TUI FLY NORDIC

joku vaa

Hei!
Haluaisin tietää hieman enemmän tuosta lentoyhtiöstä, onko henkilökunta ystävällistä ja onko koneet missä kunnossa?
Niin ja ovatko paljon myöhästelleet ja onko siellä suomalaista henkilökuntaa myöskin?

41

7692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaistakin

      henkilökuntaa. Valitettavasti.

    • jovai

      koneet aineski lentää ja ei o edes konkurssissa vielä ja henkilökuntaakin on ja myöhästyy niinku muutkin jos ongelmia tulee

      • 757, 767 tai 747

        nahkapenkit, ettei oksennus tartu. Mutta kyytiin vaan, mikä ettei. Jokunen suamalainen on joka lennolla, kun pitkät usein jaetaan suomen ja ruotsin kesken.


      • suomalaista
        757, 767 tai 747 kirjoitti:

        nahkapenkit, ettei oksennus tartu. Mutta kyytiin vaan, mikä ettei. Jokunen suamalainen on joka lennolla, kun pitkät usein jaetaan suomen ja ruotsin kesken.

        ja n. 80 ruottalaista kone oli 747 enkä huomannu et nahkaa ois ollu tai oksennusta mut muuten meni ihan ok


      • jumbossa on kangasta
        suomalaista kirjoitti:

        ja n. 80 ruottalaista kone oli 747 enkä huomannu et nahkaa ois ollu tai oksennusta mut muuten meni ihan ok

        muissa nahkaa. jumbo on corsairin, muuten.


    • miten on

      joka pitää puheensa ja lentää suoraan myös ensi talvena Phukettiin. Miten on Aurinkomatkat? Lentääkö mihinkään ensi talvena, epäilen?

    • joku vaa

      Minkä arvosanan muuten antaisitte tuolle ko lentoyhtiölle 4-10 väliltä?

      • sana..

        4 korkeintaan.
        Todella ahtaat penkit, emot todella tylyjä
        ja ihan hermoja kun matkustajat koko ajan
        pyysi laittaamaan lämpöä pienemmälle ja
        vähän tuoretta ilmaa koneeseen.

        Tui ottaa koneeseen ulkoa mahdollisimman
        vähän uutta ilmaa ja kierrättä koko ajan samaa
        koska se nostaisi muuten polttoainekustannuksia.


      • kuolen nauruun
        sana.. kirjoitti:

        4 korkeintaan.
        Todella ahtaat penkit, emot todella tylyjä
        ja ihan hermoja kun matkustajat koko ajan
        pyysi laittaamaan lämpöä pienemmälle ja
        vähän tuoretta ilmaa koneeseen.

        Tui ottaa koneeseen ulkoa mahdollisimman
        vähän uutta ilmaa ja kierrättä koko ajan samaa
        koska se nostaisi muuten polttoainekustannuksia.

        kuulee..mistä hevosmiesten uutisista olet moista kuullut? Ottaa vähän ilmaa...hah hhhaaaa. Sen voin sanoa että kaikilla yhtiöillä on ahdasta lomalennoilla kuten pari viikkoa sitten lehdessä oli testattu. Testin pienin penkkiväli on Finnairilla jos tarkkoina ollaan. Minun arvosana on Tuiflylle 4 Kanarian ja 3 Thaimaan matkan jälkeen tasan 8. Kaikki meni kuten pitikin ja muuten oli jalkatila viime Phuketin matkalla liki metri. Eli sinun kannattaa ottaa vähän asioista selvää eikä levittää sanomaa kovin laajasti varsinkin kun se on täyttä sontaa ilmaottoineen jne.


      • pettymys!
        kuolen nauruun kirjoitti:

        kuulee..mistä hevosmiesten uutisista olet moista kuullut? Ottaa vähän ilmaa...hah hhhaaaa. Sen voin sanoa että kaikilla yhtiöillä on ahdasta lomalennoilla kuten pari viikkoa sitten lehdessä oli testattu. Testin pienin penkkiväli on Finnairilla jos tarkkoina ollaan. Minun arvosana on Tuiflylle 4 Kanarian ja 3 Thaimaan matkan jälkeen tasan 8. Kaikki meni kuten pitikin ja muuten oli jalkatila viime Phuketin matkalla liki metri. Eli sinun kannattaa ottaa vähän asioista selvää eikä levittää sanomaa kovin laajasti varsinkin kun se on täyttä sontaa ilmaottoineen jne.

