo...
- Tietämätön Tollo
mielipide tähän kirjoitti:
Kyllä minua ainakin alkaa v***ttamaan tällaset nakupellet -ihan suoraan sanottuna. Pakkoko on esitellä itteään täh, kun ei kerran sieltä hierota -Haloo...
Aivan turhaa haukkua täällä nyt ketään. Minähän vaan kyselen, kuinka siellä hierojalla kuuluu olla. Olen aina luullut, että jos menee kokovartalo hierontaan siellä kuuluu olla alasti, kun jos on vaikka bokseritkin niin pääseekö silloin käsiksi pakara ja reisi lihaksiin?
Ja se alkuperäinen kysymyshän oli, onko hierojan iällä ja sukupuolella väliä? - pääsee kakkat
Hmmmm... kirjoitti:
Rentouttavia hieronta hetkiä sinulle!housuihin kovasta käsittelystä,niin peseekö hierooja pikkupöksyt tai isommat?Tiedustelen käytäntöä?
- maksettu kerran
mielipide tähän kirjoitti:
on,täytyykö siitä maksaa takuut ensin?
- totuuden kertoja
Hieroja 04 M kirjoitti:
Älä hauku tulevia asiakkaita tolloksi.
on uskottava ja luotettava.Itäsuomen korvissa on hieroojilla varmaan monta virkaa.Siellä kotieläimet saavat ilmeisesti kylmettymisiä,kuten erakko mummot ja hurtti ukotkin.Hieroojilla on titkät taipaleet ajaa apua tuomaan oikein kunnon kansalle,eikä vain ikkunoiden muotinukeille.
- kokonaisvaltainen
joten hieronta myös kokonaisvaltainen.Eivät pelinne toinen toistaan ole mitenkään kummempia.Täytyy olla päässä vika,jos niitäkin täytyy hävetäMenisitte asumaan eskimoiden kanssa,niin näkisitte heidän hyväntahtoisen elämäntyylin.
- hieroja&&&
olen hieroja ja nainen.koko hieronnassa naisasiakkaat jättävät rintsikat ja pikkuhousut päälle. niittä voi sitte siirrellä hieronnassa paitsi rintsikat voi avata ja laittaa kiinni kun selkäpuoli on valmis.Mies asiakkaat ovat yleensa bokserit jalassa. pyyhkeet ovat kätevä apu niin ei asiakas tunne oloa alastomaksi, eikä palele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797422
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853262- 572325
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691482Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691434- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201316Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028