Tää kysymys ei nyt taida tulla ihan oikeaan blogiin mut yritetään nyt ainakin.
Mulla on sellanen ongelma et toi Windows/Microsoft Update ei suostu asentamaan seuraavaa päivitystä:
Microsoft .NET Framework 2.0 -tietoturvapäivitys (KB928365)
Mä en ole löytänyt mistää sellasta linkkiä et voisin ladata sen toisella tavalla. Mites ihmeessä mä saan sen oikein nyt imutettua ja asennettua koneelleni? Mikä hitto siellä oikein hannaa vastaan? Mistä syystä se ei nyt vaan asenna sitä? Kovasti kone yrittää ladata sitä, mut ei onnistu lataus eikä asennus. Mitä mää teen??? Jeesikää ny joku viksu ihminen pliis!!! Microsoftin eikä Windowsin sivuista ollu mitään apua, joten auttakaa te ATK-viisaat minua!!! Mää pyyrän hartaasti!! ...öö, se apu olis sit ihan kiva saada suomeks ja maallikko kielel....
Voisko joku oikeesti jeesiä pikkusen?!?!?!
3
291
Vastaukset
- edes moista
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework kansiosta.
...ja Framework-kansiosta löytyy viel alikansioita ja joitain muitakin kuvakkeita, jotka ei kyl sano mulle mitään. Eli ohjelma löytyy kyllä koneelta, mutta en saa sitä päivitettyä. Autom. päivitys ei onnistu sitä asentamaan. Mitäs mä sitte teen?
- Sovellus
Löytyykö aitoudenvarmistus työkalu? Genuine Advantage, vai mikä se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1574371- 1691591
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661397- 52814
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124777Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191721En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66699Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6687- 75680
- 40644