Tää kysymys ei nyt taida tulla ihan oikeaan blogiin mut yritetään nyt ainakin.
Mulla on sellanen ongelma et toi Windows/Microsoft Update ei suostu asentamaan seuraavaa päivitystä:
Microsoft .NET Framework 2.0 -tietoturvapäivitys (KB928365)
Mä en ole löytänyt mistää sellasta linkkiä et voisin ladata sen toisella tavalla. Mites ihmeessä mä saan sen oikein nyt imutettua ja asennettua koneelleni? Mikä hitto siellä oikein hannaa vastaan? Mistä syystä se ei nyt vaan asenna sitä? Kovasti kone yrittää ladata sitä, mut ei onnistu lataus eikä asennus. Mitä mää teen??? Jeesikää ny joku viksu ihminen pliis!!! Microsoftin eikä Windowsin sivuista ollu mitään apua, joten auttakaa te ATK-viisaat minua!!! Mää pyyrän hartaasti!! ...öö, se apu olis sit ihan kiva saada suomeks ja maallikko kielel....
Voisko joku oikeesti jeesiä pikkusen?!?!?!
3
287
Vastaukset
- edes moista
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework kansiosta.
...ja Framework-kansiosta löytyy viel alikansioita ja joitain muitakin kuvakkeita, jotka ei kyl sano mulle mitään. Eli ohjelma löytyy kyllä koneelta, mutta en saa sitä päivitettyä. Autom. päivitys ei onnistu sitä asentamaan. Mitäs mä sitte teen?
- Sovellus
Löytyykö aitoudenvarmistus työkalu? Genuine Advantage, vai mikä se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1655974- 1451645
- 1131438
- 511220
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️40788Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢26781Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu87735Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5719Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan215678- 41659