Kirous?

mietteliäs..

Meillä on iso perhe. Ydin perhe on äiti, isä 3 aikuista lasta (tyttöä). Joilla osalla on runsaasti lapsia.

Meidän perheessä on n. 11kk aikana sattunut paljon pahaa. Kaikki liittyy terveyteen. On halvausta, murtuneita vartalon jäseniä, kolaria, käsileikkauksia jne.

Tapauksia on jo melkeen kymmenkunta, eri henkilöille. Ollaan vitsailtu että vuosi 2008 ei ole oikeen meidän perheen. Nyt aloimme sisareni kanssa juttelemaan, että ollaan saatu paljon pahaa silmää tänä vuonna, juttelu ajautui kirouksiin ja aloin miettimään...mistä tietää onko joku langettanut kirouksen? Ja miten siitä pääsee eroon?

6

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai ask moses

lytyy nettisivuilta

• kirjoittelee.....

Mitä tarkoitat?

• Aeria Gloris

kusipää, mutta yleensä nuo ihmisolioille tapahtuvat asiat syntyvät ihan ihmisen omista vapaan tahdon alaisista päätöksistä yhdistettynä miljardeihin muihin muiden tekimiin päätöksiin ja niistä syntyneisiin tapahtumaketjuihin, jotka johtavat tiettyyn tilanteeseen, joka koetaan "negatiivisena". Tämä kaikki tapahtuu ihan ilman sen suurempaa mystiikkaa ja kuuluu ihmisolion elämään erottamattomasti.

Jostain kumman syystä tietyt yksilöt elävät sellaisessa käsityksessä, että he pystyvät muokkaamaan tämän maailman tapahtumia ja ilmiötä tahdon ja ajatuksen voimalla, eli esimerkiksi "kiroamalla" jonkun, vaikuttamalla säätilaan tai komententelemaan "henkimaailman olentoja" tai muka tekemällä jotain muuta yleensä harvinaisen narsistista, itsekeskeistä ja typerää.

No, valitettavasti yhtäkään todistettua tapausta edellisen kaltaisesta ei ole olemassakaan. Ei teidän perhettänne ole kirottu. Teillä on käynyt vaan supi-suomalaisittain "paska mäihä".

Toivotan parempaa menestystä, parempia valintoja ja rutkasti onnea jatkossa.

• se menee

Edelliseen kirjoitukseen viitaten. Sattumuksia tulee, mutta kyllä niihin voi vaikuttaa. Oletteko kenties suututtaneet jonkun läheisenne? vai onko joku suurelle perheellenne kateellinen?

Ehdottaisin hiljentymistä ja miettimään "mitä haluan meidän perheessä jatkossa tapahtuvan". Ohjatkaa ajatuksianne positiivisempaan suuntaan ja ehkä iltapuuhiin juuri ennen nukkumista lisäätte rituaalin, sytytätte kynttilän ja rukoilette Jumalalta armoa.

• ..............................

Tapahtumat eivät ole peräisin mistään erityisestä kirouksesta, en tiedä miten, mutta vaistoan että olet itse asettanut läheistesi ylle jonkun kirouksen ilman että itse tajuat. Ratkaisu löytyy kun keskityt miettimään kuka sisimmässäsi olet, ja mitä olet mahdollisesti tehnyt hassusti ajattelemattasi.

• atlantika

Olen ulkomaalainen nainen. Meillä kyllä harrastetaan kaikenlaista magia ja olen oppinut varoamaan. Erityisesti Suomessa kun missa muissa maissa pahaa esintyy eniten, joka paikassa jonne menet, sinua katsovat pahat silmät(kateuden, ilkeyksien kasvot ). Ne imee sinusta sun hyvää energia, sun onni. Et tiedä sitä edes itse, mutta kun sairastut, niin ihmettelet,miksi? eikö niin? Olen huomanut sitä pahaa joka paikassa, tule jopa huono olo,kun tuntee sitä jossakin paikoissa. Kerron 2 keinoa, minulla saattaa olla enemmän, mutta ne tallennetut jutut on etsittävä. Muistan nyt vain 2 ulkomuistiin. Eli jos vielä tarvitset neuvoa, kun viestisikin on vanha, niin kirjoita. Hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      71
      1928
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1214
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      65
      1035
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe