Kone sammuu kesken pelin??

potpuri

Mistä johtuu että peliä pelatessa kone sammuu kuin saunalyhty!!!???
Ei varota mitenkään etukäteen,sammuu kun lataa peliä tai yrittää mennä nettiin pelaan??
Voisiko olla jokin laitteisto ristiriita esim näyttiksen kanssa??

9

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaha

niin kans kun oli desert compat modi jaroad to rome lisäosina ja ne ei ollu asennettu tähän windowsiin piti poistaa kaikki ja nyt toimii orikinaali ja secret weapons ww2 mutta desert ja road to rome ei ole vielä asennettuna.

• joku tyyppi

mullaki kone sammahtelee ihan millo sattuu kesken battlefieldin ja muidenkin pelien aikana... en kyl oo saanu selville syytä.

• potpuri
        joku tyyppi kirjoitti:

mullaki kone sammahtelee ihan millo sattuu kesken battlefieldin ja muidenkin pelien aikana... en kyl oo saanu selville syytä.

Mulla ei kone sammu muuta kuin Battlefieldiä pelatessa,mun poika sano että XP:n käyttiksellä olis jotain tekemistä asian kanssa?

• jaaha
        potpuri kirjoitti:

Mulla ei kone sammu muuta kuin Battlefieldiä pelatessa,mun poika sano että XP:n käyttiksellä olis jotain tekemistä asian kanssa?

jos se vaan on siitä kiinni niin muuta battlefield.exe tiedoston ominaisuuksista yhteensopivuustilaksi win98 ja kokeile. mutta mulla ei kyllä auttanut, kun mulla kaatuili aina valikosta 10 sec päästä tai jos koski hiireen ja nyt toimii XPssä kuitenkin,mutta piti asentaa uudestaan koko peli

• Potr
        jaaha kirjoitti:

jos se vaan on siitä kiinni niin muuta battlefield.exe tiedoston ominaisuuksista yhteensopivuustilaksi win98 ja kokeile. mutta mulla ei kyllä auttanut, kun mulla kaatuili aina valikosta 10 sec päästä tai jos koski hiireen ja nyt toimii XPssä kuitenkin,mutta piti asentaa uudestaan koko peli

Mulla saattaa pysyä päällä jopa viisi(5) minuuttia,mutta se on kyllä ärsyttävää ettei ne saa näitä pelejään skulaan sillain ettei ne olisi täynnä kaikenmaailman bugeja!!!

• hmm
        Potr kirjoitti:

Mulla saattaa pysyä päällä jopa viisi(5) minuuttia,mutta se on kyllä ärsyttävää ettei ne saa näitä pelejään skulaan sillain ettei ne olisi täynnä kaikenmaailman bugeja!!!

luultavasti koneen lämmöt ovat liian suuret TAI koneen tehot loppuvat..
        itselläni kävi conmand & conquer generalsin kanssa samalla tavalla, mutta se on ainut jossa niin on käynyt..
        koneen lämmöt ovat n. 30 astetta kun kone on käytössä mutta comman & conquer generalssia pelatessani alkoi tuntua kuumalta ja sitten vain kone yhtäkkiä simahti, noh siinä sitten kun koneen käynnistin ja huomasin että oli lämmin tullut niin katoin paljon lämmöt olivat ja ne oli 70 kun sain windowsin takasin päälle, ja 75:ssä asteessa kone sammuu mulla itsestään (se on biossin automaattinen katkaisu).
        syytä en tiedä miksi se nousi mutta niin vaan kävi, en saa yli 40 astetta millään mutta sittenku command & conqueria pelaan niin samantien nousee, testasin asian myöhemin ja 74:ssä kävi ennenkuin kone sammui, luultavasti kyse on jostain yhteensopivuus ongelmista, meinasin jo uuden tuulettimen ja siilen ostaa kun huomasin lämpöjen nousseen mutta onneksi en ostanut, katsokaa jos kyse olisi koneen lämmöistä, kun se on yleinen syy tuollaiseen koneen sammumiseen.

• Pälli

Onks sul Windows 2000?? jos on ni siin on joku vika bf:än kaa osta xp tai joku 98. :>

• tupu-1964

konee rupeaa pelin lopussa lataamaan kun pelaan, ei koskaan saa peliä loppuun. mistähän johtuu?

• pölypöpö

otappa kuule se etupaneeli koneeesta irti ja kato minkälainen pölykerros siellå ilmaaukkkoritälässä on.mulla oli noin 5mm paksu kunttak4erros ja teki saman pelatessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe