se oli kim löndholmin laulamana niin hyvä ,ja paula mokoma meni sen pilaamaan.
että Paulan piti pilata se
4
807
Vastaukset
- edsward
Eikö se enää ole Kim Lönnholmin laulamana hyvä? Paula teki kappaleesta erilaisen version. Jos ei miellytä, ei ole pakko kuunnella toistakertaa.
- rampe07
Musta Paulan versio Kim Lönhomin Minä olen Muistanut kappaleesta on todella hyvä. Minä jään ainakin sitä kuunteleen innolla. Alkuperänen toki on hyvä myös. Paulan versio on uskollinen alkuperäselle eikä eroa siitä liikaa vaan sopivasti tuo uutta siihen kappaleeseen.
- mää vaan
Paulan versio Kim Lönholmin minä olen muistanut kappaleesta on todella hyvä. Kun taas Paulan versio Nylon Beatin Rakastuin mä luuseriin kappaleessa on vähän liian lattea versio alkuperäseen verratua, mutta kuitenkin ihan ok sekin.
- Juupajuupaha
Ei se biisi oo Paulan laulamana niin hyvä. Mutta entäpä jos Kim Lönnholm laulais vaikkapa Mustalaisnainen -biisin.
http://www.youtube.com/watch?v=2edv19PNdXc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744197
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823898Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572448Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642286Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371978- 491879
- 1041744
- 561652
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551643- 611521