Elisa on alkanut harrastamaan julkista töhrimistä.
Kyseinen puljun edustaja oli käynyt liimaamassa mainoksiaan asuinalueellamme postilaatikoiden päälle.
Mitäs jos minä käyn vetäisemässä spraymaalia Elisashopin ikkunaan???
ELISA HARRASTAA VANDALISMIA
3
735
Vastaukset
- adsgrghaergas
no mitäs oot roikkunu siin puljus kiinni.. saat syyttää ihan itseään et ei tajua lähteä tollasest paskanpyöritys firmast irti.. :D
- elisalle
soita siivousfirma paikalle puhdistamaan elisan jäljet. maksa lasku ja lähetä se elisalle. firman on pakko maksaa tai itkeä ja maksaa. niin käy kaikille luvattomille töhertelijöille asemaa katsomatta.
- elisa since...
elisalla osaa eikä arpaa noihin mainoksien kiinnityksiin ym..en nyt muista nimeä kenen kanssa elisa oli tehnyt sopimuksen tästä mainonnasta(mainosfirma ja levittäjä) mutta näiden työntekijät,joista osa on ollut alaikäisiä ja nuoria,ovat liimailleet näitä hieman miten sattuu,tosin nämä keskittyvät pk.seudun alueelle enimmäkseen....missä siis on liimailtu miten sattuu.On muutamia muunkin paikkakunnan alueilla ollut muutamia satunnaisia tapauksia. Kokonaisuudessaan tämä elisan HDTV-mainostus on saanut kuitenkin kuluttajilta kiitosta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512