Hei,
onko tietoa, mikä on Kisiksen sunnuntaitanssien aika? En ole tietoa siitä mistään löytänyt. Ilmoittavat vuorotuntihaun, joten loppuillasta ei liene sekahakua? Loppuillan sekahausta valitettavasti harvat tanssipaikat edes ilmoittavat sivuillaan. Oliko Kisiksen tiistaitansseissa kesällä pelkästään vuorotuntihaku vaiko oliko loppuillasta sekahakua, kuten perjantaisin?
Kisaranta
33
5417
Vastaukset
- vuosina
alkamisaika on vielä vaihdellut sunnuntaisin. Kerran sitä kysyin sähköpostilla ja muutaman viikon päästä sitten istuimme tunnin autossa odottamassa että ovet aukeisivat. Todella asiakaspalvelua kun aikoja ei ilmoiteta.
...kuitenkin todeta tässä kohdin, että lavaisäntä/tanssien järjestäjä on tuon tapauksen jälkeen vaihtunut.
Kun nuo ensimmäiset sunnuntaitanssit ovat vasta 12.10.08, ehtii tietoa varmaan ennen sitä tulla.
Taidankin tänä iltana huomauttaa asiasta Aarolle ihan paikan päällä.
- miss tangO
Eihän Kisarannassa ole tanssittu vuosiin sunnuntaisin?
en kyllä käy sillä lavalla enää kun paikalla liikaa juopuneita tanssittajia ja vanhoja miehiä etsimässä nuoria naisia:(
ei kiitos!
Ja kesälavahan se on siis turhan kylmäpaikka loka-helmikuussa....lukaisemassa oheisen linkin takaa muutamat kertomukset Kisarannan tansseista vuoden 2006 syksystä 2008:n kevättalveen (niitä on aika paljon myös marras-helmikuulta kummaltakin talvelta siellä), et juuri palelemisesta mainintoja löydä.
Itsekin olen siellä kerran ollut talvella tanssimassa, enkä ainakaan palellut silloin.- tulevista
sunnuntaitansseista, jotka alkavat 12.10.
tulevista kirjoitti:
sunnuntaitansseista, jotka alkavat 12.10.
...tietoa myös tulevasta.
Nyt vain näköjään ei se linkki tarttunut viestiin, joten kokeillaanpa uudelleen:
http://tanssi.net/keskustelu/s/p/1O.html
En usko, että tuolloin sen lämpimämpiä talvia oli kuin nyt tulossa olevakaan on.
Ajankohtaista tietoa lämmöstä eilisillalta: Erehdyin tanssimaan neljä ensimmäistä kappaletta (valssit ja fuskut) ulkofleece päälläni. Olin hiestä märkä jo niiden valssien jälkeen, vaikka hiippailin rauhallisesti.
Palelemisesta ei ollut tietoakaan koko iltana. Viimeisten valssien jälkeen lähdin pois puoli kahdelta. Kolmekymmentäkaksi kappaleparia tuli tanssituksi.
Toki istuskellessa tulee kylmä melkein missä vain.
Illan kuluessa valui Kisikselle naisväkeä Kapakanmäeltä palelemasta. Tanssittajista kuulemma oli siellä ollut huutava pula.
Kisarannassa sensijaan oli osan ajasta hiukan liian täyttä.
Lupaukseni mukaisesti huomautin Aarolle niistä sunnuntaitanssien kellonajoista. Sanoi korjaavansa asian.- kukkamekossa
Truehum kirjoitti:
...tietoa myös tulevasta.
Nyt vain näköjään ei se linkki tarttunut viestiin, joten kokeillaanpa uudelleen:
http://tanssi.net/keskustelu/s/p/1O.html
En usko, että tuolloin sen lämpimämpiä talvia oli kuin nyt tulossa olevakaan on.
Ajankohtaista tietoa lämmöstä eilisillalta: Erehdyin tanssimaan neljä ensimmäistä kappaletta (valssit ja fuskut) ulkofleece päälläni. Olin hiestä märkä jo niiden valssien jälkeen, vaikka hiippailin rauhallisesti.
Palelemisesta ei ollut tietoakaan koko iltana. Viimeisten valssien jälkeen lähdin pois puoli kahdelta. Kolmekymmentäkaksi kappaleparia tuli tanssituksi.
Toki istuskellessa tulee kylmä melkein missä vain.
Illan kuluessa valui Kisikselle naisväkeä Kapakanmäeltä palelemasta. Tanssittajista kuulemma oli siellä ollut huutava pula.
Kisarannassa sensijaan oli osan ajasta hiukan liian täyttä.
Lupaukseni mukaisesti huomautin Aarolle niistä sunnuntaitanssien kellonajoista. Sanoi korjaavansa asian.Mielestäni on aina ihanaa, kun kesälavat aukeavat.
Ei ole mukavaa tanssia ympäri vuoden samoissa paikoissa. Kisaranta on mielestäni kesäpaikka ja vaikka siellä joskus olen myös minä talvella, kuten tapanina käynyt ja joskus satunnaisesti kun siellä on tanssia ollut, niin kostea kylmyys ei tee kenellekään hyvää. Ootteko ollut joskus talvella mökillä, joka lämmitetään moneen kuukauteen tai viikkoon uudelleen.. hrrr.. ei se päivässä lämpene niin, etteivät seinät oisi huurussa. Ja jos semmonen mökki laitetaan ihmisiä täyteen, on ikkunat huurussa, eikä tiedä onko iholla omaa hikeä vai ulkoa tuleva kosteus. tosiaan mieluummin käyn näissä talvea varten rakennetuissa tanssipaikoissa talvella. Mut onneksi mulla on oikeus valita. - kellohameessa
kukkamekossa kirjoitti:
Mielestäni on aina ihanaa, kun kesälavat aukeavat.
