MÄ uskon, että Manta saa mennä tällä viikolla tai Chipa. Niko jää varmasti.
Enemmän kyllä odotan sunnuntaina Mariannan videota...
Sunnuntain häätö
129
47372
Vastaukset
- .......................
Mieluimmin Cheryll ulos.
- muita syyttelevä
kaksinaamainen hienosteleva yli-ikäinen pissis.
- iiisuu66
muita syyttelevä kirjoitti:
nikon sais häätää, ärsyttävä mies vai onko (mies)
- tietää
iiisuu66 kirjoitti:
asioist vähänki ni nikon käytöksen syyn sai jo alus tietää ja se on mielestäni ok...muistellaampa edellisen kauden einarii... bi miehii kumpiki.. ja kyl tähä maailmaa mahtuu tuomitsematta hyvin. ei saa katsoo suuntaumuksii.
- ei niinmitään
muita syyttelevä kirjoitti:
Yli-ikäinen on se teidän rivoja puhuva, viinabassolla puhuva lähiötantta siellä, mitä lie lähempänä 40 mutta näyttää vanhemmalta. Se ja määkivät Niko ulos ja tilaa eri-ikäsille ja tapaisille ihmisille. BB voisi olla koko perheen katseltavaa eikä vain murkkuikästen pyllyn näytäntää. Hoh hoijaa.
- Nikolle plussaa <33
mun mielestä cheryll sais lähtee ulos talosta.. kunnon teinimäinen pissistelijä, ja nuoleskelee jokaista miestä talossa!!
Nikolle ihmiset plussaa!! siinä on ihana ihminen, joka osaa kertoa,miten asiat on !! - JJ, mutta missä...
tietää kirjoitti:
asioist vähänki ni nikon käytöksen syyn sai jo alus tietää ja se on mielestäni ok...muistellaampa edellisen kauden einarii... bi miehii kumpiki.. ja kyl tähä maailmaa mahtuu tuomitsematta hyvin. ei saa katsoo suuntaumuksii.
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,7532.msg135677.html#msg135677
Tuskin oli yllätys kellekään. - Paavo Pesusieni
JJ, mutta missä... kirjoitti:
Tuskin oli yllätys kellekään.Mulle toi oli yllätys! Aika pervoa.
- Ansaitsi ton jälkeen
Tuskin oli yllätys kellekään.Jo on naisella pokkaa. Ei ihme jos lensi pihalle.
- _south_
Tuskin oli yllätys kellekään.Mitä se siis teki, laitoin itteni tonne sisään mut en kyl löytäny siel mitään :) kertokaa kertokaa, nim. epätietoinen
- pliide lissu
iiisuu66 kirjoitti:
cheryl pois! niko on siiis niin ihQ peipeeee siis daa?
- diduli
pliide lissu kirjoitti:
siis todellaki niko on niin tsinde, se ei kuuntele ja kunnioita ketään! niin ihQ. cheryl tylsis
- janna981
Tuskin oli yllätys kellekään.toi julkkikset-linkki ei toimi ilman rekisteröintiä, mitä siellä luki mariannasta?
- ddww2d2
janna981 kirjoitti:
toi julkkikset-linkki ei toimi ilman rekisteröintiä, mitä siellä luki mariannasta?
Ei varmaan mitään. Näitä julkkissivuja vaan mainostavat niiden säälittävät ylläpitäjät täällä jatkuvastu.
- Katsoja
No onneks ei Cheryll lähteny vaikka niin toivoit ! Iha oikee henkilö läks talosta, ällö Maria jolla oli todella sairaita juttuja !
- Katsoja
pliide lissu kirjoitti:
.... P-I-S-S-I-S ! ! !
- Katsoja
diduli kirjoitti:
siis todellaki niko on niin tsinde, se ei kuuntele ja kunnioita ketään! niin ihQ. cheryl tylsis
CHERYLL & NIKI = ILOPILLEREITÄ (ja tuovat taloon pirteyttä) ! :)
- Katsoja
Katsoja kirjoitti:
CHERYLL & NIKI = ILOPILLEREITÄ (ja tuovat taloon pirteyttä) ! :)
... SIIS NIKO, EI NIKI! :'DDD Oon niin innoissaan kun toi haisunäätä Maria häädettiin ulos että tulee ihan kirjoitusvirheitä(kin) jo! :D
- Rekisteröitynyt
ddww2d2 kirjoitti:
Ei varmaan mitään. Näitä julkkissivuja vaan mainostavat niiden säälittävät ylläpitäjät täällä jatkuvastu.
Henkiset ongelmat, kuten tuolla sivuilla mainittiin.
- juorujengi kanssa
Juorujengistä tippuu yksi pois. Niko ja neiti andreas ja mia joutuvat tiukille.
Kun nämä kaikki on tippuneet niin taloon tulee rauha.
Pahimmat juoruakat pihalle vaan.
Manta on osoittanut olevansa huono häviäjä.
Pieree ja paskoo vaan, kummastakin päästä.- juoruakka pihalle
Juorukerhon perustajajäseniä on Manta, Ade ja Niko. Täysmääräisenä jäsenenä kerhossa pyörii myös Mia. Nelikko puhuu paskaa tupakalla käydessään ja lietsoo vihaa toisiinsa sekä liioittelee irvaillen ja kertoen omia arvailujaan muiden sanoina tai tosiasioina.
Juorukerhon eräs tehokkaimmista tavoista toimia, on hyökätä yhteistuumin jonkun tietyn kimppuun. Ensin kohteena oli Mame, sitten Johan, Sit Cheryll, Marianne, uudestaan Johan, Tero ja uudestaan Cheryll. Kaikilla neljällä koetetaan lannistaa yksi. Koko talon johtajana on MantAde, mutta lopulta kaikesta määrää manipuloiden Ade. Jos Ade sanoo, niin Mia ja Niko hyppää. Mantankin Ade saa hyppäämään, jos pyytää kauniimmin. - ei oo nimimerkkiä
mun mielestä tommosia ohjelmia ei tarvittais ollenkaan
- hintriikka
Täydellinen(omasta mielestään) Cheri ulos ja äkkiä. Ei voi sietää sitä. Tyhmä mikä tyhmä. Manta ja Niko tuo taloon säpinää. Pidetään ne sisällä mahdollisimman kauan.
- DaigaDuuDuu
"sheri" vai mikä se oli, ulos, niin olevinaan parempi kuin muut ja toiset asukkaat eivät ole hänen mielestään mitään, Niko ja Manta tuo säpinää taloon, jos heistä jompikumpi lähtee, talo hiljenee, mutta jos bokserin kaksoisolento lähtee, niin kuka huomaa, ei kukaan, ja sitäpaitsi ei loju enää hiuksia kenenkään sopassa;/) Ootteko muuten huomanneet "sherin" ja bokserin kasvojen yhdennäköisyyden? Ihan kuin aikoinaan Canon ja Max (bulldog)
- sitten Andreas
Juoruilijat ULOS, ja Hesperian sairaalan suljetulle osastolle muutamaksi viikoksi miettimään, että mikä omassa elämässä risoo niin pahasti, että täytyy muita syytellä omasta pahasta olostaan
- se on vissiin
Nyt olis hyvä saada toi kassi-alma ulos!!!.Tällä eukolla on niin rivot jutut ja tavat,jotta ei kyllä ansaitse olla talossa enempää.
- Ulos se äkkiä sieltä
Manta on koko ajan hokenut kuinka Marko manipuloi ihmisiä talossa ollessaan. Maria itse haukkuu kaikkia takana päin ja päin naamaakin vielä lisäksi. Kamala selkään puukottaja, paskan puhuja. Ja kun se ei jostakin tykkää, ei siitä saa kukaan muukaan tykätä tai on takinkääntäjä, leirinvaihtaja, täys kusipää tai mitä milloinkin. Kukahan se siellä oikeastaan onkaan se pahin manipuloija..... Äkkiä tuo akka pihalle sieltä, saadaan taloon vähän elämää, kun nuoremmat uskaltavat elää tarvitsematta pelätä tuon marisijan tuomioita.
- Katsoja
No nythän se Maria (Manta) sieltä nyt lähtikin, ONNEKS..!! Oli muuten ihan JUST SE OIKEE ihminen joka sieltä piti ulos häätääkkin!! :) Mutta Andreas saa kyllä luvan voittaa!
- Katsoja
Ulos se äkkiä sieltä kirjoitti:
Manta on koko ajan hokenut kuinka Marko manipuloi ihmisiä talossa ollessaan. Maria itse haukkuu kaikkia takana päin ja päin naamaakin vielä lisäksi. Kamala selkään puukottaja, paskan puhuja. Ja kun se ei jostakin tykkää, ei siitä saa kukaan muukaan tykätä tai on takinkääntäjä, leirinvaihtaja, täys kusipää tai mitä milloinkin. Kukahan se siellä oikeastaan onkaan se pahin manipuloija..... Äkkiä tuo akka pihalle sieltä, saadaan taloon vähän elämää, kun nuoremmat uskaltavat elää tarvitsematta pelätä tuon marisijan tuomioita.
Doddih, kirjotit mun puolesta faktan tänne, KIITOS! :)
- nippe
Ulos se äkkiä sieltä kirjoitti:
ihan yök - hirvee takana päin puhuja
kaameeta kieltä - jos oisin sossu, oisin tarkastanut tilanteen kotona ? tuommoinen äiti lapselle - itekin kuin huomiota alinomaa kerjäävä pahainen kakara.
vaik olen mies , en ikinä antais lapsiani tuollaiselle vittuäidille hoitoon. lasten kuullen kiroilu ei ole aitoa , vaan todella teinityttöasteella olevan vanhan läjän epäonnistunut hätähuuto ties mille?
ulos ulos vain manta - muut mahtuu ja seuraavaks sen tukijoukot ulos..... hirveitä kaikki tyynni...
- keuruu kuuluuko?
Paska "jäte" säkki manta kaasuttelee suolistokaasun voimilla tänään Keuruulle. Haloo keurusselkä, varatkaa ikkunapöytä julkulle!
- katsoja
cheryl ulos on niin kanamainen, että inhottaa katsoa. Eihän se pahvipää edes ymmärrä mitä BB sanoo päiväkirjahuoneessa. Kyselee vaan, että tarkoittihan se sitä
- nipsuliini...
niin kuin jo otsikossa lukee nii niko ja manta ulos talosta. Cheryll on just paras talossa. nätti ja kiltti...
- hyi-joku-cheryll
Cheryll näyttää aivan linnunpelätiltä ja on tekopyhä. Voisi edes joskus näyttäytyä talossa ILMAN meikkiä. Selittää sitäpaitsi AINA vain itsestään "minä minä minä minä."
- Katsoja
hyi-joku-cheryll kirjoitti:
Cheryll näyttää aivan linnunpelätiltä ja on tekopyhä. Voisi edes joskus näyttäytyä talossa ILMAN meikkiä. Selittää sitäpaitsi AINA vain itsestään "minä minä minä minä."
No so what jos käyttää meikkiä, ei se meikin käyttäminen ihmisestä paskempaa tee ! Mieti ennen kuin kirjoitat mitään hölmö ! Ja muista katsoa myös peiliin ennen kuin haukut muita (varsinkaan tuntemattomia!) ! ! !
- Kyllästynyt mantaan
Manta lietsoo ja juoruaa ja maniboi muita asukkaita toisisa vastaan .Rikkoo talon sääntöjä, ei mitään aihetta jatkaa talossa, ei tee mitään minkä vuoksi pitäisi hänen jatkaa.
- lillemyy
cheril on semmonen ylimielinen ämmä joka ei ymmärrä mistään mitään ja sanoo itseään muutaman vuoden nuorempia pennuiksi jne... maria sentään on vanhempi ja sillä olisi oikeus sanoa pikkulikoiksi näitä muita, mutta hän ei alene semmoiseen.
- Katsoja
OIKEESSA OLET!!! JA ONNEKS TOI KYSEINEN IHMINEN (MARIA) HÄÄDETTIINKIN ULOS SIELTÄ! JIPPII!! :)
- Katsoja
lillemyy kirjoitti:
cheril on semmonen ylimielinen ämmä joka ei ymmärrä mistään mitään ja sanoo itseään muutaman vuoden nuorempia pennuiksi jne... maria sentään on vanhempi ja sillä olisi oikeus sanoa pikkulikoiksi näitä muita, mutta hän ei alene semmoiseen.
Opettele kirjottaa kyseisen henkilön nimi edes oikein! :DDD Maria ONNEKS lähti, kaksnaamane ihminen se Maria oli!!! >:/
- kaamee eukko
Katsoja kirjoitti:
Opettele kirjottaa kyseisen henkilön nimi edes oikein! :DDD Maria ONNEKS lähti, kaksnaamane ihminen se Maria oli!!! >:/
hah..
mä kirjotan miten haluun sen eukon nimen ku sitä ei voi ees ihmiseksi sanoa, mutta omapa on mielipitees. maria ei oo ees kaksnaamanen, ihminen on sitä mitä on eikä se sille mahda mitää ja eikö aikuinen ihminen saa nykyään olla edes omalaatuinen?
tietysti se yks cheril vai mikä se nyt onkaan, on omalaatuinen, mutta vois vähän ajatella, että kaikki ei pyöri sen ympärillä.
25 vuotias ei pitäisi enää olla teini-iässä!
no, kultalusikka suussa syntynyt eikä tiiä oikeasta maailmasta yhtään mitään, eihän se tytön vika tietysti oo, että hänelle on annettu kaikkea mitä hän on ikinä halunnutkaan.
ai niin, ja ei sitä huutomerkkiä pidä raiskata.
- Totaalisen kyllästyny
Cheryll ja Niko pois. Vaikka Niko aina BB:lle selvittääkin tilanteita PK-huoneessa niin se osaa silti olla niin rasittava. Omalla tavalla tykkään Nikosta kyllä, mutta äänet ratkaiskoon. Cheryll joka tapauksessa pois, kiitos. Mantalla taas löytyy munaa ja hän on tuolla aito oma itsensä. Osaa myös olla rasittava, mutta hänellä on vahvat mielipiteet. Tosiaan kyllä kiinnostaa tietää minne Marianna katos. Ja myös tahdon tietää mikä taktiikka Johanin kohdalla löytyy... olen nimittäin samaa mieltä talon asukkaiden kanssa siitä että Johan on rikkonut sopimusta. Ja tällöin hänen kuuluisi joutua pois talosta. Muutenki tuntuu oudolta koko Johanin tapaus ja se miten BB ei reakoi/kommentoi Johania millään lailla missään. En osaa selittää tän tarkemmin mitä tarkotan, mutta Johan sais painua hevon kuuseen talosta.
- äijä
pitäskö siel olla pelkiii neitejä....??
Ei varmaan kiinnosta ketään, mutta mun mielestä toi blondi cheri pihalle. Ei mulla ole mitään blondeja vastaan, mutta inhottaa suunnattomasti "aikuiset" ihmiset, ketkä ratsastaa ja turvaa oman taloutensa vanhempiensa hyvään taloudelliseen tilaan ja kehuu vielä sillä miten kaikki on hyvin ja rahaa riittää. Todella idiottimaista käytöstä kuitenkin jo 25v. blondilta. Mutta jos on kultalusikka syvällä kitusissa ja jopa ylioppilas koulutukseltaan ni johaa sillä pääsee vitun pitkälle kuhaa on tunnetut vanhemmat.
- Katsoja
äijä kirjoitti:
pitäskö siel olla pelkiii neitejä....??
... EI TODELLAKAAN ! Ja onneksi MARIA lähtikin, se hirmunen haisunääääätä !
- BB haisee rikokselta
Hävittäkää helvetin vittuun BB-mainokset sivuiltanne, Suomi24:n ylläpito!
- Heti ulos....
Chipa ja Niko tuo säpinääää. Manta kotiin piereskelemään:) :)
- Marianna lähti koska....
Hänen poikaystävä teki itsemurhan, en kyllä ole siitä varma mutta niin luki jossain lehessä tai netissä.
- maria pahanilmanlintu
kaikista pahin paskanpuhuja ehdottomasti pois niin varmasti paranee talon ilmapiiri!
Toi piipittävä homo saa lähteä.Ja sitten toi pommikone joka on äänekäs ja muistuttaa vähän
naista.- mipe.
Bi ja homo ovat kaksi eri suuntautumista, Niko ei ole homo vaan bi!
- Herrasmies29
Toivottavasti cgeryll lähtee,on niin ärsyttävä tapaus ollu koko ajan talossa ollessa ettei mikään manta tai niko vedä ees vertoja sille.En tykkää kenestkää näist ketkä on häädös mut ehdottomasti cheryll ulos!!
- Kalervo R.
täytyyköhän EKP:n pitää hätäistunto ja miettiä ohjauskoron nostoa? Sen verran järkky-uutisia 24:n otsikoissa taas on.
- jep jep
Niin pystyy ihmiset viettämään aikaa bb:n parissa. Eihän tota hinaria voi ilman inhoa katsoa. Homot on kaiketi ihan ok, mutta ei saatana; onko siitä pakko tehdä tuollaista ruamaa! Nikolle miinuksia hyvät ihmeiset!
- tavallinen tolliainen
BB on tyhmin ohjelma jota koskaan on näytetty televisiossa. Pistäkää kaikki ulos. Onneksi ei tarvitse katsoa moista sontaa....
- ulos vaan
ja äkkiä!! ihme lässyttäjiä!
- OTV
Koko ohjelma menee pilalle jos ei saa ulos ainakin nikoa ja mariaa! Ei sitä saatanan narinaa ja koko ajan muiden haukkumista jaksa kuunnella! Eihän siellä vois muut mitään tehdä ettei ne kaksi kommentoi sitä jotenkin! Sitten vielä ihmettelevät ja syyttelevät muita pelailusta ja salaliitoista kun ovat äänestyksessä!!! Kattos peiliin niin ehkä tajuais miks on äänestyksessä! Jos nämä kaksi lähtisi ulos voisi katsoja määrä tuplaantua! Nyt rupee heti ärsyttään kun ne tulee ruutuun nariseen kun muut jotain katottavaa tekisi!
- olen aivan samaa mieltä
OTV kirjoitti:
Koko ohjelma menee pilalle jos ei saa ulos ainakin nikoa ja mariaa! Ei sitä saatanan narinaa ja koko ajan muiden haukkumista jaksa kuunnella! Eihän siellä vois muut mitään tehdä ettei ne kaksi kommentoi sitä jotenkin! Sitten vielä ihmettelevät ja syyttelevät muita pelailusta ja salaliitoista kun ovat äänestyksessä!!! Kattos peiliin niin ehkä tajuais miks on äänestyksessä! Jos nämä kaksi lähtisi ulos voisi katsoja määrä tuplaantua! Nyt rupee heti ärsyttään kun ne tulee ruutuun nariseen kun muut jotain katottavaa tekisi!
niko ja maria on turhia narisijoita.
- halonen petti kansan
olen aivan samaa mieltä kirjoitti:
niko ja maria on turhia narisijoita.
totta puhut. manta ja niko pois .
halonen eläkkeelle ja suomi natoon. - ulos vaan
Hirveitä valittajia, varsinki niko, juo muutaman bissen ni joka toinen sana on vittu ja kuulostaa nii tyhmältä sellasen puppelipojun suusta. Maria ei osaa enää muuta ku skitsota.
- kylvaan
ulos vaan kirjoitti:
Hirveitä valittajia, varsinki niko, juo muutaman bissen ni joka toinen sana on vittu ja kuulostaa nii tyhmältä sellasen puppelipojun suusta. Maria ei osaa enää muuta ku skitsota.
Mua ärsyttää ku ihmiset alkavat äänestää talosta pois niitä talon väriläiskiä ja räväköitä persoonia, sinne jätetään jotain tylsiä luontodokumentti äänellä puhuvia ihmisiä ja silloin kyllä katoaa mielenkiinto koko ohjelmasta.
- sissi
kylvaan kirjoitti:
Mua ärsyttää ku ihmiset alkavat äänestää talosta pois niitä talon väriläiskiä ja räväköitä persoonia, sinne jätetään jotain tylsiä luontodokumentti äänellä puhuvia ihmisiä ja silloin kyllä katoaa mielenkiinto koko ohjelmasta.
Onhan siinä väriä, jos Maria olisi jäänyt taloon: siinä olisi meinaan jo puukko heilunu sen hullun käsissä yhteen jos toiseenkin. Selän takana ainakin. Ihan oikein, että BB toimii myös eettisesti. Viihdettä voidaan tehdä myös hyvällä maulla ja reilulla hengellä. Varsinaisia sittisontiaisia!
- sarppa7
maria sais lähtee, koska chipan ja antin välillä on jotain ois kiva tietää mitä... niko jää ja chipa
- sdsdsd
siis terve ihminen ei katso tällasta roskaa! oma elämä on pahasti vinksallaan jos näin kovasti kiinnostaa joku ihme tositv..huh huh hankkikaa elämä
- Katsoja
Saakeli mee muualle blle! :D
- peace80
No miksi sua sitten jaksaa kiinnostaa, mitä täällä keskustellaan BB:stä??? Etpä ole ketään tuomitsemaan itsekään...
- pelargunia
Ihan per...tä oleva ohjelma. Miten joku viitsii kuluttaa aikaansa katsomalla moista ohjelmaa ja vielä puida niitä asioita täällä. Köyhää on elämä!
- joo-
Mitäs sä sitte teet täällä? :D Paraski puhuja.
- täti
Ja onko sulla sitten jotenkin elämä rikkaampaa, kun vaivaudut silti samaisella keskustelupalstalla kommentoimaan muita. Kävelepä takaisin keskustelemaan niiden sukkapuikkojen luo!
- koiranpää
Yoi vittu hanki oikea elämä! Siis mistä helvetistä teitä urpoja oikein löytyy näin paljon?!?!
saa olla kyllä täysin aivokuollut, kun tollaista paskaa katsoo! - ...Niko
Kunhan vaan ei Niko lähde talosta. BB talon sydän. Jos se lähtee nii tulee tylsää katsottavaa.
- tyypit
äänestetään ensin ulos.
Mitä haluatte katsoa lopussa? - LÄHTEE
Rasittava tyyppi. Omassa ahdistuksessaan haukkuu aina näteimmät kuten esimerkiksi Cherin ja Tuulin.
Pelkää/arvaa että joutuu lähtemään, kun ei pysty antamaan yhtä viihteellistä katsottavaa, kuten vaikkapa Cheri ja Niko. Tajusi heti, että Cherin pussailua haluttaisiin ehkä katsella pidempäänkin.
TOTTAKAI se on heti Mantan mielestä peliä! Hän ei kykenisi moiseen pussailuun, kun ei taitaisi ketään kiinnostaa, hehheh.- 12345
taitaa vaan olla sen verran munaa naisessa,et tietää omat rajansa..sehän seurustelee eikä lähe imuttelee muita ku jotkut viistoista vuotiaat..
- haloo pahvi
12345 kirjoitti:
taitaa vaan olla sen verran munaa naisessa,et tietää omat rajansa..sehän seurustelee eikä lähe imuttelee muita ku jotkut viistoista vuotiaat..
manta on niin ruma läski pubiruusu että ei sitä kukaan noista jätkistä alkaisi edes kännissä imuttelemaan saatika sormettamaan.
;) - nähdä seksiä
12345 kirjoitti:
enemmän alastomuutta niin jaksaa katt0a.
- nihn
vitun dorka
- Katsoja
Joo niinpä! :DDD Ja onneks se lähtikin, yesh!! :) Nyt voivat nuoret pitää hauskaa ilman paskanpuhuja Mantaa ja sen hirveitä tuomioita! :D
- Katsoja
nähdä seksiä kirjoitti:
enemmän alastomuutta niin jaksaa katt0a.
Eikös tuota TSEKSIÄ näe muualtakin kun BB:stä.. Ja vielä parempaakin... :DDD
- pappaduu
Siis jos laittavat jotkut pöljät Nikon pois,niin MITÄ jää taloon,ei mitään,kyllä se on kalustoon kuuluva ja jotenkin luo sitä mielenkiintoa,Niko uskaltaa sanoa,eikä kumartele ketään,mutta ei sikaile,niinkuin ämmät!Niko on hieno persoona ja hyvä näyttelijä,muttei se silti ole näytellyt tota,mitä on,vaan kyllä se on ihan sydämestä tulevaa,uskon niin.
- Somppi66
mua sit jännittää miten illan äänestyksessä käy tai sit seuraavalla viikolla. On sikäli tärkeä ohjelma että täytyy alkaa tempoon rauhottavia kitaan jotta saa nukutuksi,.,.,.,.,
- starhine
Manta sais lähtä. Niko sais jäädä. Mun mielest siis niiku, onks jotain aihetta miks sen pitäs lähtee? En tiiä nää on mun omii mielipiteitä -.-
- BB-FANI
Minun mielestä Mantan täytyy jäädä ja Nikon lähteä. Chipaa vastaan ei mitään, mutta hänkin taitaa enemmän kallistua minulla lähtemisen kannalle, mutta ennemmin Niko, kuin Chipa.
- Vähemmän fani
kestät tuotantokausien välisen tyhjiön elämässäsi? Viestistäsi päätellen diggaat bb:tä tosissasi.
- A45
Tyhjäpäille BB katsojille oma sivu: www.tujapaa24.fi
- koska
2 viikkoa ennen taloon menemistä marianna kävi ottamassa hänen luomestaan näytteen ja siitä selvisi että mariannalla on syöpä.
Nyt Marianna sai tulokset taloon ja lähti pois että pääsee hoitoon.- ympyräsuu
Marianna lähti samasta syystä kuin Aki viime vuonna - muuten ei joudu pois. Ei ole osannut elää joutumatta tekemisiin virkavallan kanssa.
- tosi inhottava
ja kunnon fasisti
- Katsoja
AIVAN ! ! ! ! ! ! Olen täysin samaa mieltä kanssasi !
Niko sais kyl lähtee, mutta ihan sama kuka noista lähtee periaatteessa, ku ovat kaikki yhtä turhia ja ärsyttäviä!!
- Katsoja
.. Ei kyl iha oo noinkaan! :P
manta,oikee marttyyri ja häsläri.haukkuu,puhuu seläntakna ja urputtaa.yriyttää kovasti hakea paikkaansa yhteisössä mutta toood oudoilla toimintamalleilla?aiheuttanu itellensä tilan misä itse tuntee olevansa porukan ulkopuolella...nooh,on sentän jonkinlainen omatunto ku nui kovasti rassaa.sen siitä saa ku syylistää muita omasta pahastaolostaan=)itsetunto ei kohene muita sättimällä!!!
- BB-fani87
Niinpä ja se varmaan itkee ton jälkeen aika monta kertaa kyyneleensä pulloon siinä vaiheessa, kun tajuaa mitä on tullut tehtyä. Tai ainakin voi olla, että saa varoa niitä mätiä kananmunia niinkin pienessä paikassa kuin Keuruu...
- Todella
.. jaksaa kattoa tällaista hölynpölyä??? Kyllä täytyy elämän olla tylsää!
tohon sanaan(KUKA)kityty BB talon poppoo.uhmaan tietoisesti tahtoani tehdä jtn muut kuin seurata moniongelmaisten kurwailuja=)
- föi
Eli se niko ulos ja äkkiä!
- Katsoja
Muhahaha, ei Nikoa ulos, ei ei ei!!! Maria ulos ja onneks lähtikin, hahahahhhh!!! :DDDDDD Hirvee haisunäätä se Maria! :D EI MITÄÄ käytöstapoja sillä akalla vaikka luulis tuon ikäsel olevan!
- d,dpwkmdipom
homouden takia ulos vai?sä voisit poistua tästä maailmasta.
- äkkiä pihalle
Kiintiöfruittari joka vuosi? Onko järkeä tunkea tollaista vanhanaikaista stereotypiaa tohon porukkaan? Värikäs tyyppi voi olla muutenkin kuin olemalla joku saakelin "sateenkaaripersoona". Pthyi helevetti..
- föi
d,dpwkmdipom kirjoitti:
homouden takia ulos vai?sä voisit poistua tästä maailmasta.
Oletkin sen homppelikaveri...
- ulos ulos
nyt kaikki nikolle miinusääniä ja cherilille ja marialle plussia!
meininki talossa loppuu jos maria lähtee! - mariannan video
eihän se kertonu mitään uutta :(
- anonyymi
ihan p*rseestä että sub antaa ymmärtää, että kertovat syyn mariannan lähtöön eikä mitään kuitenkaan kerrota. Ainoastaan katsojien kalastelua, kun luvataan "kertoa" syy... Paskin kausi koskaan!
- ole katsonut jaksoakaan
anonyymi kirjoitti:
ihan p*rseestä että sub antaa ymmärtää, että kertovat syyn mariannan lähtöön eikä mitään kuitenkaan kerrota. Ainoastaan katsojien kalastelua, kun luvataan "kertoa" syy... Paskin kausi koskaan!
Eipähän tv-riipuvuus vaivaa. Kaiken mahdollisen saa kuulla muutenkin, halusi tai ei.
- Katsoja
anonyymi kirjoitti:
On todella väärin kyllä ! BB on nyt puoliks muutenkin aika kusetusta noiden "häätöääni" prosenteiden suhteen. >:(
- antiBB
kaikki pois noo saatas koko turha ohjelma loppumaan...
- meni usko bb:hen
Jos tämä ei ollut niin sanottu "sopupeli" subilta niin ei ollut mikään. Sipukka haluttiin jättää taloon ja maria ulos.
ei kerrottu mitää mariannan lähön syistä !naurettavaa hirvee hehkutus ja sitt ei mitää
- Katsoja
NIINPÄ, VITUN VÄÄRIN BB:N KATSOJILLE!!!!!! >:(
- Katsoja
Katsoja kirjoitti:
NIINPÄ, VITUN VÄÄRIN BB:N KATSOJILLE!!!!!! >:(
... BB:N ASUKEILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- LuUsErX
Täyttäkää päivänne BB,paskalla
ja nauttikaa siitä.
EM,sydeemi tuskin kiinnostaa
edes KIWEKSIÄ..- Katsoja
Mee muualle !
- HIIVEE
SOOOTAAANOOORSSUUUU!!!!!! LENSI PIHALLEEEE!!! JIPPPIIIIIII!!!!!! OOONNNN NNIIIINN VHF ET EI MITÄÄÄ RAAAJAAAA!!!! SOOOOTAAANOOORSSUUUUU!!!!! LENSI PIHALLEEEE!!! SEURRAAAVAKSS SSEURAPIIIRINEITIII LLEEENTTÄÄÄÄ PIHALLEEEE!!! JEEE JEEE!!!!
- Katsoja
Näin on näreet !! Seuraavaksi siis TOIVOTTAVASTI Mia painuu ulos talosta !
- Stiinuli
Kävipä sääliksi Marian tytärtä sunnuntain suorassa lähetyksessä. Taas nähtiin yksi kamala esimerkki, missä muna kasvattaa kanaa. Ja täytyy ihmetellä, minkälaisista perheistä Miia, Niko ja Andreas ovat lähtöisin, jos heidän kokemansa “turva” talossa on joku psyykkisesti yhtä tasapainoton kuin kuuluisa Nokian insuliinisurmaaja. Yhteiskunnalle olisi ISO palvelus, että kansan poisäänestämä Maria toimitettaisiin valkotakkisten hoitoon ja lukkojen taakse. Suoraan sanominen ja keskustelu eroaa aika lailla ilkeilystä ja riehumisesta.
- Katsoja
.. Joo, oli todella ällö toi Maria! Ainaki sen HUUMORI oli ihan helvetin sairasta!
- lukiessani tätä
sinun puolestasi. Eikö ole muuta sanottavaa? Pissikset ovat erikseen ja normaalit nuoret erikseen.
- Katsoja
lukiessani tätä kirjoitti:
sinun puolestasi. Eikö ole muuta sanottavaa? Pissikset ovat erikseen ja normaalit nuoret erikseen.
Huhhuh, take it easy ! Tämä on vain internet missä ihmiset puhuvat nimettöminä ! Eikä yhden internetissä olevan viestin perusteella ketään aleta sijoittamaan yhtikäs minnekkään ! Eli järgi gätee hey c'moooonn ! ! ! :D
- chip chip
lukiessani tätä kirjoitti:
Onko Maria mielestäsi nuori vai???? Onhan sillä toki nenärengas.... :D :D :D :D
- Katsoja
chip chip kirjoitti:
Onko Maria mielestäsi nuori vai???? Onhan sillä toki nenärengas.... :D :D :D :D
.. No 34 vuotiashan se jo on ! Ei se mikään kauheen vanha eikä mikään kauheen nuorikaan ole ! Nenärengashan voi olla ihan viisikymppiselläkin ! Että sillai.. :DD
- JA MÄ OON NIIN VTF
OLIPA KATKERAN KAUNISTA KATSOA KUN MANTTATANTTA SOTANORSU ILLISTELI ULOS ITTENSÄ!!! SÄÄLIKSI KÄY KAIKKIA HÄNEN TUTTAVIA ETTÄ PUUKKOO TULEE SELKÄÄN JOKA SAUNABUOROLLA KUN TANTTA ALKAA PUHUMAAN PASKAA SELÄNTAKANA!!! NYT TOIVOTTAVASTI LÄHIPIIRI EI ENÄÄ OTA MITÄÄN VAKAVASTI MITÄ TÄMÄ SOTANORSU PÄÄSTÄÄ SUUSTAAN!!! BITTERSWEET!!!
- Katsoja
NO NÄIN ON PERKELE ! ! ! :DD Kyllä nyt kaikki ovat nähneet minkälainen paskanpuhuja se akka on !
- Eikä osaa edes reilusti pud...
Katsoja kirjoitti:
NO NÄIN ON PERKELE ! ! ! :DD Kyllä nyt kaikki ovat nähneet minkälainen paskanpuhuja se akka on !
Maria oli aivan oikea pudotus BB:stä. hän puhuu itse pahaa kaikista ja vielä kauheata kieltä ja kiroilua takanapäin. Ja mikä käytös aikuiselta naiselta: ei vois enää enempää hävettää. Kyllä mielestäni joukko 'nuoria' voi kauniisti käyttäytyen, siivoa kieltä käyttäen elää ja olla toistensa kanssa. Kyllä näkyy korostuneesti kaikki maneerit ja itsensä esille tuomiset ryhmässä. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä, että voi puhua ja toimia asiallisesti. Tähän asti toiminta on ollut aika ala-arvoista, kiroilua koko ajan ja korostetusti ja puheet tasapäisiä ja suorastaan typeriä. - Eikö nuorille tosiaan keksitä mitään mielekästä ja hauskaakin toimintaa talossa - jotain mikä virkistää kaikkien mieltä osallistujien ja katsojien kesken.
- jotain ihan muuta
Eikä osaa edes reilusti pud... kirjoitti:
Maria oli aivan oikea pudotus BB:stä. hän puhuu itse pahaa kaikista ja vielä kauheata kieltä ja kiroilua takanapäin. Ja mikä käytös aikuiselta naiselta: ei vois enää enempää hävettää. Kyllä mielestäni joukko 'nuoria' voi kauniisti käyttäytyen, siivoa kieltä käyttäen elää ja olla toistensa kanssa. Kyllä näkyy korostuneesti kaikki maneerit ja itsensä esille tuomiset ryhmässä. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä, että voi puhua ja toimia asiallisesti. Tähän asti toiminta on ollut aika ala-arvoista, kiroilua koko ajan ja korostetusti ja puheet tasapäisiä ja suorastaan typeriä. - Eikö nuorille tosiaan keksitä mitään mielekästä ja hauskaakin toimintaa talossa - jotain mikä virkistää kaikkien mieltä osallistujien ja katsojien kesken.
Hohhoijaa...onpas tämän vuoden BB kovin negatiivis-viritteinen. Voisi tuotantoryhmä keksiä jotakin yhteishenkeä nostattavaa, fiksua toimintaa näille nuorille. Jatkuva kränäämisen ja kinaamisen katselu puuduttaa pidemmän päälle. Taidan vaihtaa kanavaa.
- karmeeta
jotain ihan muuta kirjoitti:
Hohhoijaa...onpas tämän vuoden BB kovin negatiivis-viritteinen. Voisi tuotantoryhmä keksiä jotakin yhteishenkeä nostattavaa, fiksua toimintaa näille nuorille. Jatkuva kränäämisen ja kinaamisen katselu puuduttaa pidemmän päälle. Taidan vaihtaa kanavaa.
Katsoin tänään bb et tietäisin, mistä on kyse.
Siis hirveen kaamean kauheeeeta!Tätä tarjotaan meidän nuorisolle ja et tätä nuoriso huh:(( haluaa sit katsoa
"Et kun mä ja kun en ny tiää ja ku tota noi ku se tota oli niinku tollai et ei siit niinku oikein tiiä enkä tota oikeen sit..
- Nimetön
Maria on epävakaa kypsymätön peronna jaóka ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua eikä näe omaa toimintaansa realistisesti ja sen vaikutusta. Aikamoinen nainen negatiivisessa mielessä.
- jenni--
ärsyttää.koko viikon lupasivat,että saadaaan tietää mariannan syy poistumiseen,mitä uuttaa tuossa videossa nyt sitten selvisi? EI MITÄÄN.....
- amm
Maria ei voi olla ihan tasapainoinen ehnkiö. Kukaan ihan normaali henkisesti vakaa ja kypsä ihminen ei käyttäydy noin kun Manta on nyt viimeisten päivien aikana käyttäytynyt.
- Selvä peli
seuraavat BB:tä ja boostaavat avauksiaan tänne. Avaaja kuuluu tähän joukkoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262203
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161514- 1241427
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883