        Joudut nimittäin kuolemaan nauruun, omille puheillesi..

        Ymmärrän, että kirjoituksessasi on asenteellisuutta. Se on vapaa oikeutesi.

        Ilmaa kierrätetään ns. economy-asetusten mukaan sitä enemmän, mitä halutaan polttoainekuluissa säästää. Tämä näkyy erityisesti esim. Tui:n jumbossa jossa on saatu aikaan lisäksi maailman "ahtautumisennätys". Edes japanilaiset eivät saaneet "reitti"koneisiin mahtumaan niin paljon istuimia kuin Tui. Asiakkaat tekevät tietysti oman valintansa ja se tapahtuu usein pelkän hinnan perusteella.
        Valitettavaa asiakkaan kannalta on pilata lomaansa tiukassa sillipurkissa istumiseen ja huonosta ilmanvaihdosta johtuvan päänsäryn potemiseen kohteessa, menettäen ensimmäiset lomapäivät.. Tämä näkyy erityisesti esim. 747 lennon jälkeen.

        Se on oma valinta. Älä nyt kuitenkaan kuole nauruun, muuten et pääse potemaan päänsärkyä Phukettiin.


      • edellisessä
        pettymys! kirjoitti:

        Joudut nimittäin kuolemaan nauruun, omille puheillesi..

        Ymmärrän, että kirjoituksessasi on asenteellisuutta. Se on vapaa oikeutesi.

        Ilmaa kierrätetään ns. economy-asetusten mukaan sitä enemmän, mitä halutaan polttoainekuluissa säästää. Tämä näkyy erityisesti esim. Tui:n jumbossa jossa on saatu aikaan lisäksi maailman "ahtautumisennätys". Edes japanilaiset eivät saaneet "reitti"koneisiin mahtumaan niin paljon istuimia kuin Tui. Asiakkaat tekevät tietysti oman valintansa ja se tapahtuu usein pelkän hinnan perusteella.
        Valitettavaa asiakkaan kannalta on pilata lomaansa tiukassa sillipurkissa istumiseen ja huonosta ilmanvaihdosta johtuvan päänsäryn potemiseen kohteessa, menettäen ensimmäiset lomapäivät.. Tämä näkyy erityisesti esim. 747 lennon jälkeen.

        Se on oma valinta. Älä nyt kuitenkaan kuole nauruun, muuten et pääse potemaan päänsärkyä Phukettiin.

        Tui on just tota. Mullon kuvia koneesta, muttei niitä kai tänne saa?


      • joku vaa
        edellisessä kirjoitti:

        Tui on just tota. Mullon kuvia koneesta, muttei niitä kai tänne saa?

        Se 4 oli vaan heitetty, koska sithän siellä olis kaikki ihan päin peetä koko matkalla.
        Mielenkiinnolla kyllä odotan sitä matkaa, ja toivottavasti ois hyvä ilma koneessa kun olen kanssa ollut koneessa jossa on ollut tosi tukala ja lämmin ilma, eikä ollut mukava kokemus.
        Mut jos joku on siitä matkustamohenkilökunnalle sanonut, että on huono ilma ne on vaan tokassu et ei täällä yleensä oo tää on joku ihmejuttu vaa mille ei voi mitään.


      • TJ..

        8

        Parempiakin varmaan on mutta molemmilla reissuilla on päästy ajoissa sinne minne pitikin.


