Entinen hajosi, mistä uusi? Tarjonta tuntuu olevan aika heikkoa... 21-25 tuumaisen tarviis.
Mistä uusi KUVAPUTKITELEVISIO???
9
1297
Vastaukset
- sepposdf
Haluatko ostaa käytetyn DVD-soittimella varustetun putkitv:n. Nurkissa olisi yksi ylimääräinen. Jos kiinnostaa niin laita mailisi tänne palstalle, niin otan yhteyttä!
- televisio.
NetAnttila.comissa on myytävänä yksi kuvaputkitelevisio Thomson 21SCN380. Tässä tiedot
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=319844&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10001&compartmentId=10012&categoryId=10180 - "klo18"
Osta 22-26 tuumainen littuTV, osta kottikärryt, irroita kottikärrystä kuuppa ja liimaa se littutoosan taakse. Ja näin sulla on hieno KUVAPUTKITELKKARI.
- dodiidii
ota jostain putkesta kuva ja liimaa se telkkaris kylkeen. Tai sitten liimaa jokin kuva vaikka viemäriputken kylkeen ja sit pulttaat sen putken telkkaris jalustaan ja a'vot, siinäpä se,
- just jossain
ollu juttuu et kierrätyskeskukset on ihan täynnä hyväkuntosii putkitelkkuja. Melkein uusia.
- AVWizard
On on, ihan melkein pakasta vedettyjä 32" huippulaitteita. Ja joulupukki tulee 24.12., jollei Jeesus ehdi sitä ensin, jolloin vanha Claus menettää täysin hohtonsa.
- Matias.
siellä myydään parikymmentäkin vuotta vanhoja vehkeitä "uusina"
- löytyy.,,
Mustas pörssis on kakskin mallia vissiin 21 tuumaisia, mutta sitä värpöttävää kuvaa ei ole kiva katsoa, vieressä olevat lcd:eet kuin 10 megan valokuvia.
- Putkiteevee
Etsivä löytää...http://www.ts-store.fi/PublishedService?frontpage=true
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358