Ei ole mukavaa tanssia ympäri vuoden samoissa paikoissa. Kisaranta on mielestäni kesäpaikka ja vaikka siellä joskus olen myös minä talvella, kuten tapanina käynyt ja joskus satunnaisesti kun siellä on tanssia ollut, niin kostea kylmyys ei tee kenellekään hyvää. Ootteko ollut joskus talvella mökillä, joka lämmitetään moneen kuukauteen tai viikkoon uudelleen.. hrrr.. ei se päivässä lämpene niin, etteivät seinät oisi huurussa. Ja jos semmonen mökki laitetaan ihmisiä täyteen, on ikkunat huurussa, eikä tiedä onko iholla omaa hikeä vai ulkoa tuleva kosteus. tosiaan mieluummin käyn näissä talvea varten rakennetuissa tanssipaikoissa talvella. Mut onneksi mulla on oikeus valita.kyllä minäkin käyn talvella mielummin perinteisillä talvilavoilla ja Tampereen suunnalla sunnuntaisin ehdottomasti Kerholassa.
Hyvä akustiikka ja suuri parketti.
Tanssittajia on monipuolisesti,illat ovat iloisia.
Kisaranta on täysin kesälava. - portinvartija Nokialta
kellohameessa kirjoitti:
kyllä minäkin käyn talvella mielummin perinteisillä talvilavoilla ja Tampereen suunnalla sunnuntaisin ehdottomasti Kerholassa.
Kisaranta on täysin kesälava.No joopa joo !
Jos Kerholan akustiikka on se, mikä sinua miellyttää, niin suosittelen kyllä korvalääkärireisuusa !
Oikeastihan se on akustisesti koko suomen huonoimpia paikkoja, jossa tansseja järjestetään.
Ja ainahan Kisarannan kausi on alkanut aikaisin ja jatkunut pitkään.
Edellisen pyörittäjä-veijarin aikaankin tanssia oli niin perhanasti vielä joulukuussakin, eikä vastaavanlaisia valituksia ollut ilmassa.
Eli kyllä taitaa tämäkin ketju olla vain pönkittämässä toista ja mustamaalaamassa toista.
hyihyi... kellohameessa kirjoitti:
kyllä minäkin käyn talvella mielummin perinteisillä talvilavoilla ja Tampereen suunnalla sunnuntaisin ehdottomasti Kerholassa.
Kisaranta on täysin kesälava....kehotan vertaamaan lukuja pinta-alojen osalta:
Kerhola (Nokia)
Lattia:
435 m², suorakulmio, parkettia
Kisaranta (Kangasala)
Lattia:
29×16.5 m, puuta (478,5 neliömetriä siis)
Tuo nyt vain tämän nimimerkin ”kellohameessa” toteamuksen vuoksi:
”...sunnuntaisin ehdottomasti Kerholassa. Hyvä akustiikka ja suuri parketti.”
Sitäpaitsi suhtaudun varauksellisesti Kerholan lattiapinta-alan lukemiin, sillä huomattavasti pienempi se on kuin Kisarannassa -ei siis lähelläkään tuota ilmoitettua. Ovenpuoleisella seinustalla pinottuina olevat tuolit lisäksi vievät tilaa lattialta.- makuasia
portinvartija Nokialta kirjoitti:
No joopa joo !
Jos Kerholan akustiikka on se, mikä sinua miellyttää, niin suosittelen kyllä korvalääkärireisuusa !
Oikeastihan se on akustisesti koko suomen huonoimpia paikkoja, jossa tansseja järjestetään.
Edellisen pyörittäjä-veijarin aikaankin tanssia oli niin perhanasti vielä joulukuussakin, eikä vastaavanlaisia valituksia ollut ilmassa.
Eli kyllä taitaa tämäkin ketju olla vain pönkittämässä toista ja mustamaalaamassa toista.
hyihyi...Kisiksen parketti pieneni, kun uusi koroke tehtiin. Tilaa vietiin tanssilta alkohimoisille. Neliö sinne tai tänne, Kerhola on ainakin sunnuntaipaikaksi sopivan kokoinen. Eikä ainakaan eilen ollut tuolin tuolia kasassa, vaan tilaa leijailla koko lattialla ihanien tanssimiesten käsivarsilla.
Lobbareita taitaa olla puolin jos toisin. Täällä palstalla ja tuolla toisellakin näkyy yksi nimimerkki pitävän huolta että jonkun veijarin paikat ja hyvä suhteensa itse veijariin ovat jatkuvasti esillä. Mitä sitä jos kehuu, mutta muitten mustamaalaaminen ja ikävä vihjailu eivät ainakaan lisää hyvää tanssitunnelmaa. makuasia kirjoitti:
Kisiksen parketti pieneni, kun uusi koroke tehtiin. Tilaa vietiin tanssilta alkohimoisille. Neliö sinne tai tänne, Kerhola on ainakin sunnuntaipaikaksi sopivan kokoinen. Eikä ainakaan eilen ollut tuolin tuolia kasassa, vaan tilaa leijailla koko lattialla ihanien tanssimiesten käsivarsilla.
Lobbareita taitaa olla puolin jos toisin. Täällä palstalla ja tuolla toisellakin näkyy yksi nimimerkki pitävän huolta että jonkun veijarin paikat ja hyvä suhteensa itse veijariin ovat jatkuvasti esillä. Mitä sitä jos kehuu, mutta muitten mustamaalaaminen ja ikävä vihjailu eivät ainakaan lisää hyvää tanssitunnelmaa.... ja tiettyyn suuntaan vetämistä on selvästi havaittavissa nimimerkki makuasian viestissä.
Kerron positiivisia kokemuksia niistä tanssipaikoista, joissa käydessäni olen asioiden kokenut (ja havainnut) olevan kunnossa.
Sensijaan en näe aiheelliseksi sulkea silmiäni sen paremmmin suosimillani kuin vieroksumillanikaan paikoilla havaitsemiltani kielteisiltä seikoilta.
Sille ei voi mitään, että niitä vähemmän miellyttäviä asioita on enemmän havaittavissa jälkimmäisissä -juuri siksihän ne eivät mielusia olekaan.
Laitapa joku sellainen viestini näkyviin, missä tuota väittämääsi mustamalaamista olen harjoittanut!- Lavojen arviointi
Truehum kirjoitti:
... ja tiettyyn suuntaan vetämistä on selvästi havaittavissa nimimerkki makuasian viestissä.
Kerron positiivisia kokemuksia niistä tanssipaikoista, joissa käydessäni olen asioiden kokenut (ja havainnut) olevan kunnossa.
Sensijaan en näe aiheelliseksi sulkea silmiäni sen paremmmin suosimillani kuin vieroksumillanikaan paikoilla havaitsemiltani kielteisiltä seikoilta.
Sille ei voi mitään, että niitä vähemmän miellyttäviä asioita on enemmän havaittavissa jälkimmäisissä -juuri siksihän ne eivät mielusia olekaan.
Laitapa joku sellainen viestini näkyviin, missä tuota väittämääsi mustamalaamista olen harjoittanut!Minkähän takia monien, taitavienkin tanssijoiden suosimat tanssilavat kuten Ruusulinna ja Mäntsälä saavat sinulta kielteisen tuomion?
Hyvin objektiivista on tämänkin asian kokeminen. Jos sinä koet nämä tanssipaikat itsesi kannalta huonoiksi lavoiksi, ei se tarkoita sitä, että kaikki niin ajattelisivat. Mutta niinhän se tietysti taas kerran on, että kun sinä olet jotakin mieltä niin kaikki toisinajattelevat ovat väärässä. Eli kuten Paavo Väyrynen sanoi presidentinvaalit hävittyään: "Kansa valitsi väärin". Lavojen arviointi kirjoitti:
Minkähän takia monien, taitavienkin tanssijoiden suosimat tanssilavat kuten Ruusulinna ja Mäntsälä saavat sinulta kielteisen tuomion?
Hyvin objektiivista on tämänkin asian kokeminen. Jos sinä koet nämä tanssipaikat itsesi kannalta huonoiksi lavoiksi, ei se tarkoita sitä, että kaikki niin ajattelisivat. Mutta niinhän se tietysti taas kerran on, että kun sinä olet jotakin mieltä niin kaikki toisinajattelevat ovat väärässä. Eli kuten Paavo Väyrynen sanoi presidentinvaalit hävittyään: "Kansa valitsi väärin"....on vakava puute nykyaikana, mutta yhtä paha asia on myös se, ettei ymmärrä lukemaansa.
Tällä palstalla, jos missä, joutuu törmäämään pöyristyttävän usein siihen, että lukijat näkevät kirjoitetun tekstin aivan erilaisena kuin mitä siihen on todellisuudessa naputeltu.
Kyseessä on asennevamma, joka estää näkemästä todellisuutta. Se laitattaa lisäämään rivien väliin olemattomia ja häivyttämään näkyvistä oleellisia.
Milloin olen väittänyt kirjoittavani kaikkien muiden puolesta ja kertovani omia tanssi-iltojani kuvaavissa raporteissani jonkin yleisen mielipiteen mukaisesti asioita?
Ruusulinnan ilmapiiri esimerkiksi on sellaien, joka ei minua ja monta muutakaan tuntemaani tanssijaa miellytä -monestakin syystä.
En suinkaan väitä, että sen paikan hyväksi ja miellyttäväksi kokevat olisivat tuntemuksissaan väärässä.
Sama koskeen esimerkiksi Mäntsälän lavaa -sen osalta lähinnä tukalaa tungosta aiheuttavat rakenteelliset ratkaisut (joskin myös vaikkapa käsipyyhkeiden puuttuminen WC-tiloista) saavat kokemukset negatiivisiksi.
Mikäli olet lukenut yhtään raporttejani noista paikoista (lauantailta viimeksi Ruusulinnasta), olisi luullut tulevan selväksi, että niin niissä kuin kaikissa muissakin tanssipakoissa kuitenkin se, keitä on paikalla, ratkaisee viihtyvyyden.
Paikka sinänsä ei siis vielä yksinään ole pääasia, vaan useimmiten illan orkesteri ja sen tuottama musiikki sekä nimenomaan sen paikalle houkuttelema tanssiväki.
Ihmisten kanssa tanssitaan -ei rakenteiden.
Noidenkin elementtien osalta kuvailen aina vain omia käsityksiäni ja mieltymyksiäni enkä suinkaan väitä edustavani koko tanssiväen yhteistä mielipidettä. Sellaistahan ei edes ole olemassakaan.- sinulle tavallista
Truehum kirjoitti:
...on vakava puute nykyaikana, mutta yhtä paha asia on myös se, ettei ymmärrä lukemaansa.
Tällä palstalla, jos missä, joutuu törmäämään pöyristyttävän usein siihen, että lukijat näkevät kirjoitetun tekstin aivan erilaisena kuin mitä siihen on todellisuudessa naputeltu.
Kyseessä on asennevamma, joka estää näkemästä todellisuutta. Se laitattaa lisäämään rivien väliin olemattomia ja häivyttämään näkyvistä oleellisia.
Milloin olen väittänyt kirjoittavani kaikkien muiden puolesta ja kertovani omia tanssi-iltojani kuvaavissa raporteissani jonkin yleisen mielipiteen mukaisesti asioita?
Ruusulinnan ilmapiiri esimerkiksi on sellaien, joka ei minua ja monta muutakaan tuntemaani tanssijaa miellytä -monestakin syystä.
En suinkaan väitä, että sen paikan hyväksi ja miellyttäväksi kokevat olisivat tuntemuksissaan väärässä.
Sama koskeen esimerkiksi Mäntsälän lavaa -sen osalta lähinnä tukalaa tungosta aiheuttavat rakenteelliset ratkaisut (joskin myös vaikkapa käsipyyhkeiden puuttuminen WC-tiloista) saavat kokemukset negatiivisiksi.
Mikäli olet lukenut yhtään raporttejani noista paikoista (lauantailta viimeksi Ruusulinnasta), olisi luullut tulevan selväksi, että niin niissä kuin kaikissa muissakin tanssipakoissa kuitenkin se, keitä on paikalla, ratkaisee viihtyvyyden.
Paikka sinänsä ei siis vielä yksinään ole pääasia, vaan useimmiten illan orkesteri ja sen tuottama musiikki sekä nimenomaan sen paikalle houkuttelema tanssiväki.
Noidenkin elementtien osalta kuvailen aina vain omia käsityksiäni ja mieltymyksiäni enkä suinkaan väitä edustavani koko tanssiväen yhteistä mielipidettä. Sellaistahan ei edes ole olemassakaan.Aika usein kyllä kerrot kirjoittavasi kaikkien taitavien tanssijoiden puolesta.
Vaikka et edes tajua, ettet itse kuulu ao. viiteryhmään. - Vakipaikka
Truehum kirjoitti:
...on vakava puute nykyaikana, mutta yhtä paha asia on myös se, ettei ymmärrä lukemaansa.
Noidenkin elementtien osalta kuvailen aina vain omia käsityksiäni ja mieltymyksiäni enkä suinkaan väitä edustavani koko tanssiväen yhteistä mielipidettä. Sellaistahan ei edes ole olemassakaan.Mikä Ruusulinnan ilmapiirissä on sellaista, joka sinua ei miellytä? Voisitko hieman avata asiaa?
Onhan siellä:
- hyvä ja iso tanssilattia, sivusali sopiva nupusteluun
- usein hyviä ja tunnettuja tanssiorkestereita
- tällöin myös paljon nuoria, kauniita ja hyviä tanssitettavia
- tilava ravintola, jossa saa myös lonkeroa
Mikä siis Ruusulinnassa mättää? sinulle tavallista kirjoitti:
Aika usein kyllä kerrot kirjoittavasi kaikkien taitavien tanssijoiden puolesta.
Vaikka et edes tajua, ettet itse kuulu ao. viiteryhmään.Laita näkyviin edes yksi sellainen viestini, jossa väitän kirjoittavani kaikkien taitavien tanssijoiden puolesta!
Tuohon kun et pysty, lopeta provoilu!Vakipaikka kirjoitti:
Mikä Ruusulinnan ilmapiirissä on sellaista, joka sinua ei miellytä? Voisitko hieman avata asiaa?
Onhan siellä:
- hyvä ja iso tanssilattia, sivusali sopiva nupusteluun
- usein hyviä ja tunnettuja tanssiorkestereita
- tällöin myös paljon nuoria, kauniita ja hyviä tanssitettavia
- tilava ravintola, jossa saa myös lonkeroa
Mikä siis Ruusulinnassa mättää?...ei ole mieleiseni. Toki siellä käy useitakin mielitanssitettaviani, mutta samaan aikaan heitä on vähintään yhtä paljon ja useimmiten enemmänkin sellaisilla lavoilla, joilla koen oloni miellyttäväksi.
Kuten sanoin, lähinnä orkesteri ja sen mukanaan tuoma yleisö on se, joka pääasiassa määrää fiiliksen.
Paikan atmosfääri kuitenkin aina silti vaikuttaa enemmän tai vähemmän.
Oikein hyvin viihdyin nytkin lauantaina niiden harvojen mieluisten (vapaina olleiden) tanssitettavien kanssa sekä tanssilattialla että baarissa ja kahviossa.
Yhtyeistäkin FBI Beat on suosikkieni kärkikaartia.
Silti pääosa siitä tanssiväestä, jonka seassa viihdyn, oli nytkin ihan muilla lavoilla.
En rupea sormella osoittelemaan ketään, mutta kyllä samoilla aaltopituuksilla kanssani noidenkin tanssipaikkojen suhteen on melko iso joukko aktiivitanssiväestä. Toki monen tiedän olevan ihan päinvastaistakin mieltä niistä.
Samat syyt siis ovat viihtymättömyyden perusteina myös Mäntsälässä ja esimerkiksi Kuntotalolla, minne pitäisikin olla todella hyvät eväät mukana vietäväksi, jos voisin kuvitella lainkaan viihtyväni. Silti sielläkin käy säännöllisesti monta suosikkilistallani olevaa tanssijaa.
Noita nuoruutta ja hyvyyttä on tuossa turha yrittää trollaten tarjota. Tanssikemia ajaa kevyesti niiden edelle. Vaikka olisi minkälainen missi ja mestaritanssijatar, ei auta, ellei tanssi suju yhdessä kuten pitää.
Kuten sanoin aiemminkin: ihmisten kanssa tanssitaan.- kellohameessa
Truehum kirjoitti:
...kehotan vertaamaan lukuja pinta-alojen osalta:
Kerhola (Nokia)
Lattia:
435 m², suorakulmio, parkettia
Kisaranta (Kangasala)
Lattia:
29×16.5 m, puuta (478,5 neliömetriä siis)
Tuo nyt vain tämän nimimerkin ”kellohameessa” toteamuksen vuoksi:
”...sunnuntaisin ehdottomasti Kerholassa. Hyvä akustiikka ja suuri parketti.”
Sitäpaitsi suhtaudun varauksellisesti Kerholan lattiapinta-alan lukemiin, sillä huomattavasti pienempi se on kuin Kisarannassa -ei siis lähelläkään tuota ilmoitettua. Ovenpuoleisella seinustalla pinottuina olevat tuolit lisäksi vievät tilaa lattialta.En sanonut suurin vaan Suuri!
Joten kuka lukee rivien välistä?
Toin julki oman mielipiteeni omasta ja vain omasta mielestäni, kun taas sinä:
..."Milloin olen väittänyt kirjoittavani kaikkien muiden puolesta ja kertovani omia tanssi-iltojani kuvaavissa raporteissani jonkin yleisen mielipiteen mukaisesti asioita?.."
..."Ruusulinnan ilmapiiri esimerkiksi on sellaien, joka ei minua ja monta muutakaan tuntemaani tanssijaa miellytä -monestakin syystä. "
ketkä ovat nämä monet muut??
Ja yhdessä hetkessä sanot että Mäntsälä on rakenteellisesti huono, mutta sitten taas olet sitä mieltä että rakenteellisuudesta viis ihmiset sekä bändi ratkaisee.
Miksi ylipäätään kirjoitat tänne? - kellohameessa
portinvartija Nokialta kirjoitti:
No joopa joo !
hyihyi...En kyllä mustamaalaa ketään.
Sinä se minua mustamaalaat kun käsket
korvalääkäriin ja haukut Kerholaa Suomen huonoimmaksi vaikka se ei todellakaan ole totuus.
Minä kerroin vain oman mielipiteeni ja sinä hyökkäsit kimppuun. - joudut listalle
kukkamekossa kirjoitti:
Mielestäni on aina ihanaa, kun kesälavat aukeavat.
Ei ole mukavaa tanssia ympäri vuoden samoissa paikoissa. Kisaranta on mielestäni kesäpaikka ja vaikka siellä joskus olen myös minä talvella, kuten tapanina käynyt ja joskus satunnaisesti kun siellä on tanssia ollut, niin kostea kylmyys ei tee kenellekään hyvää. Ootteko ollut joskus talvella mökillä, joka lämmitetään moneen kuukauteen tai viikkoon uudelleen.. hrrr.. ei se päivässä lämpene niin, etteivät seinät oisi huurussa. Ja jos semmonen mökki laitetaan ihmisiä täyteen, on ikkunat huurussa, eikä tiedä onko iholla omaa hikeä vai ulkoa tuleva kosteus. tosiaan mieluummin käyn näissä talvea varten rakennetuissa tanssipaikoissa talvella. Mut onneksi mulla on oikeus valita.Usko ny perkel. Humppis sano että siel on ku saunassa. Kaikki muut mielipiteet ja kokemukset ovat vääriä. Jouduit juuri humppiksen mustalle listalle. Seuraavat kirjoituksesi poistetaan palstalta tietenkin välittömästi.
kellohameessa kirjoitti:
En sanonut suurin vaan Suuri!
Joten kuka lukee rivien välistä?
Toin julki oman mielipiteeni omasta ja vain omasta mielestäni, kun taas sinä:
..."Milloin olen väittänyt kirjoittavani kaikkien muiden puolesta ja kertovani omia tanssi-iltojani kuvaavissa raporteissani jonkin yleisen mielipiteen mukaisesti asioita?.."
..."Ruusulinnan ilmapiiri esimerkiksi on sellaien, joka ei minua ja monta muutakaan tuntemaani tanssijaa miellytä -monestakin syystä. "
ketkä ovat nämä monet muut??
Ja yhdessä hetkessä sanot että Mäntsälä on rakenteellisesti huono, mutta sitten taas olet sitä mieltä että rakenteellisuudesta viis ihmiset sekä bändi ratkaisee.
