Täällä HIGH QUALITY galleriassani:
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/27qup kari-tikkanen-high-quality.html
(Se vesilasikuva on tosin sisällä otettu..)
Top 29 luontokuvani
9
2181
Vastaukset
- maalauttamista?
Upeita kuvia! Uutta ulottuvuutta kuvien käyttöön tuo niiden teettäminen ammattilaiskäsityönä näyttävien maalausten muotoon, huokeasti: http://www.arttailor.com/esimerkkeja-ideoita-maisemalemmikit-c-35_36.html?osCsid=99b0ba8838b9913c57256db4108bdd6e Öljyvärimaalaus pitää arvonsa ja kestää aikaa.
..ole harkinnut.
Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..MrKAT kirjoitti:
..ole harkinnut.
Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..40x50 taulun kehyksineen ?
Tuskin kukaan..- PenaaliumX
Kannattaisi varmaan spämmätä jossain muualla?
- harrastajakuvaaja
Joidenkin kuvien kohdalla tosin rajaus ei ole paras mahdollinen tai kuvien sommittelua ei ole mietitty ihan loppuun asti. Myös muutamien kuvien tekniset puutteet kuten puhkipalaneisuus häiritsee.
Kuitenkin suurin osa kuvista on varsin laadukkaita, erityisesti taivaan ilmiöistä otetut kuvat säväyttävät! Joukossa on myös pari loisto-otosta.- Jari al
Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?
Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.
Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Jari - Mr.K.A.T.
Jari al kirjoitti:
Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?
Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.
Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
JariTaidegallerioissa on laadukkaita ja tyyriitä mutta siinä on kotimaisen taetta kun ne on taiteilijakohtaisesti esitelty. Taulut on taitelijoiden signeeraamia jne
Oulussa on esim. taidekehystämö Jokela ym taidekaupat joissa on suht edullisesti taiteilijoiden töitä esillä ja myytävänä.
Yleensäkin kehystysliikkeet.. - Mr.K.A.T.
Silmäni tarkentui ja aloin raakata paremmalla silmällä videoksi settiäni (n. 60 kuvaa).
Huomasin myös että osassa kuvista on kyse enempi omasta nostalgiasta kuin taiteesta.. eli semmoista sokeutta, jota ei heti itse huomaa.
Ja osassa aloin sommitella enempi.
Sitten maku-asiaan. Puhkipalaneisuus /mustantummat läntit ei häiritse MINUA. Itse pidän enempi voimakkaasta kontrastista kuin vesivärisameasta lättyväreisyydestä.. riippuu tietysti kuvasta.. - -Kim-
Jari al kirjoitti:
Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?
Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.
Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
JariÖljyvärimaalaus valokuvasta:
www.artversus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372