Lady Lady

Lucky Star

Hei!
Muistaakos kukaan ton nimisen Animen kuin Lady Lady? Minä muistan! Katsoin tota Animea pienenä ja enkä tiennyt, et se on Anime. Meillä oli ennen Lady lady kasetti ja ihan suomenkielinen dubbaus. Se oli mun lempi anime, kun olin pikkutyttö. Tykkääkö kukaan?

18

4148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös!

      Itse muistan katsoneeni kasetilta ensimmäisen jakson ihan pienenä, kunnes joku nauhotti kasetille jotain muuta päälle. Pieniä pätkiä jäin mieleen mm. kohtauksesta jossa koirat ovat tytön perässä tms. Jäljelle jäi myös sisäinen palo löytää sarja uudelleen näin vanhemmalla iällä ja sen olen tehnytkin. :)

      Tykkään!

      • ,,,

        Hei! mistä sait ne...? oon kans yrittäny metsästää.. se oli paras piirretty lapsena! on tietoa mistä voisi saada ne kaikki..? loppu ikävästi kesken sen toisen videon jälkeen.. :/


      • mirasofia

        Olisiko mitenkään mahdollista jos saisin koipoitua sinulta Lady ladyt? Missä muodossa ne ovat ja paljonko pyytäisit, jos kopiointi olisi mahdollista? Olisin todella, todella kiitollinen!!:) Itselläni oli kaksi videota pienenä, jotka hukkkuivat muutossa ja haluaisin kovasti nähdä sarjan uudestaan


    • Unitytto

      Tykkään. Itsellä oli se toinen video, joka on tosin hukkunut jonnekkin. Tietääkö kukaan voiko missään kattoo lady ladyja suomenkielisinä?

    • HeiniT

      Hei. Jos jollain on vielä vhs:llä tai vaikka dvd:llä, että voisi kopioida tai jotain... niin haluaisin Lady Ladyn suomenkielisenä.
      Tietenkin korvausta vastaan!
      Ota yhteyttä sähköpostitse, kiltti.

      • miny__

        yhden Lady Lady vhs kasetin ostin joskus kirpparita maksoi jotain 2 e,kasetti on hyvä kuntoinen.
        kannatta kirppareilta etsiä kaikkia vanhoja anime-sarjoja joskus saattaa onnistaa!


      • Heidityttönen
        miny__ kirjoitti:

        yhden Lady Lady vhs kasetin ostin joskus kirpparita maksoi jotain 2 e,kasetti on hyvä kuntoinen.
        kannatta kirppareilta etsiä kaikkia vanhoja anime-sarjoja joskus saattaa onnistaa!

        Minä olen valmis maksamaan jos joku antaisi kopioida Lady Ladyn (1 ja 2) itselleni! Olen etsinyt kovasti erityisesti sitä suomeksi dubattua, mutta tuloksetta :( Olisin ikikiitollinen jos joku olisi niin ystävällinen. Mailata voi osoitteeseen: [email protected]


      • Heidityttönen
        Heidityttönen kirjoitti:

        Minä olen valmis maksamaan jos joku antaisi kopioida Lady Ladyn (1 ja 2) itselleni! Olen etsinyt kovasti erityisesti sitä suomeksi dubattua, mutta tuloksetta :( Olisin ikikiitollinen jos joku olisi niin ystävällinen. Mailata voi osoitteeseen: [email protected]

        t. Heidityttönen


      • Heidityttönen kirjoitti:

        Minä olen valmis maksamaan jos joku antaisi kopioida Lady Ladyn (1 ja 2) itselleni! Olen etsinyt kovasti erityisesti sitä suomeksi dubattua, mutta tuloksetta :( Olisin ikikiitollinen jos joku olisi niin ystävällinen. Mailata voi osoitteeseen: [email protected]

        lady lady 2 suomeksi dubattuna, mahollisuus saada levylle jos vielä kiinnostaa.


      • tinzku-90
        rebsukka kirjoitti:

        lady lady 2 suomeksi dubattuna, mahollisuus saada levylle jos vielä kiinnostaa.

        rebsukka paljon pyytäisit siitä jos laittaisit sen lady lady 2 levylle? vastaa sähköpostiini
        [email protected]


    • Leidi93

      Hmm...Joo meillä on se kasetilla. :D Vois kattoo ihan vaan huvivuoks sen taas jokukerta. Pidin siitä pienenä.

      • Sinpukkainen

        Voisko joku jolla kyseinen animaatio on hallussa, kertoa onko siinä semmoinen kohtaus jossa pujotellaan simpukoita/ näkinkenkiä johonkin nauhaan?? (: - Kiitos!


      • jabaa22
        Sinpukkainen kirjoitti:

        Voisko joku jolla kyseinen animaatio on hallussa, kertoa onko siinä semmoinen kohtaus jossa pujotellaan simpukoita/ näkinkenkiä johonkin nauhaan?? (: - Kiitos!

        Pelastan päivänne. Olkaa hyvät, katsokaa suomeksi dubattuna täältä. Myös muita sarjoja. Saa kiittää :)

        http://www.puhummesuomea.com/


      • =)
        jabaa22 kirjoitti:

        Pelastan päivänne. Olkaa hyvät, katsokaa suomeksi dubattuna täältä. Myös muita sarjoja. Saa kiittää :)

        http://www.puhummesuomea.com/

        Kiitos hirveästi! Tietäisitkö myös mistä voisi katsoa Hello Lady Lynn?


    • Tiina.o

      Jos joku keksii, mistä loput jaksot sais..olisin kiitollinen. Youtubesa ovat niin sekaisin. T. Sandybell/Candy/lady-fani forever

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe