Täällä HIGH QUALITY galleriassani:
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/27qup kari-tikkanen-high-quality.html
(Se vesilasikuva on tosin sisällä otettu..)
Top 29 luontokuvani
9
2153
Vastaukset
- maalauttamista?
Upeita kuvia! Uutta ulottuvuutta kuvien käyttöön tuo niiden teettäminen ammattilaiskäsityönä näyttävien maalausten muotoon, huokeasti: http://www.arttailor.com/esimerkkeja-ideoita-maisemalemmikit-c-35_36.html?osCsid=99b0ba8838b9913c57256db4108bdd6e Öljyvärimaalaus pitää arvonsa ja kestää aikaa.
..ole harkinnut.
Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..MrKAT kirjoitti:
..ole harkinnut.
Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..40x50 taulun kehyksineen ?
Tuskin kukaan..- PenaaliumX
Kannattaisi varmaan spämmätä jossain muualla?
- harrastajakuvaaja
Joidenkin kuvien kohdalla tosin rajaus ei ole paras mahdollinen tai kuvien sommittelua ei ole mietitty ihan loppuun asti. Myös muutamien kuvien tekniset puutteet kuten puhkipalaneisuus häiritsee.
Kuitenkin suurin osa kuvista on varsin laadukkaita, erityisesti taivaan ilmiöistä otetut kuvat säväyttävät! Joukossa on myös pari loisto-otosta.- Jari al
Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?
Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.
Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Jari - Mr.K.A.T.
Jari al kirjoitti:
Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?
Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.
Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?
JariTaidegallerioissa on laadukkaita ja tyyriitä mutta siinä on kotimaisen taetta kun ne on taiteilijakohtaisesti esitelty. Taulut on taitelijoiden signeeraamia jne
Oulussa on esim. taidekehystämö Jokela ym taidekaupat joissa on suht edullisesti taiteilijoiden töitä esillä ja myytävänä.
Yleensäkin kehystysliikkeet.. - Mr.K.A.T.
Silmäni tarkentui ja aloin raakata paremmalla silmällä videoksi settiäni (n. 60 kuvaa).
Huomasin myös että osassa kuvista on kyse enempi omasta nostalgiasta kuin taiteesta.. eli semmoista sokeutta, jota ei heti itse huomaa.
Ja osassa aloin sommitella enempi.
Sitten maku-asiaan. Puhkipalaneisuus /mustantummat läntit ei häiritse MINUA. Itse pidän enempi voimakkaasta kontrastista kuin vesivärisameasta lättyväreisyydestä.. riippuu tietysti kuvasta.. - -Kim-
Jari al kirjoitti:
JariÖljyvärimaalaus valokuvasta:
www.artversus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.38113526Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524286S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1094103Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu364050Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko633891- 853344
- 1053222
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta643218IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1453169Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1602931