Miksi ylipäätään kirjoitat tänne?...riehuvilla vähämielisillä kumppaneillasikin, on suuria aukkoja tajunnan ja ennen kaikkea logiikan alueella.
Tässä parin päivän aikana on taas niin suuri määrä idiootteja ja muita pahasti häiriintyneitä rassukoita käynyt jätöksiään viestini perään tyrkkimässä, että koitti siivouksen aika. Good bye kretiinit!
Eihän tuollaiseen viestiin pitäsi lainkaan vastata, mutta teenpähän sen nyt kuitenkin.
No, ensin siihen n-kirjaimeen:
Missä kohdin olen väittänyt, että sinä olet superlatiivia lattian pinta-alan kohdalla käyttänyt? Vertailu kaiken kaikkiaankin tässä keskustelussa käy Kerholan ja Kisarannan välillä. En todellakaan kuvittele, että edes sinä luulisit niistä kummankaan lattian olevan suurin.
Tämän otteen viestistäni olet napannut ihan toiselle kirjoittamastani. Siinä kumoan hänen perättömän väittämänsä.
"Milloin olen väittänyt kirjoittavani kaikkien muiden puolesta ja kertovani omia tanssi-iltojani kuvaavissa raporteissani jonkin yleisen mielipiteen mukaisesti asioita?"
Sitten niihin kysymyksiin, joita tasapainoinen, terve ihminen ei esittäisi, vaan ymmärtäisi itsestäänselvyydet muutenkin.
1.Tästä, myös ihan jollekulle muulle kuin sinulle kohdistamastani viestini osasta:
..."Ruusulinnan ilmapiiri esimerkiksi on sellainen, joka ei minua ja monta muutakaan tuntemaani tanssijaa miellytä -monestakin syystä. "
esität tällaisen kysymyksen:
"ketkä ovat nämä monet muut??"
Ihanko oikeasti kuvittelet, että rupean täällä luettelemaan kymmenien tuntemieni tanssijoiden nimiä roskaväen reposteltaviksi? Jos niin on, olet vielä pahemmin pihalla kuin osasin aavistaakaan.
Sen verran toki voin kertoa, että he ovat erittäin hyviä tanssijoita ja miellyttäviä, tasapainoisia ihmisiä. Monet heistä ovat menestyneet mainiosti erilaisissa tanssikilpailuissa (MM-, SM- ja cup-kisoissa) mitalisteinakin -kultaa myös useilla monista eri lajeista. Myös tanssinopettajia, -ohjaajia ja valmentajia on heidän joukossaan useita.
2. "Ja yhdessä hetkessä sanot että Mäntsälä on rakenteellisesti huono, mutta sitten taas olet sitä mieltä että rakenteellisuudesta viis ihmiset sekä bändi ratkaisee."
Kuten olen sanonutkin, nuo kaksi paikkaa Ruusulinna ja Mäntsälä (ja muutama muukin) ovat sellaisia, että niihin menen vain kutsuttuna. Koska kutsujat ovat erittäin mieluisia tanssitettaviani, suostun mielihyvin, vaikka itse paikasta en pidäkään.
Tuonkin asian ymmärtäisi, jos kykenisi normaaliin loogiseen ajatteluun.
Sellaista siis en suinkaan ole sanonut, että rakenteellisuuden virheillä ei olisi merkitystä.
3. "Miksi ylipäätään kirjoitat tänne?"
Tuohon vastaan esittämällä vastakysymyksen: Miksi itse kirjoitat tänne?
Sitten myös perustelen, vaikka alkuperäinen kysymys onkin hölmö.
Tämä on (tai ainakin pyrkii olemaan) tanssin harrastajille tarkoitettu keskustelupalsta. Minä harrastan erittäin aktiivisesti tanssimista, joten katson olevani oikeutettu tännekin kirjoittamaan tanssiaiheisia viestejä.
Sensijaan sinun sielunveljilläsi on aivan toisenlaiset motiivit tänne ja muillekin keskustelupalstoille tunketunmiseen, vaikka eivät itse aiasta mitään ymmärrä eivätkä välitäkään.
Siinä toimessa motiivina on asiallisen keskustelun häiritseminen ja mieluusti kokonaan estäminenkin. Samalla tuolla toiminnalla saa tanssin harrastajia ja harrastajaksi ryhtymistä harkitsevia poistumaan toisten harrastusten pariin.
Kun esimerkiksi joku aloittelija esittää asiallisen kysymyksen, ja saa siihen joko heti asiattoman törkyvastauksen tai sitten vaikkapa minun ehdittyäni siihen ensin vastaamaan nuo suosikkipojusi hyökkäävät oitis paiskomaan sontaa, jolloin keskustelu on taas pilalla, on selvää, että tuo alkuperäinen kirjoittaja päättää: "Tuollaiseen joukkoon en halua kuulua!" ja keksii itselleen jotakin sellaista tekemistä, missä ei joudu häiriintyneiden maalitauluksi.
Koska kukaan muukaan ei näy yrittävän mitenkään rajoittaa roskaväen vahingontekoa, katson ajoittain aiheelliseksi ainakin hiukan puuttua asiaan esimerkiksi kumoamalla tahallisesti esitetyt väärät ja harhauttavat väittämät.
Toisinaan tietysti myös ilmoitan asiattomista viesteistä ylläpidolle, kuten kaikkien muidenkin kuuluisi tehdä.
Siinä siis myös syy, miksi tänne kirjoitan.- Ei voi kun ihmetellä
Truehum kirjoitti:
...riehuvilla vähämielisillä kumppaneillasikin, on suuria aukkoja tajunnan ja ennen kaikkea logiikan alueella.
Tässä parin päivän aikana on taas niin suuri määrä idiootteja ja muita pahasti häiriintyneitä rassukoita käynyt jätöksiään viestini perään tyrkkimässä, että koitti siivouksen aika. Good bye kretiinit!
Eihän tuollaiseen viestiin pitäsi lainkaan vastata, mutta teenpähän sen nyt kuitenkin.
No, ensin siihen n-kirjaimeen:
Missä kohdin olen väittänyt, että sinä olet superlatiivia lattian pinta-alan kohdalla käyttänyt? Vertailu kaiken kaikkiaankin tässä keskustelussa käy Kerholan ja Kisarannan välillä. En todellakaan kuvittele, että edes sinä luulisit niistä kummankaan lattian olevan suurin.
Tämän otteen viestistäni olet napannut ihan toiselle kirjoittamastani. Siinä kumoan hänen perättömän väittämänsä.
"Milloin olen väittänyt kirjoittavani kaikkien muiden puolesta ja kertovani omia tanssi-iltojani kuvaavissa raporteissani jonkin yleisen mielipiteen mukaisesti asioita?"
Sitten niihin kysymyksiin, joita tasapainoinen, terve ihminen ei esittäisi, vaan ymmärtäisi itsestäänselvyydet muutenkin.
1.Tästä, myös ihan jollekulle muulle kuin sinulle kohdistamastani viestini osasta:
..."Ruusulinnan ilmapiiri esimerkiksi on sellainen, joka ei minua ja monta muutakaan tuntemaani tanssijaa miellytä -monestakin syystä. "
esität tällaisen kysymyksen:
"ketkä ovat nämä monet muut??"
Ihanko oikeasti kuvittelet, että rupean täällä luettelemaan kymmenien tuntemieni tanssijoiden nimiä roskaväen reposteltaviksi? Jos niin on, olet vielä pahemmin pihalla kuin osasin aavistaakaan.
Sen verran toki voin kertoa, että he ovat erittäin hyviä tanssijoita ja miellyttäviä, tasapainoisia ihmisiä. Monet heistä ovat menestyneet mainiosti erilaisissa tanssikilpailuissa (MM-, SM- ja cup-kisoissa) mitalisteinakin -kultaa myös useilla monista eri lajeista. Myös tanssinopettajia, -ohjaajia ja valmentajia on heidän joukossaan useita.
2. "Ja yhdessä hetkessä sanot että Mäntsälä on rakenteellisesti huono, mutta sitten taas olet sitä mieltä että rakenteellisuudesta viis ihmiset sekä bändi ratkaisee."
Kuten olen sanonutkin, nuo kaksi paikkaa Ruusulinna ja Mäntsälä (ja muutama muukin) ovat sellaisia, että niihin menen vain kutsuttuna. Koska kutsujat ovat erittäin mieluisia tanssitettaviani, suostun mielihyvin, vaikka itse paikasta en pidäkään.
Tuonkin asian ymmärtäisi, jos kykenisi normaaliin loogiseen ajatteluun.
Sellaista siis en suinkaan ole sanonut, että rakenteellisuuden virheillä ei olisi merkitystä.
3. "Miksi ylipäätään kirjoitat tänne?"
Tuohon vastaan esittämällä vastakysymyksen: Miksi itse kirjoitat tänne?
Sitten myös perustelen, vaikka alkuperäinen kysymys onkin hölmö.
Tämä on (tai ainakin pyrkii olemaan) tanssin harrastajille tarkoitettu keskustelupalsta. Minä harrastan erittäin aktiivisesti tanssimista, joten katson olevani oikeutettu tännekin kirjoittamaan tanssiaiheisia viestejä.
Sensijaan sinun sielunveljilläsi on aivan toisenlaiset motiivit tänne ja muillekin keskustelupalstoille tunketunmiseen, vaikka eivät itse aiasta mitään ymmärrä eivätkä välitäkään.
Siinä toimessa motiivina on asiallisen keskustelun häiritseminen ja mieluusti kokonaan estäminenkin. Samalla tuolla toiminnalla saa tanssin harrastajia ja harrastajaksi ryhtymistä harkitsevia poistumaan toisten harrastusten pariin.
Kun esimerkiksi joku aloittelija esittää asiallisen kysymyksen, ja saa siihen joko heti asiattoman törkyvastauksen tai sitten vaikkapa minun ehdittyäni siihen ensin vastaamaan nuo suosikkipojusi hyökkäävät oitis paiskomaan sontaa, jolloin keskustelu on taas pilalla, on selvää, että tuo alkuperäinen kirjoittaja päättää: "Tuollaiseen joukkoon en halua kuulua!" ja keksii itselleen jotakin sellaista tekemistä, missä ei joudu häiriintyneiden maalitauluksi.
Koska kukaan muukaan ei näy yrittävän mitenkään rajoittaa roskaväen vahingontekoa, katson ajoittain aiheelliseksi ainakin hiukan puuttua asiaan esimerkiksi kumoamalla tahallisesti esitetyt väärät ja harhauttavat väittämät.
Toisinaan tietysti myös ilmoitan asiattomista viesteistä ylläpidolle, kuten kaikkien muidenkin kuuluisi tehdä.
Siinä siis myös syy, miksi tänne kirjoitan.Miten voi joku olla noin yksinkertaisen tyhmä? Suomessa on tuhansia oikeita tanssiharrastajia ja joku täysi eläkeläisuuno kehtaa uhota täällä näiden oikeiden tanssijoiden nimissä. Sairasta.
- Kisaranta
Uskoin jo että kysymys on Kisarannasta joka on Vimpelissä. Siis paikka on aivan saman niminen kuin kesälava Vimpelissä, mutta on ihan muualla.
- Jerryjeee
Tämänhetkisen ohjelmakalenterin mukaan näyttää siltä, että joskus Pirkanmaan parhaat talvisunnuntaitanssit ovat Kerholassa, joskus Kisiksessä. Joskus tanssit on merkitty molemmissa samalle sunnuntaille. Missä ei minun mielestä ole järkeä, sillä väkeä ei riitä kahteen paikkaan samana iltana.
Kun noiden kahden sunnuntaiohjelmistoa seuraa tanssit.netin Ohjelmakalenterista, niin voi itse havaita, että tilanne elää vielä miltei päivittäin. Aika näyttää, miten käy.
Viime hetken muutokset ovat myrkkyä, sen Kerhola on saanut tuta. Juttelin juuri lauantaina erään kauempaa länsirannikolta tulevan lempparitanssitettavan kanssa, että häneltä menee kimppakyydit pilalle tuollaisen viime hetken säätelyn kanssa. Siis jos oma suosikkibändi viime hetkellä sitten perutaankin.
Itselle on täysin sama, kummassa tanssitaan, kunhan tuo sunnuntaitanssimahdollisuus säilyy. Kisis pikkasen lähempänä, kieltämättä.- jo kyllääntynyt...
Onneksi tulee vihdoinkin vaihtoehto Kerholan sunnuntaille.
Se on kyllä niin päätöntä ja munatonta säätämistä, ettei ole oikein tosikaan !
Koskaan ei tiedä, kuka oikeasti lavalle nousee, ja soitetaanko mihinkä asti.
Nytkin se Markus Kuusikko olikin häipynyt jonnekin muualle, eikä ne tanssit kestänytkään klo 23 asti, vaikka netissä niin luki.
Heillekin ainoa keino pärjätä tiukentuneessa kilpailussa olisi asiakkaiden usko ja luottamus, ja sitä ei kyllä enää monella taida olla.
12.10. alkaen me ainakin suuntaamme Kisarantaan.
Ja joka kerta ! - väkeä
jo kyllääntynyt... kirjoitti:
Onneksi tulee vihdoinkin vaihtoehto Kerholan sunnuntaille.
Se on kyllä niin päätöntä ja munatonta säätämistä, ettei ole oikein tosikaan !
Koskaan ei tiedä, kuka oikeasti lavalle nousee, ja soitetaanko mihinkä asti.
Nytkin se Markus Kuusikko olikin häipynyt jonnekin muualle, eikä ne tanssit kestänytkään klo 23 asti, vaikka netissä niin luki.
Heillekin ainoa keino pärjätä tiukentuneessa kilpailussa olisi asiakkaiden usko ja luottamus, ja sitä ei kyllä enää monella taida olla.
12.10. alkaen me ainakin suuntaamme Kisarantaan.
Ja joka kerta !Kerholassa sunnuntaina??
- Nokian naapurista
väkeä kirjoitti:
Kerholassa sunnuntaina??
Väkeä oli mukavasti. Oli oikein hyvät tanssit. Metsäketo puhalsi orkestereineen niin upeasti ja sopivasti tilaa tanssia. Mie ainakin nautin Kerholan tunnelmasta. Oma mies tanssittajana, mutta kyllä siellä muodostuu pitkät hakurivit, että sopii ilman omaa kaveriakin lähteä tanssimaan.
- sunnuntaisin
- kinaamaan aletaan, mutta kukaan ei vielä vastannut alkuperäiseen vikaan kysymykseen..
"Oliko Kisiksen tiistaitansseissa kesällä pelkästään vuorotuntihaku vaiko oliko loppuillasta sekahakua, kuten perjantaisin? "- Ninni M
Kyllä sekahaku oli loppuillasta kesätiistaisin.
- plööö
Eipä kisarannan pesonen ilmeisesti ilmoita netissä lippujen hintojakaan niinkuin ne nykyään kuuluisi ilmoittaa.
- pesisk
Eikös sama mies ostamut lahesta pesäkallion tanssipaikan, hallitsee vissiin kohta koko etelä-suomea.........
...ja kerro sitten, miten moni lava ilmoittaa lippujen hinnat netissä!
http://tanssi.net/keskustelu/minne.html
Lehti-ilmoituksiin hinnat kyllä tulevat kaikilta.
Eivät Aaron paikkojen hinnat ole sen korkeammat kuin muillakaan isoilla lavoilla kahden yhtyeen iltoina on.
Etukäteen kun ilmoitetaan keikat jopa puolen vuoden ajalta, saattaisi tulla useitakin muutoksia ennen kyseisiä iltoja erilaisista syistä. Lehti-ilmoitus sensijaan annetaan vasta samalla viikolla.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743