se oli kim löndholmin laulamana niin hyvä ,ja paula mokoma meni sen pilaamaan.
että Paulan piti pilata se
4
763
Vastaukset
- edsward
Eikö se enää ole Kim Lönnholmin laulamana hyvä? Paula teki kappaleesta erilaisen version. Jos ei miellytä, ei ole pakko kuunnella toistakertaa.
- rampe07
Musta Paulan versio Kim Lönhomin Minä olen Muistanut kappaleesta on todella hyvä. Minä jään ainakin sitä kuunteleen innolla. Alkuperänen toki on hyvä myös. Paulan versio on uskollinen alkuperäselle eikä eroa siitä liikaa vaan sopivasti tuo uutta siihen kappaleeseen.
- mää vaan
Paulan versio Kim Lönholmin minä olen muistanut kappaleesta on todella hyvä. Kun taas Paulan versio Nylon Beatin Rakastuin mä luuseriin kappaleessa on vähän liian lattea versio alkuperäseen verratua, mutta kuitenkin ihan ok sekin.
- Juupajuupaha
Ei se biisi oo Paulan laulamana niin hyvä. Mutta entäpä jos Kim Lönnholm laulais vaikkapa Mustalaisnainen -biisin.
http://www.youtube.com/watch?v=2edv19PNdXc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815