Onko kokemuksia lasiseinästä saunan ja pesuhuoneen välillä?
Nykyisinhän saunan ovena käytetään yleisesti täyslasiovea mutta saatavilla on myös materiaalia koko seinän tekemiseksi lasista. Lasi on kuitenkin kylmä materiaali ja saunassahan tulisi välttää kylmiä materiaaleja.
Lasiseinä
4
2172
Vastaukset
- Mgee
Kaverilla on 200 neliöinen talo johon on laitettu pesuhuoneen ja saunan väliin koko seinä lasista. Ihan ok näköinen, pikkasen vaan näyttää hassulta kun lasi on ylhäältä ja sivuista pari senttiä katosta/seinästä irti. Ja nojaaminen seinään kun sauna on lämmin ei ole kovin miellyttävää.
- Jussi
Moro! Joo pari viikkoa sitten sain laitettua lasisen seinän kylpyhuoneen ja saunan väliin ja tuli aika makee kyllä... ainoa miinus on ollu ku meilläpäin on todella kalkkipitoinen vesi ja siitähän tulee sitten läikkiä kuivuessa jonkin verran, yksi kaveri ehdotti et jos vahaisi lasit kuten autojen sivulaseille tehdään joten täytyypä koittaa!!!!
- lasitiili
Kokemusta on lasitiilestä muttei lasista. ehdottomast isuosittelen lasitiilien muuraamista osittain pesuhuoneen ja saunan välille. len itse toetuttanut nyt kolmessa saunassa erilaisia kuvioita tuossa seinässä ja valoa tulee saunaan ja ilmettä kylppäriin.
- Olli-O
Muuraa väliseinä kyljeleen laitetuista reikätiilistä ja kiinnitä lasiseinä molemmille puolille reikätiiliä. Tulee hieno!
Voit myös jättää toisen lasiseinän pois ja laittaa lasin molemmille puolille reikätiilimuurin, jolloin voit kätevästi reikätiilien reikien kautta puhdistaa lasin, jos siihen tulee vaikka kalkkitahra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883