Kirous?

mietteliäs..

Meillä on iso perhe. Ydin perhe on äiti, isä 3 aikuista lasta (tyttöä). Joilla osalla on runsaasti lapsia.

Meidän perheessä on n. 11kk aikana sattunut paljon pahaa. Kaikki liittyy terveyteen. On halvausta, murtuneita vartalon jäseniä, kolaria, käsileikkauksia jne.

Tapauksia on jo melkeen kymmenkunta, eri henkilöille. Ollaan vitsailtu että vuosi 2008 ei ole oikeen meidän perheen. Nyt aloimme sisareni kanssa juttelemaan, että ollaan saatu paljon pahaa silmää tänä vuonna, juttelu ajautui kirouksiin ja aloin miettimään...mistä tietää onko joku langettanut kirouksen? Ja miten siitä pääsee eroon?

6

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai ask moses

lytyy nettisivuilta

• kirjoittelee.....

Mitä tarkoitat?

• Aeria Gloris

kusipää, mutta yleensä nuo ihmisolioille tapahtuvat asiat syntyvät ihan ihmisen omista vapaan tahdon alaisista päätöksistä yhdistettynä miljardeihin muihin muiden tekimiin päätöksiin ja niistä syntyneisiin tapahtumaketjuihin, jotka johtavat tiettyyn tilanteeseen, joka koetaan "negatiivisena". Tämä kaikki tapahtuu ihan ilman sen suurempaa mystiikkaa ja kuuluu ihmisolion elämään erottamattomasti.

Jostain kumman syystä tietyt yksilöt elävät sellaisessa käsityksessä, että he pystyvät muokkaamaan tämän maailman tapahtumia ja ilmiötä tahdon ja ajatuksen voimalla, eli esimerkiksi "kiroamalla" jonkun, vaikuttamalla säätilaan tai komententelemaan "henkimaailman olentoja" tai muka tekemällä jotain muuta yleensä harvinaisen narsistista, itsekeskeistä ja typerää.

No, valitettavasti yhtäkään todistettua tapausta edellisen kaltaisesta ei ole olemassakaan. Ei teidän perhettänne ole kirottu. Teillä on käynyt vaan supi-suomalaisittain "paska mäihä".

Toivotan parempaa menestystä, parempia valintoja ja rutkasti onnea jatkossa.

• se menee

Edelliseen kirjoitukseen viitaten. Sattumuksia tulee, mutta kyllä niihin voi vaikuttaa. Oletteko kenties suututtaneet jonkun läheisenne? vai onko joku suurelle perheellenne kateellinen?

Ehdottaisin hiljentymistä ja miettimään "mitä haluan meidän perheessä jatkossa tapahtuvan". Ohjatkaa ajatuksianne positiivisempaan suuntaan ja ehkä iltapuuhiin juuri ennen nukkumista lisäätte rituaalin, sytytätte kynttilän ja rukoilette Jumalalta armoa.

• ..............................

Tapahtumat eivät ole peräisin mistään erityisestä kirouksesta, en tiedä miten, mutta vaistoan että olet itse asettanut läheistesi ylle jonkun kirouksen ilman että itse tajuat. Ratkaisu löytyy kun keskityt miettimään kuka sisimmässäsi olet, ja mitä olet mahdollisesti tehnyt hassusti ajattelemattasi.

• atlantika

Olen ulkomaalainen nainen. Meillä kyllä harrastetaan kaikenlaista magia ja olen oppinut varoamaan. Erityisesti Suomessa kun missa muissa maissa pahaa esintyy eniten, joka paikassa jonne menet, sinua katsovat pahat silmät(kateuden, ilkeyksien kasvot ). Ne imee sinusta sun hyvää energia, sun onni. Et tiedä sitä edes itse, mutta kun sairastut, niin ihmettelet,miksi? eikö niin? Olen huomanut sitä pahaa joka paikassa, tule jopa huono olo,kun tuntee sitä jossakin paikoissa. Kerron 2 keinoa, minulla saattaa olla enemmän, mutta ne tallennetut jutut on etsittävä. Muistan nyt vain 2 ulkomuistiin. Eli jos vielä tarvitset neuvoa, kun viestisikin on vanha, niin kirjoita. Hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      677
      9303
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3586
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      468
      2454
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      138
      1486
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      37
      1483
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      14
      1353
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1322
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1207
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1147
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      77
      1070
    Aihe