Täällä HIGH QUALITY galleriassani:
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/27qup kari-tikkanen-high-quality.html
(Se vesilasikuva on tosin sisällä otettu..)
Top 29 luontokuvani
9
2181
Vastaukset
- maalauttamista?
Upeita kuvia! Uutta ulottuvuutta kuvien käyttöön tuo niiden teettäminen ammattilaiskäsityönä näyttävien maalausten muotoon, huokeasti: http://www.arttailor.com/esimerkkeja-ideoita-maisemalemmikit-c-35_36.html?osCsid=99b0ba8838b9913c57256db4108bdd6e Öljyvärimaalaus pitää arvonsa ja kestää aikaa.
..ole harkinnut.
Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..MrKAT kirjoitti:
..ole harkinnut.
Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..40x50 taulun kehyksineen ?
Tuskin kukaan..- PenaaliumX
Kannattaisi varmaan spämmätä jossain muualla?
- harrastajakuvaaja
Joidenkin kuvien kohdalla tosin rajaus ei ole paras mahdollinen tai kuvien sommittelua ei ole mietitty ihan loppuun asti. Myös muutamien kuvien tekniset puutteet kuten puhkipalaneisuus häiritsee.
Kuitenkin suurin osa kuvista on varsin laadukkaita, erityisesti taivaan ilmiöistä otetut kuvat säväyttävät! Joukossa on myös pari loisto-otosta.- Jari al
Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?
Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.
Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Jari - Mr.K.A.T.
Jari al kirjoitti:
Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?
Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.
Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
JariTaidegallerioissa on laadukkaita ja tyyriitä mutta siinä on kotimaisen taetta kun ne on taiteilijakohtaisesti esitelty. Taulut on taitelijoiden signeeraamia jne
Oulussa on esim. taidekehystämö Jokela ym taidekaupat joissa on suht edullisesti taiteilijoiden töitä esillä ja myytävänä.
Yleensäkin kehystysliikkeet.. - Mr.K.A.T.
Silmäni tarkentui ja aloin raakata paremmalla silmällä videoksi settiäni (n. 60 kuvaa).
Huomasin myös että osassa kuvista on kyse enempi omasta nostalgiasta kuin taiteesta.. eli semmoista sokeutta, jota ei heti itse huomaa.
Ja osassa aloin sommitella enempi.
Sitten maku-asiaan. Puhkipalaneisuus /mustantummat läntit ei häiritse MINUA. Itse pidän enempi voimakkaasta kontrastista kuin vesivärisameasta lättyväreisyydestä.. riippuu tietysti kuvasta.. - -Kim-
Jari al kirjoitti:
Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?
Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.
Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
JariÖljyvärimaalaus valokuvasta:
www.artversus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683