      • lukemani perusteella
        TJ.. kirjoitti:

        8

        Parempiakin varmaan on mutta molemmilla reissuilla on päästy ajoissa sinne minne pitikin.

        seuraavanlaiset kommentit olisivat aiheellisia:

        1) menimme leffan ensi-iltaan, dösä oli pesty varmaan 3 päivää sitten ja kuskikin oli jotenkin epäsiistin oloinen, jouduin istumaan selkä menosuuntaan päin

        2) edessä oli oopperan ensi-ilta ja sitä ennen illallinen Töölönrannassa. Taksi tuli 3 minuuttia myöhässä, eikä ymmärtänyt, että meitä tuli kyytiin kaksi pariskuntaa ja jouduimme istumaa todella lähellä toisiamme


      • 4 reissua
        joku vaa kirjoitti:

        Se 4 oli vaan heitetty, koska sithän siellä olis kaikki ihan päin peetä koko matkalla.
        Mielenkiinnolla kyllä odotan sitä matkaa, ja toivottavasti ois hyvä ilma koneessa kun olen kanssa ollut koneessa jossa on ollut tosi tukala ja lämmin ilma, eikä ollut mukava kokemus.
        Mut jos joku on siitä matkustamohenkilökunnalle sanonut, että on huono ilma ne on vaan tokassu et ei täällä yleensä oo tää on joku ihmejuttu vaa mille ei voi mitään.

        ja oekln 2 vuoden aikana lentänyt Tuiflyn jumbolla Phukettiin eikä mitään ongelmaa mistään ilmanvaihdosta ole ollut. Totta on että karvalakki puolella on ahdasta mutta penkkiväli on ihan sama kuin Finnairin Kanararian lennoilla eli 29". Ja 2 krs porukalla on sitten jo niin väljää ettei Finnairilla edes ole loamlennoilla niin suurta penkkiväliä eikä niin suurta konetta. Paska puhetta ja ilman syytä mollata Tuifly yhtiötä joka on paras lomalentoyhtiö kun lentää Phukettiin. Ja kuinka kävi Finnairin suorille lennoille? Taitaa moni joutua tulemaan Tuiflyn koneeseem jos nyt enää paikkoja on, epäilen.
        Ja nuo säsätöhommat voit työntää sinne missä ei valo paista.


      • ole hyvä
        4 reissua kirjoitti:

        ja oekln 2 vuoden aikana lentänyt Tuiflyn jumbolla Phukettiin eikä mitään ongelmaa mistään ilmanvaihdosta ole ollut. Totta on että karvalakki puolella on ahdasta mutta penkkiväli on ihan sama kuin Finnairin Kanararian lennoilla eli 29". Ja 2 krs porukalla on sitten jo niin väljää ettei Finnairilla edes ole loamlennoilla niin suurta penkkiväliä eikä niin suurta konetta. Paska puhetta ja ilman syytä mollata Tuifly yhtiötä joka on paras lomalentoyhtiö kun lentää Phukettiin. Ja kuinka kävi Finnairin suorille lennoille? Taitaa moni joutua tulemaan Tuiflyn koneeseem jos nyt enää paikkoja on, epäilen.
        Ja nuo säsätöhommat voit työntää sinne missä ei valo paista.

        ja ei kukaan varmaan väitä että on turhan väljää mutta ei ilmaa kannata näillä polttoaineen hinnoilla kuljettaa eikä useita lentoja kun kerralla menee 2 tavallista koneellista ja nopeasti eli 10 tuntia esim. Phuekttiin.





        http://vrfilm.tuiflynordic.se/747/


      • tui tui
        kuolen nauruun kirjoitti:

        kuulee..mistä hevosmiesten uutisista olet moista kuullut? Ottaa vähän ilmaa...hah hhhaaaa. Sen voin sanoa että kaikilla yhtiöillä on ahdasta lomalennoilla kuten pari viikkoa sitten lehdessä oli testattu. Testin pienin penkkiväli on Finnairilla jos tarkkoina ollaan. Minun arvosana on Tuiflylle 4 Kanarian ja 3 Thaimaan matkan jälkeen tasan 8. Kaikki meni kuten pitikin ja muuten oli jalkatila viime Phuketin matkalla liki metri. Eli sinun kannattaa ottaa vähän asioista selvää eikä levittää sanomaa kovin laajasti varsinkin kun se on täyttä sontaa ilmaottoineen jne.

        Käykö joku vielä kanarialla?

        buahahahahaaaqaaaaaaa


      • tui tui tui
        edellisessä kirjoitti:

        Tui on just tota. Mullon kuvia koneesta, muttei niitä kai tänne saa?

        Kyllä muuten saa, http://www.imageshack.us/ lataa kuva tonne ja linkki sit tänne,,,
        helppoa...

        saitko myös sen ilman kuvattua? vitsi vitsi,,,


      • heko, heko
        4 reissua kirjoitti:

        ja oekln 2 vuoden aikana lentänyt Tuiflyn jumbolla Phukettiin eikä mitään ongelmaa mistään ilmanvaihdosta ole ollut. Totta on että karvalakki puolella on ahdasta mutta penkkiväli on ihan sama kuin Finnairin Kanararian lennoilla eli 29". Ja 2 krs porukalla on sitten jo niin väljää ettei Finnairilla edes ole loamlennoilla niin suurta penkkiväliä eikä niin suurta konetta. Paska puhetta ja ilman syytä mollata Tuifly yhtiötä joka on paras lomalentoyhtiö kun lentää Phukettiin. Ja kuinka kävi Finnairin suorille lennoille? Taitaa moni joutua tulemaan Tuiflyn koneeseem jos nyt enää paikkoja on, epäilen.
        Ja nuo säsätöhommat voit työntää sinne missä ei valo paista.

        Reitti-Jumboissa business on ekakerroksessa. Tuilla ei ole business -luokkaa, koska se lentää vuokra-Jumbolla lomalennot. Maailman ahtain Jumbo. Kärsi viime talvena myöhästymisistä. Sapuska... no joo...


      • siellä yläkerrassakin
        heko, heko kirjoitti:

        Reitti-Jumboissa business on ekakerroksessa. Tuilla ei ole business -luokkaa, koska se lentää vuokra-Jumbolla lomalennot. Maailman ahtain Jumbo. Kärsi viime talvena myöhästymisistä. Sapuska... no joo...

        että jos vertaat vaikkapa vaan Thain businekseen eron kyllä huomaat ja myös istuimissa ja palvelussa. En juuri hurraata huutaisi. Mutta makuja on monia.


      • Anonyymi
        ole hyvä kirjoitti:

        ja ei kukaan varmaan väitä että on turhan väljää mutta ei ilmaa kannata näillä polttoaineen hinnoilla kuljettaa eikä useita lentoja kun kerralla menee 2 tavallista koneellista ja nopeasti eli 10 tuntia esim. Phuekttiin.





        http://vrfilm.tuiflynordic.se/747/

        Tui on Euroopan suurin lomalentoyhtiö
        Ja lomatkojen järjestäjä suurimman osake nenmistönnolista venäläinen oligartti
        Elikkä karanteeniin vaan


    • h.k

      HEI SINULLE OLEN LENTÄNYT KYSEISILLÄ KONEILLA NELJÄ KERTAA KAKSI KERTAA BULGARIAAN JA KAKSI KERTAA KANARIALLE. OVAT AIVAN HYVIÄ KONEITA JA OLEN SAANNUT SIELLÄ AINA HYVÄN PALVELUN. AINOA JOKA ON MIINUSTA ON KONEEN JALKATILAN AHTAUS MUUTEN IHAN JES.MUKAVAA MATKAA PS.LENNÄN TAAS TAMMIKUUSSA KANARIALLE KYSEISELLÄ LENTOYHTIÖLLÄ.

      • joku vaa

        vastauksesta itse lennän joulukuussa kanarialle, innolla odotan matkaa ja uutta lentöyhtiötä minulle vaikka kanarialla olenkin useasti käynyt.


      • 757 vai 767?
        joku vaa kirjoitti:

        vastauksesta itse lennän joulukuussa kanarialle, innolla odotan matkaa ja uutta lentöyhtiötä minulle vaikka kanarialla olenkin useasti käynyt.

        osaan kertoo jotain lisää.


      • joku vaa
        757 vai 767? kirjoitti:

        osaan kertoo jotain lisää.

        B 757


      • TUIllq
        joku vaa kirjoitti:

        B 757

        Niiden 757 on järjettömän ahdas mutta muut
        koneet jotenkin menettelee.

        Ko. kone olisi ihan viihtyisä 170 paikkaisena
        mutta TUI ahtaa sinne 240 matkustajaa.


      • joku vaa
        TUIllq kirjoitti:

        Niiden 757 on järjettömän ahdas mutta muut
        koneet jotenkin menettelee.

        Ko. kone olisi ihan viihtyisä 170 paikkaisena
        mutta TUI ahtaa sinne 240 matkustajaa.

        Siellä kestäis olla sen 6 tuntia, jossain on puhuttu että niillä olis eri muotoinen penkki kuin esim finnairilla pitääks se paikkaansa ja onko se hyvä vai huono?


      • mustaa nahkaa
        joku vaa kirjoitti:

        Siellä kestäis olla sen 6 tuntia, jossain on puhuttu että niillä olis eri muotoinen penkki kuin esim finnairilla pitääks se paikkaansa ja onko se hyvä vai huono?

        ja 757:ssa istutaan 3 3. Yksi käytävä. Yksi vessa edessä ja kolme takakolmanneksen etuosassa. WC:n edessä olevat istuimet eivät kallistu. Onhan se ahdas pitkälle, mutta ei lyhyelle. Ihan tavallinen 757 -tyypin charterversio. Jos olet lentänyt samalla konetyypillä reittilennolla ovat kuoret samat, mutta sisustusta nyt ei voi verratakaan.


      • niin kun
        TUIllq kirjoitti:

        Niiden 757 on järjettömän ahdas mutta muut
        koneet jotenkin menettelee.

        Ko. kone olisi ihan viihtyisä 170 paikkaisena
        mutta TUI ahtaa sinne 240 matkustajaa.

        persaukiset eivät tilauslennoistaan halua juuri mitään maksaa niin silloin ahdetaanb kone täyteen


      • h.k
        joku vaa kirjoitti:

        vastauksesta itse lennän joulukuussa kanarialle, innolla odotan matkaa ja uutta lentöyhtiötä minulle vaikka kanarialla olenkin useasti käynyt.

        OKEI ,MINNE PÄIN OLET MENOSSA OLEN ITSE MENOSSA LAS PALMASIIN. OLIN VIIME VUONNA LANZAROTELLA OLI IHANA PAIKKA. NYT AJATTELIMME TYTTÄRENI KANSSA ETTÄ YHDISTÄMME KAUPUNKI/RANTALOMAN YHDELLÄ ISKULLA.ODOTTELEMME JO MATKAAMME SINÄ PÄÄSET JO AIKAISEMMIN.OIKEIN MUKAVAA MATKAA JA NAUTISKELE LOMALLASI.


      • koolle
        h.k kirjoitti:

        OKEI ,MINNE PÄIN OLET MENOSSA OLEN ITSE MENOSSA LAS PALMASIIN. OLIN VIIME VUONNA LANZAROTELLA OLI IHANA PAIKKA. NYT AJATTELIMME TYTTÄRENI KANSSA ETTÄ YHDISTÄMME KAUPUNKI/RANTALOMAN YHDELLÄ ISKULLA.ODOTTELEMME JO MATKAAMME SINÄ PÄÄSET JO AIKAISEMMIN.OIKEIN MUKAVAA MATKAA JA NAUTISKELE LOMALLASI.

        ÄLÄ VIITSI HUUTAA!!!!!!


      • ...............
        koolle kirjoitti:

        ÄLÄ VIITSI HUUTAA!!!!!!

        tuiflyi on karsimassa penkkirivejä pois joten koneisiin on tulossa lisää jalkatilaa.


      • osittain..
        ............... kirjoitti:

        tuiflyi on karsimassa penkkirivejä pois joten koneisiin on tulossa lisää jalkatilaa.

        767 koneista on karsittu mutta muissa
        koneissa yhtä ahdasta kuin ennenkin.


    • Minä vain

      TIETOA: Boeing 747-400= matkuatajapaikkoja on 582.
      Boeing 757= matkustajapaikkoja on 235.
      Boeing 767= matkustajapaikkoja on 283. (aiemmin 315)

      ja tässä olisi VIIKON VINKKI VIITONEN! Olettehan tietoisia halvan matkanne salaisuudesta?


      Palvelutaso TUI fly Nordicilla on kiitettävä. Pyrimme tekemään matkastanne miellyttävän ja huolehdimme turvallisuudestanne koko matkan ajan.

      Ei ole hääviä matkustaa finnairilla, blue1:illa, SAS:illa, ryan air:illa JOS penkkirivien välit otetaan huomioon.
      Jos penkkirivejä otettaisiin pois, hinnat tietenkin nousisivat.. Voitte kokeilla Boeing 747 yläkertaa jossa on todella hyvät oltavat tai 767 premium luokkaa..

      Mutta jos edelleen tuntuu ahtaalta, niin kannatan yksityisjetin vuokraamista. Siellä olisi tilaa vaikka kuin ja oman kokinkin saisi tilattua jos siltä tuntuu.

      Ruoasta, juomasta tai muusta ei tarvitsisi valittaa, koska kone voidaan caterata Teidän makunne mukaan. Saatte valita ruoat, samppanjat, cognacit, ihan kaikki.

      Jet flight lentää yksityislentoja 8- & 11-paikkaisissa koneissa. He vievät Teidät vaikka siperiaan jos haluatte ja hakevat pois kun toivotte, mutta muistakaa, että lasku tulee perässä.

      Mahtavaa lomaa kaikille iloisille lomailijoille :)

      • TUIemo

        Olen töissä TUI:lla emona, olen lentänyt mm. jumbolla kymmeniä kertoja ja koskaan ei ole ollut huonoa ilmaa, matkustajien olot ovat ihan hyvät eikä ole valitettu sen kummemmin. Henkilökunta pyrkii aina tekemään parhaansa. Esim Finnair lentää ahtaalla keskimatkojen konetyypillä (757) Thaimaahan tehden välilaskun Intiassa, tämä se vasta kauheeta onkin, matka kestää ikuisuuden. Ja ruoista sen verran, lentokone on kulkuväline, ei ravintola. Koittakaa nyt vähän ymmärtää tai tuokaa omat eväät.


      • dsdsdsdsd
        TUIemo kirjoitti:

        Olen töissä TUI:lla emona, olen lentänyt mm. jumbolla kymmeniä kertoja ja koskaan ei ole ollut huonoa ilmaa, matkustajien olot ovat ihan hyvät eikä ole valitettu sen kummemmin. Henkilökunta pyrkii aina tekemään parhaansa. Esim Finnair lentää ahtaalla keskimatkojen konetyypillä (757) Thaimaahan tehden välilaskun Intiassa, tämä se vasta kauheeta onkin, matka kestää ikuisuuden. Ja ruoista sen verran, lentokone on kulkuväline, ei ravintola. Koittakaa nyt vähän ymmärtää tai tuokaa omat eväät.

        "Olen töissä TUI:lla emona, olen lentänyt mm. jumbolla kymmeniä kertoja ja koskaan ei ole ollut huonoa ilmaa, matkustajien olot ovat ihan hyvät eikä ole valitettu sen kummemmin. Henkilökunta pyrkii aina tekemään parhaansa. Esim Finnair lentää ahtaalla keskimatkojen konetyypillä (757) Thaimaahan tehden välilaskun Intiassa, tämä se vasta kauheeta onkin, matka kestää ikuisuuden. Ja ruoista sen verran, lentokone on kulkuväline, ei ravintola. Koittakaa nyt vähän ymmärtää tai tuokaa omat eväät."

        Kyllähän ainakin Phukettiin saa välilaskuttomiakin lentoja nyt finnairin uudella A330:lla?

        Tui:sta ei ole omia kokemuksia...


      • Cook.
        dsdsdsdsd kirjoitti:

        "Olen töissä TUI:lla emona, olen lentänyt mm. jumbolla kymmeniä kertoja ja koskaan ei ole ollut huonoa ilmaa, matkustajien olot ovat ihan hyvät eikä ole valitettu sen kummemmin. Henkilökunta pyrkii aina tekemään parhaansa. Esim Finnair lentää ahtaalla keskimatkojen konetyypillä (757) Thaimaahan tehden välilaskun Intiassa, tämä se vasta kauheeta onkin, matka kestää ikuisuuden. Ja ruoista sen verran, lentokone on kulkuväline, ei ravintola. Koittakaa nyt vähän ymmärtää tai tuokaa omat eväät."

        Kyllähän ainakin Phukettiin saa välilaskuttomiakin lentoja nyt finnairin uudella A330:lla?

        Tui:sta ei ole omia kokemuksia...

        Thomas Cookin palvelu on parempaa kuin TUI:lla.


      • lentoon lähdössä
        dsdsdsdsd kirjoitti:

        "Olen töissä TUI:lla emona, olen lentänyt mm. jumbolla kymmeniä kertoja ja koskaan ei ole ollut huonoa ilmaa, matkustajien olot ovat ihan hyvät eikä ole valitettu sen kummemmin. Henkilökunta pyrkii aina tekemään parhaansa. Esim Finnair lentää ahtaalla keskimatkojen konetyypillä (757) Thaimaahan tehden välilaskun Intiassa, tämä se vasta kauheeta onkin, matka kestää ikuisuuden. Ja ruoista sen verran, lentokone on kulkuväline, ei ravintola. Koittakaa nyt vähän ymmärtää tai tuokaa omat eväät."

        Kyllähän ainakin Phukettiin saa välilaskuttomiakin lentoja nyt finnairin uudella A330:lla?

        Tui:sta ei ole omia kokemuksia...

        On teillä murheet!

        Jos kerran niin huollettaa lento niin kannattaisko jättää matka tekemättä? Mitäköhän te kirjoittelette matkakohteesta?? Siitäkin vaan valitatte varmaan.

        Uskomatonta sakkia! Toivottavasti emme ole samalla lennolla


      • Peräkammarin Taunot!
        lentoon lähdössä kirjoitti:

        On teillä murheet!

        Jos kerran niin huollettaa lento niin kannattaisko jättää matka tekemättä? Mitäköhän te kirjoittelette matkakohteesta?? Siitäkin vaan valitatte varmaan.

        Uskomatonta sakkia! Toivottavasti emme ole samalla lennolla

        Olen samaa mieltä.

        Toivottavasti en joudu olemaan samoissa kalustettuissa tiloissa näiden "maailman matkaajien" kanssa.


    • kalifix66

      hei tulin juuri Thaimaasta viime to yönä.koneen piti lähteä Krabista 12.45 mutta kun saavuin kentälle he sanoivat että lento on n1,5 h myöhässä.joten eikun odottamaan.sitten vihdoin kun se lähti kohti suomea niin tuli ilmoitus että kone ei voi lentää venäjän yli joten lento aika pitenee n14-15 tuntiin..naureskelin ja sanoin vierus kaverille että tietysti pitää vielä pysähtyä tankkaamaan..heitin vitsinä..mutta kun olimme lentäneet jo suurimman osan tuli ilmoitus etä pitää tehdä välilasku Rigaan ja tankata.joten odottelimme taas..!sitten he ilmoittivat että siirrämme teidät terminaaliin ja järjestämme syötävää ja juotavaa siellä.juuri ennen kuin siirryimme sinne he ilmoittivat että pitää tilata uusi miehistö suomesta ja he ovat täällä 2 h kuluttua.siirryimme Rigan jollekin pienelle hallille kentän sivuun.ja 0d0ttelimme siellä n3 tuntia ja emme saaneet mitään juotavaa emmekä syötävää.mitään informaatioata ei tullut ja kaikki olivat janoisan ja nälissään siellä ja odottivat vaan kun ei voinut muutakaan.sitten reilun 3 tunnin odotuksen jälkeen he veivät takaisin konelle jossa he kaivoivat mustasta jätesäkistä jokaiselle jotakin vanhoja sämpylöitä mutta ei edes juotava saanut.eli ei kovin hyvin organisoitu juttu tuiflyta.mietin kyllä seuraavan kerran minkä yhtiön koneella menen.ja vakuutus yhtiö kin sanoi että korvaamme vaan n6o euroa koko odottelusta ja myähästymisestä.kotiin piti tulla ystävän kyydillä mutta ei hän voinut koko yötä odottaa joten kun olin kentällä puoli viiden aikaan aamulla piti tulla taksilla kotiin ja nyt korvaus riittää juuri siihen.joten kannattaa miettiä kyllä tarkoin millä lentää..ei jäänyt kovin hyvä muisto matkasta..

    • Anonyymi

      Norwegian samanlainen hylkää matkustajan jos kaikki ei mene kuin on suunnitelma ei mitään palvelua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe