Top 29 luontokuvani

9

2181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalauttamista?
      • ..ole harkinnut.

        Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..


      • MrKAT kirjoitti:

        ..ole harkinnut.

        Aiemmin maalasin itse ja kameralla olen päässyt siitä vaivasta ja rahanmenosta..

        40x50 taulun kehyksineen ?
        Tuskin kukaan..


      • PenaaliumX

        Kannattaisi varmaan spämmätä jossain muualla?


    • harrastajakuvaaja

      Joidenkin kuvien kohdalla tosin rajaus ei ole paras mahdollinen tai kuvien sommittelua ei ole mietitty ihan loppuun asti. Myös muutamien kuvien tekniset puutteet kuten puhkipalaneisuus häiritsee.

      Kuitenkin suurin osa kuvista on varsin laadukkaita, erityisesti taivaan ilmiöistä otetut kuvat säväyttävät! Joukossa on myös pari loisto-otosta.

      • Jari al

        Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?

        Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.

        Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?

        Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

        Jari


      • Mr.K.A.T.
        Jari al kirjoitti:

        Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?

        Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.

        Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?

        Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

        Jari

        Taidegallerioissa on laadukkaita ja tyyriitä mutta siinä on kotimaisen taetta kun ne on taiteilijakohtaisesti esitelty. Taulut on taitelijoiden signeeraamia jne

        Oulussa on esim. taidekehystämö Jokela ym taidekaupat joissa on suht edullisesti taiteilijoiden töitä esillä ja myytävänä.

        Yleensäkin kehystysliikkeet..


      • Mr.K.A.T.

        Silmäni tarkentui ja aloin raakata paremmalla silmällä videoksi settiäni (n. 60 kuvaa).
        Huomasin myös että osassa kuvista on kyse enempi omasta nostalgiasta kuin taiteesta.. eli semmoista sokeutta, jota ei heti itse huomaa.
        Ja osassa aloin sommitella enempi.

        Sitten maku-asiaan. Puhkipalaneisuus /mustantummat läntit ei häiritse MINUA. Itse pidän enempi voimakkaasta kontrastista kuin vesivärisameasta lättyväreisyydestä.. riippuu tietysti kuvasta..


      • -Kim-
        Jari al kirjoitti:

        Tarkoituksenani olisi ostaa isäni 60-vuotislahjaksi öljyvärimaalaus, joka on näyttävä. Olen muutaman kaupan jo löytänyt. Onko kenelläkään omia ehdotuksia, mistä moisen voisi ostaa?

        Tässä linkissä oleva kauppa näyttää mielestäni hyvältä. Toisaalta mieluummin kuitenkin teen perusteellisen etsinnän ennen ostopäätöstä.

        Tehdäänkö nämä yleensä kotimaassa vai esim. Kiinassa? Kumpaan luottaisitte enemmän?

        Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

        Jari

        Öljyvärimaalaus valokuvasta:
        www.artversus.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe