Lady Lady

Lucky Star

Hei!
Muistaakos kukaan ton nimisen Animen kuin Lady Lady? Minä muistan! Katsoin tota Animea pienenä ja enkä tiennyt, et se on Anime. Meillä oli ennen Lady lady kasetti ja ihan suomenkielinen dubbaus. Se oli mun lempi anime, kun olin pikkutyttö. Tykkääkö kukaan?

19

5279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös!

Itse muistan katsoneeni kasetilta ensimmäisen jakson ihan pienenä, kunnes joku nauhotti kasetille jotain muuta päälle. Pieniä pätkiä jäin mieleen mm. kohtauksesta jossa koirat ovat tytön perässä tms. Jäljelle jäi myös sisäinen palo löytää sarja uudelleen näin vanhemmalla iällä ja sen olen tehnytkin. :)

Tykkään!

• ,,,

Hei! mistä sait ne...? oon kans yrittäny metsästää.. se oli paras piirretty lapsena! on tietoa mistä voisi saada ne kaikki..? loppu ikävästi kesken sen toisen videon jälkeen.. :/

• mirasofia

Olisiko mitenkään mahdollista jos saisin koipoitua sinulta Lady ladyt? Missä muodossa ne ovat ja paljonko pyytäisit, jos kopiointi olisi mahdollista? Olisin todella, todella kiitollinen!!:) Itselläni oli kaksi videota pienenä, jotka hukkkuivat muutossa ja haluaisin kovasti nähdä sarjan uudestaan

• Unitytto

Tykkään. Itsellä oli se toinen video, joka on tosin hukkunut jonnekkin. Tietääkö kukaan voiko missään kattoo lady ladyja suomenkielisinä?

• HeiniT

Hei. Jos jollain on vielä vhs:llä tai vaikka dvd:llä, että voisi kopioida tai jotain... niin haluaisin Lady Ladyn suomenkielisenä.
      Tietenkin korvausta vastaan!
      Ota yhteyttä sähköpostitse, kiltti.

• miny__

yhden Lady Lady vhs kasetin ostin joskus kirpparita maksoi jotain 2 e,kasetti on hyvä kuntoinen.
        kannatta kirppareilta etsiä kaikkia vanhoja anime-sarjoja joskus saattaa onnistaa!

• Heidityttönen
        miny__ kirjoitti:

yhden Lady Lady vhs kasetin ostin joskus kirpparita maksoi jotain 2 e,kasetti on hyvä kuntoinen.
        kannatta kirppareilta etsiä kaikkia vanhoja anime-sarjoja joskus saattaa onnistaa!

Minä olen valmis maksamaan jos joku antaisi kopioida Lady Ladyn (1 ja 2) itselleni! Olen etsinyt kovasti erityisesti sitä suomeksi dubattua, mutta tuloksetta :( Olisin ikikiitollinen jos joku olisi niin ystävällinen. Mailata voi osoitteeseen: [email protected]

• Heidityttönen
        Heidityttönen kirjoitti:

Minä olen valmis maksamaan jos joku antaisi kopioida Lady Ladyn (1 ja 2) itselleni! Olen etsinyt kovasti erityisesti sitä suomeksi dubattua, mutta tuloksetta :( Olisin ikikiitollinen jos joku olisi niin ystävällinen. Mailata voi osoitteeseen: [email protected]

t. Heidityttönen

• Heidityttönen kirjoitti:

lady lady 2 suomeksi dubattuna, mahollisuus saada levylle jos vielä kiinnostaa.

• tinzku-90
        rebsukka kirjoitti:

lady lady 2 suomeksi dubattuna, mahollisuus saada levylle jos vielä kiinnostaa.

rebsukka paljon pyytäisit siitä jos laittaisit sen lady lady 2 levylle? vastaa sähköpostiini
        [email protected]

• Leidi93

Hmm...Joo meillä on se kasetilla. :D Vois kattoo ihan vaan huvivuoks sen taas jokukerta. Pidin siitä pienenä.

• Sinpukkainen

Voisko joku jolla kyseinen animaatio on hallussa, kertoa onko siinä semmoinen kohtaus jossa pujotellaan simpukoita/ näkinkenkiä johonkin nauhaan?? (: - Kiitos!

• jabaa22
        Sinpukkainen kirjoitti:

Voisko joku jolla kyseinen animaatio on hallussa, kertoa onko siinä semmoinen kohtaus jossa pujotellaan simpukoita/ näkinkenkiä johonkin nauhaan?? (: - Kiitos!

Pelastan päivänne. Olkaa hyvät, katsokaa suomeksi dubattuna täältä. Myös muita sarjoja. Saa kiittää :)

http://www.puhummesuomea.com/

• =)
        jabaa22 kirjoitti:

Pelastan päivänne. Olkaa hyvät, katsokaa suomeksi dubattuna täältä. Myös muita sarjoja. Saa kiittää :)

http://www.puhummesuomea.com/

Kiitos hirveästi! Tietäisitkö myös mistä voisi katsoa Hello Lady Lynn?

• Tiina.o

Jos joku keksii, mistä loput jaksot sais..olisin kiitollinen. Youtubesa ovat niin sekaisin. T. Sandybell/Candy/lady-fani forever

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joltain saisi 1 vhs kopioituna, olisin kiitollinen!
        [email protected]

Saitko näitä Suomeksi puhuttuna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      186
      7781
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      142
      5325
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      124
      4237
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      68
      2847
    5. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      282
      2469
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      145
      2380
    7. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      10
      2284
    8. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      577
      2186
    9. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      2169
    10. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      82
      2147
    Aihe