Top 29 luontokuvani

9

2181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalauttamista?
      • ..ole harkinnut.

        Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..


      • MrKAT kirjoitti:

        ..ole harkinnut.

        Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..

        40x50 taulun kehyksineen ?
        Tuskin kukaan..


      • PenaaliumX

        Kannattaisi varmaan spämmätä jossain muualla?


    • harrastajakuvaaja

      Joidenkin kuvien kohdalla tosin rajaus ei ole paras mahdollinen tai kuvien sommittelua ei ole mietitty ihan loppuun asti. Myös muutamien kuvien tekniset puutteet kuten puhkipalaneisuus häiritsee.

      Kuitenkin suurin osa kuvista on varsin laadukkaita, erityisesti taivaan ilmiöistä otetut kuvat säväyttävät! Joukossa on myös pari loisto-otosta.

      • Jari al

        Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?

        Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.

        Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?

        Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

        Jari


      • Mr.K.A.T.
        Jari al kirjoitti:

        Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?

        Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.

        Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?

        Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

        Jari

        Taidegallerioissa on laadukkaita ja tyyriitä mutta siinä on kotimaisen taetta kun ne on taiteilijakohtaisesti esitelty. Taulut on taitelijoiden signeeraamia jne

        Oulussa on esim. taidekehystämö Jokela ym taidekaupat joissa on suht edullisesti taiteilijoiden töitä esillä ja myytävänä.

        Yleensäkin kehystysliikkeet..


      • Mr.K.A.T.

        Silmäni tarkentui ja aloin raakata paremmalla silmällä videoksi settiäni (n. 60 kuvaa).
        Huomasin myös että osassa kuvista on kyse enempi omasta nostalgiasta kuin taiteesta.. eli semmoista sokeutta, jota ei heti itse huomaa.
        Ja osassa aloin sommitella enempi.

        Sitten maku-asiaan. Puhkipalaneisuus /mustantummat läntit ei häiritse MINUA. Itse pidän enempi voimakkaasta kontrastista kuin vesivärisameasta lättyväreisyydestä.. riippuu tietysti kuvasta..


      • -Kim-
        Jari al kirjoitti:

        Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?

        Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.

        Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?

        Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

        Jari

        Öljyvärimaalaus valokuvasta:
        www.artversus.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe